3206
Sök

Party Party =)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 december 2007
Team-Adolfsson skrev:
kan ingen tala om var det roliga att i att festa å härja å ha sig är för något aldrig sett nåt roligt med det hmm

Ser ingen mening med att gå ut och supa och härja.
Däremot att samlas några kompisar och dricka lite öl och ta en grogg eller två är trevligt.

Var nog flera år sedan som jag drack för att bli riktigt full.
"Sällskapsdricker" mest numer smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

863 Inlägg
15 december 2007
Pappi skrev:
Nykter is the shit smile

Nykter Fest is the shit big_smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Smålänning
7 887 Inlägg
15 december 2007
Va ute på puben igår med massa polare smile dock så va jag och en till fyllechaffisar, så inget dricka sad Blev bara en cola sad Men vi som va nyktra skrattade åt dom andra som va fulla och gjorde bort sig smile

Var caffis på en Golf II utan stötdämpare fram tongue Raggargung förbi centralen wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Bilplåtslagare
324 Inlägg
15 december 2007
Kan inte minnas en fredag bakåt i tiden jag var nykter sist.... Dethar blivit mycket på sistonde. Varje fredag minst, ofta lördagen också:S Fast va fan, det är kul att partajja, borde kanske lägga lite tid på bilarna istället. Nåväl, det får tiden utvisa:D

Auditok
169 Inlägg
15 december 2007
Igår polerade jag en bil och drack folköl smile
Men idag blir de la lite torparchampange å fest smile

1 703 Inlägg
15 december 2007
Vill inte göra er avundsjuka, men jag har har en het date med en 25,25meters lång kvinna i sina bästa år, heeeela helgen.

Dr Snuggles
956 Inlägg
15 december 2007
Baaaaaakis ....

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

455 Inlägg
15 december 2007
Nä inte för min del inte ..börjar tröttna på den skiten tongue går bra ibland men inte för ofta :)hehe
Blir te och ta en fet hemmakväll me älskligen wink
Senast redigerat av Car_Babe (15 december 2007)

590 Inlägg
15 december 2007
bowling o nattklubb igår! smile Får se vad de blir ikväll? Kanske ta de lugnt o dricka lte öl=)

Sök