3466
Sök

Projekt: Audi A4 2005 Ljud och styling, Just nu: Cargard T70C billarm med, GSM, Nivåsensor osv. beställt

Low is a lifestyle
956 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
BlacKnBluE skrev:
Snygga stolar, men man blir lite kluven när man vet hur sköna Audis stolar är orginal.
Tror det blir skitsnyggt med bara en läpp på bakluckan, behåller de snygga linjerna på bilen!!

Kolfiber är beroendeframkallande big_smilebig_smilelolbig_smilebig_smilecool

Jag hade dom så kallade prosport stolarna i min bil. så klart dom är sköna. men de här va ändå lite goare. de klart dom är ju helgjutna så mycke inställnings möjligheterna är ju mindre tongue

Vi får se va du tycker om bilen när den är klar.

Ja de där kolfiber grejerna. de är verkligen beroendeframkallande. tongue
har lite idéer om detaljer som ska bli i kolfiber. men de återstår och se vilka de blir underåret big_smile får ta allt efter som. inte gratis att bygga om en bil tongue

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

782 Inlägg
11 februari 2008
Pikey skrev:
Geiros skrev:
Pikey skrev:

Tänkte på en sak ang. slutsteg.

Vart finns den ökända högnivå sladden som ska ligga i skuffen? smile

Ska du byta huvudenhet eller?
Eller ska du bara veta vart orginal slutsteget är någonstans? yikes

Vill veta vart original slutsteget sitter smile

Det silvriga till höger i bild..

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=226570

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Low is a lifestyle
956 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
Idag har jag kommit på ett problem.

Jag kom på att bilen är helbilsgodkänd. vilket kommer betyda problem med nya stolar.
ska försöka lösa detta innan jag fortsätter med stolarna.
Vet ju att bilen är de. men fått total hjärnsläpp tongue

Se va man kan göra.

Någon som har tips på va man gör åt detta?

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
Geiros skrev:

Jag kom på att bilen är helbilsgodkänd. vilket kommer betyda problem med nya stolar.

Se va man kan göra.

räcker det inte med en ny regbes då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Low is a lifestyle
956 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
ironhead skrev:
Geiros skrev:

Se va man kan göra.

räcker det inte med en ny regbes då

Jag snackade med sbp idag. dom nämnde inget om ny regbesiktning. men de borde ju gå?

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Low is a lifestyle
956 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Idag har jag fixat de mesta med stolsfästena fram

Och de verkar va löst ang de där om jag fick ha stolarna eller ej.

Hittar små fina kryp hål big_smile

SÅ i helgen är båda framstolarna i. direkt efter de börjar bygget med bakstolarna.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

DKW
197 Inlägg
14 februari 2008
Geiros skrev:

SÅ i helgen är båda framstolarna i. direkt efter de börjar bygget med bakstolarna.

Niice smile men inkluderar dessa små kryphål stolarna bak också lr? tongue

Low is a lifestyle
956 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
zerostyle skrev:
Geiros skrev:

Niice smile men inkluderar dessa små kryphål stolarna bak också lr? tongue

Ja som de ser ut nu tongue hoppas de går igenom. tongue

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Low is a lifestyle
956 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
dagens uppdatering.
Nu blir bygget väldigt mycke mer försenat.

Hade inbrott i bilen i natt så nu försvinner de mycke pengar.
Ska köpa larm. gärna de värsta som finns på marknanden. men man får se.
De är nästa som köps.

Drygt att vakna på morgonen och se hur bilen ser ut på parkering.

Sönder slagen ruta osv osv. jippi

så nu ska ett riktigt garage fixas med.

Har ju fått tag i ett men där vågar man fan inte ställa bilen.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

DKW
197 Inlägg
16 februari 2008
Geiros skrev:
dagens uppdatering.

De är nästa som köps.

yikes fan va trist, alltid lika störigt me folk som inte kan låta andras saker vara ifred..
Carguards nya larm e ganska häftigt, lr funktionerna på de iaf tongue GPS samt du kan även skicka ett sms till "larmet" som stänger av bilen big_smile

Low is a lifestyle
956 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
zerostyle skrev:
Geiros skrev:
dagens uppdatering.

De är nästa som köps.

yikes fan va trist, alltid lika störigt me folk som inte kan låta andras saker vara ifred..
Carguards nya larm e ganska häftigt, lr funktionerna på de iaf tongue GPS samt du kan även skicka ett sms till "larmet" som stänger av bilen big_smile

jaså. vart kan man få tag i såna larm. är fan värt att lägga ut pengar på såna grejer när man har grejer som är värt lite

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 februari 2008
Kan också tipsa om Carguard´s larm. Tråkigt med inbrottet sad

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Low is a lifestyle
956 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Mäki skrev:

Ja va säger man? för jävligt. de sjuka är att dom "bara" tog stereon och ett par handskar. men låg ju massa annat i bilen. precis framför ögonen på dom.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

DKW
197 Inlägg
17 februari 2008
Geiros skrev:
Mäki skrev:

Ja va säger man? för jävligt. de sjuka är att dom "bara" tog stereon och ett par handskar. men låg ju massa annat i bilen. precis framför ögonen på dom.

