4712
Sök

hur många har fått tinitus av hög musik

93 Inlägg
3 januari 2008
Jag som är elbasist och spelar en hel del rock får stå ut med ett och annat...

Min tinitus däremot fick jag när jag i 10-årsåldern åkte med min bror i hans Celica. Han hade grymt bra ljud i sin bil och utnyttjade det väl...

Men musiken i övrigt har givetvis också påverkat...

smile
Senast redigerat av _Sofie_ (3 januari 2008)

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!

Ovejävel!
261 Inlägg
5 januari 2008
Har fått svårt att höra när nån pratar om det är andra ljud runt om. Tror det beror på för hög musik i bilen... Men har ändå inga planer på att ändra på det. Gillar o spela högt så får skylla mig själv smile Finns ingen bättre känsla än när man riktigt känner man får gåshud för man gillar en låt så mycket tongue ju högre desto bättre....

Ingen som har en bra Db mätare i närheten an Trollhättan? Vill optimera innan ljudtävlingarna i sommar smile

Kör du så dör du!

CarCass
627 Inlägg
5 januari 2008
piiip

Men men det hör till och jag klagar inte

Join the Evolution

Son Of Murphy
782 Inlägg
5 januari 2008
Jodå det piper från o till i öronen, men har även hela tiden ett bakgrunds ljud... hmm Man har ju lärt sig leva med det, men det är inget kul o göra hörseltest, man vet aldrig vad det är som piper liksom! tongue

Har också hört att det är mer basen som förstör hörseln, låga frekvenser. Och ja jag tror mer på det, svängningar i luften o så... hmm Men som tur är spelar jag inte musik för att det ska låta högt, utan för att det ska låta bra... cool
Senast redigerat av Mankan1978 (5 januari 2008)

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Sök