Visserligen gamla nyheter nu, men vad tycker ni om den nya Lamborghinin? Min personliga åsikt är att det känns som om dom har mixat en Ferrari Enzo med en Koenigsegg. Inte mycket Lamborghini kvar.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Nu kände jag mig tvungen att skriva mitt första inlägg här.
Lamborghini lånar ut sitt märke till ett företag från Sydamerika, vet inte exakt land, antagligen Brasilien eller Argentina. Dom bygger om Diablos på beställning, Alar här är helt enkelt inget annat än en ombyggd Diablo, som inte har någonting att göra med italienska Lamborghini.
Detta är iallafall vad jag hörde när jag snokade runt lite om Lamborghini Alar första gången jag såg den. Blev lika chockad som ni.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Nu kände jag mig tvungen att skriva mitt första inlägg här.
Lamborghini lånar ut sitt märke till ett företag från Sydamerika, vet inte exakt land, antagligen Brasilien eller Argentina. Dom bygger om Diablos på beställning, Alar här är helt enkelt inget annat än en ombyggd Diablo, som inte har någonting att göra med italienska Lamborghini.
Detta är iallafall vad jag hörde när jag snokade runt lite om Lamborghini Alar första gången jag såg den. Blev lika chockad som ni.
Extreeeeemt ombyggd Diablo isf. Men får hoppas att det du säger stämmer.