erikdavidsson96 skrev:
Aa Själv åker man ju en :
Cresent Compact!

3växlar!
74:a har jag för mig.. Och den går kanon idag inte bytt så mycket på den en, men framtids planerana är ju att renovera upp den till helt ny..

Jag har en fråga också?
Är det någon som vet var man kopplar in hastighetsmätaren den ( wiren) till den, var sätter du den i motorn?!
:S
Mvh // Erik Davidsson

Precis där motorn är fäst i bakkant, på baksidan, tror det är på samma sida som kicken, va ett tag sen jag skruvade med min treväxlade nu

Kan kolla

Volvo142_73a skrev:
Om man kommer med en yamaha DT från 82-83 nånstans på ett mopperally kommer folk bara skratta åt en eller är man välkommen med en sån? Funderar på att göra min laglig med ett nytt elsystem så att lysen och sånt funkar
Nej det tror jag inte, FS1 från samma år skrattar verkligen ingen åt.
Crescent Compact fanns ju till -84, och dom är tillåtna allihop

Sålänge det är en så gammal, går det säkeligen prima

Att komma med en DT från 95-00 och tro att man blir med i gänget, är dock att ta i

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!