Man är ju en sån där hopplös forumsnörd. Blir så när man sitter vid datorn hela dan på jobbet och alla andra sidor man besöker dagligen inte uppdateras tillräckligt ofta
Själva sidan är kanon, men en del som skriver i forumen bl.a. blir jag bara irriterad på. Då tänker jag på folk som skriver om saker och försöker tipsa folk när det de skriver är helt felaktigt.
Hurru Chrizz, du borde införskaffa huvtröjjor, tror det också skulle vara väldigt eftertraktat. speciellt nu i mörka vintertider Bara en tanke:rolleyes:
Hurru Chrizz, du borde införskaffa huvtröjjor, tror det också skulle vara väldigt eftertraktat. speciellt nu i mörka vintertider Bara en tanke:rolleyes:
Det har funnits tidigare. De är så förbaskat jobbiga att hantera bara då dem väger mycket och är stora och otympliga, så jag drar mig för att återinföra dem bara därför
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Det har funnits tidigare. De är så förbaskat jobbiga att hantera bara då dem väger mycket och är stora och otympliga, så jag drar mig för att återinföra dem bara därför
Ahaa okej synd Hade velat ha en.. Jajja får väl beställa en vanlig tröja eller t-shirt istället lite senare