* väntar ivrigt på att någon ska höra av sig ang en krogrunda *
btw; grattis till mig, 19 idag
fan, grattis då pöjk!! synd att du bodde så långt bort, annars hade jag kunnat kommit och druckit nån bira med dig och fira att du fyller 19år eftersom du var med och drack bira med mig när jag fyllde 19år ifjol haha
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
haha, grattis! jag e ju också en skellefte pöjk, fast bor i en by 2mil utanför skellefteå mot burträsk hållet.. hoppas du hunnit ta en sväng förbi krysset.. Dubbelt bureå eller jumbomål är att rekomendera
hehe, på krysse ha ja käkat på tidigare när ja åkte lastbil me en polare upp te Norge, då stanna vi till vid krysse o drog ett mål men du få la komma o plock upp mig så drar vi en raggar runda förbi krysset
* väntar ivrigt på att någon ska höra av sig ang en krogrunda *
btw; grattis till mig, 19 idag
fan, grattis då pöjk!! synd att du bodde så långt bort, annars hade jag kunnat kommit och druckit nån bira med dig och fira att du fyller 19år eftersom du var med och drack bira med mig när jag fyllde 19år ifjol haha
Ey, de här va en "tråd" ja hade missat... jag är ju stolt ske-å bo oxå... Vem har inte sett El Gringo glida fram genom stan?
du har inte varit ute i hamn o snurrat lr ? har sett en svart merca köra förbi några gånger på kvällarna
haha, jodå, nog brukar jag vara i hamn o rulla... framför allt förbi bogatan, ... låt oss inte gå in på detajler om varför... men nu hoppas jag ni inte har sett bilen på ett tag, har som varit utan körkort sen den 2a november.... känns surt om nån har varit ute o tjuvkört den..
Ey, de här va en "tråd" ja hade missat... jag är ju stolt ske-å bo oxå... Vem har inte sett El Gringo glida fram genom stan?
du har inte varit ute i hamn o snurrat lr ? har sett en svart merca köra förbi några gånger på kvällarna
haha, jodå, nog brukar jag vara i hamn o rulla... framför allt förbi bogatan, ... låt oss inte gå in på detajler om varför... men nu hoppas jag ni inte har sett bilen på ett tag, har som varit utan körkort sen den 2a november.... känns surt om nån har varit ute o tjuvkört den..
hehe, okej, inga detaljer .. jo, men d e förbi bogatan ja sett en svart emerca dra förbi
Ingen som vill hitta på något nu i ikväll eller ? inte allt för skoj o sitta i en lägenhet alldeles själv på en lördag
eller om någon har nå tips på va man kan göra ? sitter iaf på biblioteket nu, hehe, va ju tvungen o låna en burk me internet på men här kan man ju inte sitta hela kvällen
förresten... nu får se upp på söndag morgon... lr ja, så fort de blir söndag, alltås midnatt lördag, för då får jag enligt VägVerket börja om o köra bil
Tja ! undrar om det finns någon här som bor i skellefte ? bor för tillfället i Sundsvall men flyttar upp till Skellefte om 10 dagar så, kan ju alltid va kul o känna lite folk där