BBB 100/10, har varit uppe i över 80mbit/s. Det är alltid lika kul när de ringer från Comhem och frågar vad jag har för bredband, de tackar snabbt för sig.
BBB 100/10, har varit uppe i över 80mbit/s. Det är alltid lika kul när de ringer från Comhem och frågar vad jag har för bredband, de tackar snabbt för sig.
jupp alltid kul när dom ringer från olika leverantörer och frågar vad man har för hastighet o vad man betalar för inte många som kan mäta sig med 100/100 och 180 spänn i månaden
Gjorde en speedtest nu och fick skapliga resultat. Ska ha 2/2. BBB
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
24/1 snart dumpar jag telia för att gå över till mobilt och slipper kostnaden för fast telefoni. orka betala massa extra när jag ändåså bara använder mobilen.
Ja du jag ska ha BBB/Telenor 24 MBit ADSL har typ mellan 4,5 och 5,2... Hade runt 12 innan vi installerade larm hemma... känns ju sådär att den jävla larmcentralen ska ta så mycket av kraften...
att operatörerna är snåla så råder det inte de köper in en tjänst de tar eller lämnar det. det skickar i en viss hastighet på dålig kablar sedan 70 talet eller när nätet byggdes för uppgradera varför ska skanova gör det då alla tvingas anlita dem. såvida det inte dras ett nytt nät men då kommer det också att kosta en hel del.
i centrala örebro ett bredbandsbolag vill dra en kabel vad händer jo stadsnät dvs kommunals egna ska dra stadsnät kostnad hyra av mark inget bredbandsbolag 250kr/meter. så de tvingas dra det igenom fastigheterna då det blir billigare än att ha det i gatan.
Lite för många som inte kan sakerna och sedan klagar tyvär. Om man köper en bil som gör 0-100 på 7 sek sen packar den med 500 kilo sand så lär den inte göra det på samma tid. Allt ifrån dåliga nätverkskort, dåliga testsidor mm gör ofta att folk gnäller på sin isp. Eller att dom inte vet skillnader på MBps och mbps.