4754
Sök

Vad ska jag välja för bil? ge även tips om bra bilar:)

945 Inlägg
23 december 2007
följ mitt råd nu å köp galanten, du vet ju precis allt om bilen vad som är bytt och när, hur den är körd, ALLT som e viktigt å veta. Sen så förstår jag inte hur man kan tycka att den är svårkörd?!?...visst den har väl inte det mest proggresiva servot, men därifrån till att säga att den är svårkörd, det begriper jag inte, jag har då inte haft nå probs me å köra dom som jag har kört. Framhjulsdrift funkar bra så länge du inte ska klättra upp en bit i hästkrafter.

blinka blått om du vill rejsa!

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
Äh lite kritik måste jag ju komma med! tongue
Nja den är hög bak. svårt att fickparkera.. smile jätte svårt att se.
Sen har den svängradie som en jävla kossa!!!

Audi går att hitta till riktigt överkomliga priser! Tycker inte det är så stor skillnad vad det gäller reservdelar.
Dessutom får du mycket roligare om du köper en audi turbo istället för att ta över den där riskokaren!

Och som sakt visst du kan styla och hålla på men jag skulle ändå inte villja ta en bil som gått inom familjen! Men det är ju bara jag det

Min personliga åsikt..

ja det kan jag hålla med lite om att den är väldigt hög i bak, de blir lite trixigt att se i bland;)
svängradien skiljer sig inte så mycket från andra bilar

hehe emot japanska bilar ser jag big_smile

vilken audi modell menar du då?smile

ja alla är vi olika tur de fan ^^

Mvh/ Stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

274 Inlägg
23 december 2007
TTTTT skrev:
följ mitt råd nu å köp galanten, du vet ju precis allt om bilen vad som är bytt och när, hur den är körd, ALLT som e viktigt å veta. Sen så förstår jag inte hur man kan tycka att den är svårkörd?!?...visst den har väl inte det mest proggresiva servot, men därifrån till att säga att den är svårkörd, det begriper jag inte, jag har då inte haft nå probs me å köra dom som jag har kört. Framhjulsdrift funkar bra så länge du inte ska klättra upp en bit i hästkrafter.

Nää men allt ska man väl inte förstå här i världen. vi har säkert olika bilar att gämföre med också.
svårkörd är väl kanske fel ord. "klumpig" då. men det är fortfarande min åsikt.

1 754 Inlägg
23 december 2007
240/740 Tic?

Jag kan inget om allt.

274 Inlägg
23 december 2007
HPaddict skrev:
Äh lite kritik måste jag ju komma med! tongue
Nja den är hög bak. svårt att fickparkera.. smile jätte svårt att se.
Sen har den svängradie som en jävla kossa!!!

Audi går att hitta till riktigt överkomliga priser! Tycker inte det är så stor skillnad vad det gäller reservdelar.
Dessutom får du mycket roligare om du köper en audi turbo istället för att ta över den där riskokaren!

Och som sakt visst du kan styla och hålla på men jag skulle ändå inte villja ta en bil som gått inom familjen! Men det är ju bara jag det

Min personliga åsikt..

ja det kan jag hålla med lite om att den är väldigt hög i bak, de blir lite trixigt att se i bland;)
svängradien skiljer sig inte så mycket från andra bilar

hehe emot japanska bilar ser jag big_smile

vilken audi modell menar du då?smile

ja alla är vi olika tur de fan ^^

Mvh/ Stångberg

Men går ju ta vilken äldre audimodell som helst!

Haha!! Emot japanare?! Nää! Om jag varit emot dom hade jag väl inte haft en egen?! wink big_smile
Senast redigerat av MissMotor_ (23 december 2007)

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
oj va mongo de vart :S

hehe ja de blev lite konstigt big_smile, de bilarna verka vara okej:) utseendet tkte jag så där om tongue

Ta galanten o spara mer pengar sen wink
kan samtidigt hålla med MissMotor_ att inte vilja ha en bil inom familjen,men du får ju den till ett bra pris med smile

ja det blir ju inte riktigt din egen bil till hundra riktigt, men om jag gör om den kan jag nog känna att den är min ;D

TTTTT skrev:

jo jag tänker så också jag har ju lite säkerhet om man säger så om jag köper denna bilen smile.
jag tror inte det blir någon trimmning av denna bilen, kanske ett öppet filter och nytt avgassystem, det är väl vad som skulle kunna bytas smile

budgeten är ju inte så stor när man går i skolan :p

Mvh/stångberg

Automationstekniker

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare

Haha!! Emot japanare?! Nää! Om jag varit emot dom hade jag väl inte haft en egen?! wink big_smile

haha sant big_smile missa de lite wink ne tänkte på när du sa riskokare tongue

240/740 Tic?

jo 240 är jag intresserad av;) 740 går också men är för vanlig i mina ögon, det är 240 nästan med vilket är lite tråkigt ;/
Senast redigerat av HPaddict (23 december 2007)

Automationstekniker

274 Inlägg
23 december 2007
HPaddict skrev:

Haha jaa men man ska kunna kritisera sina egna bilar också! Inte bara andras! wink

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
MissMotor_ skrev:
HPaddict skrev:

Haha jaa men man ska kunna kritisera sina egna bilar också! Inte bara andras! wink

bra sagt big_smile

Automationstekniker

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
steifan skrev:
Köp en SAAB 9000 2.3t / 2.3T då! Billiga i inköp! smile

ja de är rätt okej smile vet att man åker väldigt gött i saab smile

Automationstekniker

Markolainen
23 december 2007
Får du Galanten för de pengarna är det ju ingen fråga om saken.
Den är ju värd långt över 20tkr.

2 638 Inlägg
23 december 2007
Säger som de flesta, ta galanten tongue . Du vet hur den är körd/skött och dessutom är det ju
ett bra pris

Zoom Zoom
381 Inlägg
23 december 2007
Skulle helt klart kört på galanten, kan väl inte få så mycket bättre bil för dom pengarna
är väll inget fel på vita bilar wink

Power is Nothing Without Control

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
Ja det lutar ju helt klart åt galanten wink

vita bilar funkar i vissa fall, men det är ett riktigt pain in the ass att hålla rent tongue

någon som vet någon sida med lite styling till galant?

mvh/ Stångberg

Automationstekniker

huh?
10 427 Inlägg
23 december 2007
Om din moders Galant har Avance-paketet som på bilden du länkade i början så bör du väl kanske bara sänka bilen tongue

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
steifan skrev:
Om din moders Galant har Avance-paketet som på bilden du länkade i början så bör du väl kanske bara sänka bilen tongue

aa det blir nog bara sänkning, toning av rutor, ny pipa och kanske nått mer kosmetiskt smile

Automationstekniker

Sök