Hände samma sak för polarn för någon dag sedan =/ Massa ljudsaker i baksätet, men de snodde bara hans stereo som satt monterad tongue suck..

kolla på http://www.kgk.se/templates/retailer___ … me=Billarm så kan du hitta din återförsäljare av carguardlarmet iaf..
Sjukt synd man skall behöva lägga ut ex antal tusen bara för att vissa inte har nå liv.. Finns de inge inbyggt larm i din bil då? :S

Low is a lifestyle
956 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
zerostyle skrev:
Geiros skrev:
Mäki skrev:

Hände samma sak för polarn för någon dag sedan =/ Massa ljudsaker i baksätet, men de snodde bara hans stereo som satt monterad tongue suck..

kolla på http://www.kgk.se/templates/retailer___ … me=Billarm så kan du hitta din återförsäljare av carguardlarmet iaf..
Sjukt synd man skall behöva lägga ut ex antal tusen bara för att vissa inte har nå liv.. Finns de inge inbyggt larm i din bil då? :S

Jag fattar inte. tar bara stereo. måpste ju betyda att dom inte kan något om ljud till bilar utan vet bara att stereo de kan va bra att ta..

verkar inte va larm. tyvärr. ska kolla upp va de finns för larm. syrran har någon modell som dom säljer på hennes jobb.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

DKW
197 Inlägg
17 februari 2008
Geiros skrev:
zerostyle skrev:
Geiros skrev:

Jag fattar inte. tar bara stereo. måpste ju betyda att dom inte kan något om ljud till bilar utan vet bara att stereo de kan va bra att ta..

verkar inte va larm. tyvärr. ska kolla upp va de finns för larm. syrran har någon modell som dom säljer på hennes jobb.

:S nee verkligen inte, en annan polare blev av med sin stereo i sitt garage för 3 v sen.. och den stereon va värd i dagsläget ca 200 kr, om ens det tongue så man börjar undra.. vart e världen påväg?

För övrigt tycker ja projektet ditt ser bra ut, men vill ha meeer bilder! big_smile

Low is a lifestyle
956 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
zerostyle skrev:
Geiros skrev:
zerostyle skrev:

:S nee verkligen inte, en annan polare blev av med sin stereo i sitt garage för 3 v sen.. och den stereon va värd i dagsläget ca 200 kr, om ens det tongue så man börjar undra.. vart e världen påväg?

För övrigt tycker ja projektet ditt ser bra ut, men vill ha meeer bilder! big_smile

Ja vart är världen på väg. hmm. får fan inte ha något för sig själv. jobbar som fan för att kunna hålla på med de..

JA de kommer blider. går segt framåt just nu. mycke små skit som måste göras. har lämnat in bilen idag med. va lika bra att få in den hos audi här så fixar dom den snabbt.
men ska fixa bilder.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
17 februari 2008
har du lite bilder på bilen när rutan var paj?

Tycker det är lite komiskt att dom inte tog din ipod, fast ios så ligger den inte synligt, men allt annat också, du brukar ju ha lite grejer i bilen alltid, aja, hoppas du får tillbaka bilen på Måndag så du kan fortsätta ditt arbete.

Tror det är polacker som är ute och snor sterios och säljer vidare sen! var det inte så det var med airbagarna som ett tag blev stulet väldigt ofta här omkring?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Low is a lifestyle
956 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
MadeByMe skrev:

Tycker det är lite komiskt att dom inte tog din ipod, fast ios så ligger den inte synligt, men allt annat också, du brukar ju ha lite grejer i bilen alltid, aja, hoppas du får tillbaka bilen på Måndag så du kan fortsätta ditt arbete.

Tror det är polacker som är ute och snor sterios och säljer vidare sen! var det inte så det var med airbagarna som ett tag blev stulet väldigt ofta här omkring?

De är väl så att polacker kan väl inte köpa moppe? för så mycke bevis från grannarna har jag att de va folk med mopeder.
Sen har dom varit på andra ställen och tagit motorsågar, svetsar osv.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Pirat
426 Inlägg
17 februari 2008
Geiros skrev:
MadeByMe skrev:

De är väl så att polacker kan väl inte köpa moppe? för så mycke bevis från grannarna har jag att de va folk med mopeder.
Sen har dom varit på andra ställen och tagit motorsågar, svetsar osv.

Äsch dem hade väl snott mopparna också tongue Hade inbrott i vår BMW av polacker förra sommaren men dem nöjde sig med att krossa rutan och försöka tjuvkoppla den vilket dem inte lyckades med. Aja tråkigt att folk inte kan se skillnad på vad som är sitt eller ditt sad

Sök