3850
Sök

spara till jänk

1 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
Hej jag undra om de är någon annan som har/funderar att starta ett konto för att spara till en jänk i framtiden! Eller har något råd:D

junsele
248 Inlägg
3 januari 2008
bra tänkt!! det finns hopp om ungdomen ändå smile annars är det bara att kila in på banken, ha inte en strumpbyxa över huvudet bara.. big_smile

375 Inlägg
3 januari 2008
Bättre pensionsparande än att investera i en gammal jänkare finns inte big_smile

orginal är för gubbjävlar
296 Inlägg
3 januari 2008
blir nog de för mig nästa sommar...fins ju fan inge bättre:D

hellre pallbocks kung än trailer queen

Masterworks
3 januari 2008
Kan bara hålla med!  big_smile

2 594 Inlägg
3 januari 2008
pratade me en mustang entusiast han tar hem 5-6 bilar varge år och gör i ordning å säljer han sa att priset steg me 30% varge år och att de nu fanns ont om bra objekt i usa hade ett underbart garage me 15-20 mustanger i olika årsm allt från 130,000 och uppåt han hade en racing preppad me styvare fjädrar,dämpare å 500hk fan kroppen vibrerade när han startade upp den  nice som fan så köp en nu innan dom blir för dyr

414 Inlägg
3 januari 2008
Japp jag sparar för fulla muggar big_smile Kommer nog bli en om ungefär ett år om allt går som det ska big_smile

hej

7 100 Inlägg
3 januari 2008
är så grymt sugen på en jänk ja med smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Öh, barlös.
300 Inlägg
3 januari 2008
Det är colt men känns som soppan är lite för dyr för att åka jänk sad

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2008
Hah jag håller ju på och tömmer mitt konto undan för undan. Så jag köper in mig i farsan bil. Den bilen kostade 15k i normalskick 1982. Samma bil idag går för minst 180k. Jag tror inte att hans andra penisionssparande har gett den avkastningen. big_smile

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2008
DPB skrev:

Ja men hur mycke mer kostar de per mil? De lilla är de ju lätt värt. Sen om man räknar bort skatten så har man ju tagit igen en hel del där så de går nig jämt upp på en sommar wink

1 396 Inlägg
3 januari 2008
camaro67 skrev:
DPB skrev:

Ja men hur mycke mer kostar de per mil? De lilla är de ju lätt värt. Sen om man räknar bort skatten så har man ju tagit igen en hel del där så de går nig jämt upp på en sommar wink

Du, jag körde Camaro 68 till vardags förrförra året med en liten 327:a på 300 hk i.

Den drog ungefär 2-3 liter milen, körde Göteborg-Kungsbacka (5-6 mil) och då försvann 25 liter. Man kan inte hålla sig för att gasa.

Jämt upp går det absolut inte men som du säger är det lätt värt det.
Senast redigerat av NiclasT (3 januari 2008)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 396 Inlägg
3 januari 2008
aenfors skrev:
Bättre pensionsparande än att investera i en gammal jänkare finns inte big_smile

OffT: Helt rätt. De flesta Novor ligger på mellan 15-30 000 $ och de flesta tar in dom för 10kr/$. För en j'vla Nova??!!!

OnT: Köper du en Mustang, Camaro, Firebird eller Charger så har du ditt på det torra sen..

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2008
NiclasT skrev:
camaro67 skrev:
DPB skrev:

Du, jag körde Camaro 68 till vardags förrförra året med en liten 327:a på 300 hk i.

Den drog ungefär 2-3 liter milen, körde Göteborg-Kungsbacka (5-6 mil) och då försvann 25 liter. Man kan inte hålla sig för att gasa.

Den jag har gick 1,3/mil när farsan åkte fram och tillbaks till jobbet med den. Men visst gasade du så är de klart att de sticker iväg

7 100 Inlägg
3 januari 2008
brukade låna chefens tahoe förut,den drog typ 3l milen tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 396 Inlägg
3 januari 2008
camaro67 skrev:
NiclasT skrev:
camaro67 skrev:

Den jag har gick 1,3/mil när farsan åkte fram och tillbaks till jobbet med den. Men visst gasade du så är de klart att de sticker iväg

Med äggskal under pedalen går det klart att köra under 1,5 men det är nästan omöjligt, speciellt när man kör i en tunnel. cool

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2008
NiclasT skrev:
camaro67 skrev:
NiclasT skrev:

Med äggskal under pedalen går det klart att köra under 1,5 men det är nästan omöjligt, speciellt när man kör i en tunnel. cool

Men han säger att han körde normalt då. Men visst då satt de en 2-portsförgasare på. Men bilen gick mycke bättre än vad den borde göra med de som satt på. Men visst hade du tunnlar att åka i så är de klart att de hände något konstigt just där wink

1 396 Inlägg
3 januari 2008
camaro67 skrev:
NiclasT skrev:
camaro67 skrev:

Men han säger att han körde normalt då. Men visst då satt de en 2-portsförgasare på. Men bilen gick mycke bättre än vad den borde göra med de som satt på. Men visst hade du tunnlar att åka i så är de klart att de hände något konstigt just där wink

Och glöm inte:
http://www.garaget.org/gallery/archive/15975/221403_eym3n4.jpg
16-årige Niclas övningskör 2005, härliga tider!

Den dagliga rutinen.

1 754 Inlägg
3 januari 2008
Jänk är nice... Men drar ju löjligt mycket...

Jag kan inget om allt.

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2008
NiclasT skrev:
camaro67 skrev:
NiclasT skrev:

Och glöm inte:
http://www.garaget.org/gallery/archive/15975/221403_eym3n4.jpg
16-årige Niclas övningskör 2005, härliga tider!

Den dagliga rutinen.

Hehe de va så jag hade tänkt mig. Men de tar bra mycke lägre tid att göra iordning saker. Så nu ska jag inte sitta här utan gå iväg och plocka ner den där jävla växellådan istället. sad

Sök