Tog inte varv heller med öppet spjäll? Isåfall låter det ju som om den inte skulle få luft, men det borde ju inte vara problemet, så i så fall låter det som tändningen, men det skulle ju vara konstigt då den fungerat tidigare... Synd med motgångarna
hehe... har letat med ljus å lykta efter en ca 25mm bränslemätare men jag har nog funnit en nu... ska rycka katten å provköra utan den, sätta i nya stift och kolla vidare! har mina misstankar om att btrén inte fungerar som den ska, hade nämligen ett tryck på 7bar men det var uppmätt med en biltemamätare så jag väntar lite med att ev. köpa ny! Har även varit mkt jobb också (som vanligt) och lär inte bli mindre under min "ledigvecka" då det blir tjänsteuppdrag från tis-fre men så fort det blir nån sort aktivitet i garaget så lovar jag att uppdatera!
jag har aeromotive, men jag prata med en lokal trimförmåga som sa att stålkulan i de kan rosta fast så jag ska plocka isär den och kolla och ev. smörja upp!
jepp... på lördag ska ja skruva isär regulatorn och kolla membranen, mätare köpte jag idag... på måndag blir det kanske lite greja, får se... brukar va rätt sliten efter helgjobbinga!
jepp... på lördag ska ja skruva isär regulatorn och kolla membranen, mätare köpte jag idag... på måndag blir det kanske lite greja, får se... brukar va rätt sliten efter helgjobbinga!
jag är anställd som montör på volvo i arvika på hjullastarfabriken men jag håller även på med problemlösning så det blir många extratimmar, nu under ledigveckan så åker jag iväg till e-tuna på jobb! Jag brukar även vara teamledare här i arvika om ledningsgruppen anser att vi har ett återkommande problem som måste lösas.
jag är anställd som montör på volvo i arvika på hjullastarfabriken men jag håller även på med problemlösning så det blir många extratimmar, nu under ledigveckan så åker jag iväg till e-tuna på jobb! Jag brukar även vara teamledare här i arvika om ledningsgruppen anser att vi har ett återkommande problem som måste lösas.
Ja det är skitkul men det tar tyvärr upp lite fritid, men jag älskar att gräva och rota i problem, speciellt produktionsinriktade, har läst fem områden; allmän problemlösning, kvalitet, logistik, underhåll och produktionsteknik och kvalitet är det som är roligast! sedan att man räknar hem kostnaden för problemet på några veckor bara är ännu roligare inte för att nämna några siffror men ett projekt jag drog igenom hade en årlig besparing på sjusiffriga belopp så det är ju en nytta med det man gör!