FireTraXX skrev:Phaetoon skrev:camaro67 skrev:Du blir nog glad när jag kommer och släpper ut två stora fina mördarsniglar i ditt grönsaksland fram emot våren Mördarsniglar finns en halvkilometer bort. Dom har inte tagit sig över diket än. Grannarna har fullt upp Dödar man ett hundratal så är det lik förbannat lika många kvar dagen därefter.Brinnande vallgrav runt tomten
Phaetoon skrev:camaro67 skrev:Du blir nog glad när jag kommer och släpper ut två stora fina mördarsniglar i ditt grönsaksland fram emot våren Mördarsniglar finns en halvkilometer bort. Dom har inte tagit sig över diket än. Grannarna har fullt upp Dödar man ett hundratal så är det lik förbannat lika många kvar dagen därefter.
camaro67 skrev:Du blir nog glad när jag kommer och släpper ut två stora fina mördarsniglar i ditt grönsaksland fram emot våren
Hur ska han då kunna komma med julklapparna om 4 dagar ?
Frozen1985 skrev:kommer ihåg när vi köpte en påse med sallad på konsum, då satt det en groda inne i påsen, hur fan kan man missa att se en groda som var i fullstorlek?
kommer ihåg när vi köpte en påse med sallad på konsum, då satt det en groda inne i påsen, hur fan kan man missa att se en groda som var i fullstorlek?
du kunde kåpa median, skinna av, salt , peppar, vitlök och steka på provencal vis och dricka med en kall rosé vin. Mums!