4579
Sök

Vad tycker ni om att köpa en Nissan S13 eller importera en Infinti G35 ifrån usa?

V-Power
1 186 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
Konbanan skrev:
camaro67 skrev:

De är du och jag då med drömbilen som förstabil big_smile

Min 9000 kanske oxå e min drömbil? big_smile
Hahahah NOT tongue

Haha, du har så rätt så smile Vilken bil som helst kan vara sin drömbil. Allt från Lamborghini till ja vad fan som helst wink

hehe japp, men jag tror jag siktar på lite bättre drömbil big_smile haha

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Men på denna sidan om man har tur kan man ju lägga bud o få bilen billigare vid tuuur wink

http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks … al88efd3e6

Gooo Wide =)

V-Power
1 186 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
Men på denna sidan om man har tur kan man ju lägga bud o få bilen billigare vid tuuur wink

Jo där e bilarna rktigt billiga, men jag tror man ofta ändå ska gå efter "buy-now" priset. Men även "buy-now" priset e ju mycke billigare än i sverige big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Konbanan skrev:
V1C skrev:

Jo där e bilarna rktigt billiga, men jag tror man ofta ändå ska gå efter "buy-now" priset. Men även "buy-now" priset e ju mycke billigare än i sverige big_smile

haha,precis. O de ligger ju runt 18 000 USD. Ganska MKT billigare jämnfört med Sverige.

O tack för den som ändrade o flyttade tråden. Vet inte hur man gör så TACK smile

Gooo Wide =)

V-Power
1 186 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
Konbanan skrev:
V1C skrev:

haha,precis. O de ligger ju runt 18 000 USD. Ganska MKT billigare jämnfört med Sverige.

O tack för den som ändrade o flyttade tråden. Vet inte hur man gör så TACK smile

haha ja de va inte jag iaf, har ingen aning om hur man gör tongue

Kolla prisskillnaden på Mustang GT500 oxå, nästan så man skulle ta hem några smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Konbanan skrev:
V1C skrev:
Konbanan skrev:

Kolla prisskillnaden på Mustang GT500 oxå, nästan så man skulle ta hem några smile

Haha, jo jävla prisskillnad. Bilda ett företag o plocka hem bilar o sälja?wink hahaha. Man hade iaf tjänat pengar på de smile

Gooo Wide =)

V-Power
1 186 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
Konbanan skrev:
V1C skrev:

Haha, jo jävla prisskillnad. Bilda ett företag o plocka hem bilar o sälja?wink hahaha. Man hade iaf tjänat pengar på de smile

De hade man säkert gjort! Finns ju annonser på blocket me tex. M6 som e från USA, många oxå.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Meister
6 763 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
Konbanan skrev:
V1C skrev:

Behöver inte vara företag. Man kan ju ta hem ett par Corvetter per år som litet extra knäck. De finns de ett par som har gjort som jag vet. Men de gäller att ha ett par hundra tusen på näven big_smile

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Konbanan skrev:
V1C skrev:
Konbanan skrev:

De hade man säkert gjort! Finns ju annonser på blocket me tex. M6 som e från USA, många oxå.

Hehe, precis smile

Camaro67: ahh, kan man också köra som extra knäck om man nästan e miljonär wink Jo det kostar ju. Men man får hoppas man får tbx pengarna plus lite till wink Känner också en del som har gjort så, tagit hem båtar också smile
Senast redigerat av V1C (6 januari 2008)

Gooo Wide =)

V-Power
1 186 Inlägg
6 januari 2008
Ja man får ligga ute me en jävla massa pengar big_smile Man ska nog ha några försäkringar på bilarna tongue

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
6 januari 2008
Infity G35 är inte den amerikanska motsvarigheten till Nissan 350Z eller har jag fel..

BTW; Bra val iallafall.

Lev livet, det kan ta slut fort

1 353 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
camaro67 skrev:
Jag skulle ta G-35an. Alla jävlar åker 200. Men har du en snäll mor och far eller? big_smile

haha, blir nog G-35an. Jo mor o far e alltid snälla. Men har en hel del släkt i Florida som har kontakter o så. Så ska snacka med dem i sommar när jag besöker dem, ser ifall de kan fixa ngt lite billigare osv. Har kollat runt lite på internet o hittat G35or för 17-18 000 dollar. e ju runt 105-110 000kr. Sen så blir det ju tullavgift,moms o hela köret. Men det får man ta;) Billigare än o köpa den i Sverige iaf.

annars kan du ju skicka pengar till dina släktingar, få dom att köpa den, och skänka den till dig sen wink
ingen tull eller moms på en gåva smile

There's no replacement for displacement

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
darkwizard skrev:
Infity G35 är inte den amerikanska motsvarigheten till Nissan 350Z eller har jag fel..

BTW; Bra val iallafall.

Du har så rätt så smile Likadant med Honda (acura), toyota(Lexus) osv. Jodå, man tackar. Har alltid varit svag för G35an, så nu e det så dags så att dra ut tummen ur röven o fortsätta jobba ännu hårdare för att få ihop en smile

Gooo Wide =)

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Batta skrev:
V1C skrev:
camaro67 skrev:
Jag skulle ta G-35an. Alla jävlar åker 200. Men har du en snäll mor och far eller? big_smile

haha, blir nog G-35an. Jo mor o far e alltid snälla. Men har en hel del släkt i Florida som har kontakter o så. Så ska snacka med dem i sommar när jag besöker dem, ser ifall de kan fixa ngt lite billigare osv. Har kollat runt lite på internet o hittat G35or för 17-18 000 dollar. e ju runt 105-110 000kr. Sen så blir det ju tullavgift,moms o hela köret. Men det får man ta;) Billigare än o köpa den i Sverige iaf.

annars kan du ju skicka pengar till dina släktingar, få dom att köpa den, och skänka den till dig sen wink
ingen tull eller moms på en gåva smile

Har också suttit o funderat på de, kanske man kan ta o göra wink Vilken jävla gåva säger jag bara wink

Gooo Wide =)

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Konbanan skrev:
Ja man får ligga ute me en jävla massa pengar big_smile Man ska nog ha några försäkringar på bilarna tongue

Haha, jodå. Försäkringar behövs ju alltid också smile haha.

Gooo Wide =)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 januari 2008
ja skulle nog inte slagit på stora trumman på första bilen man köper efter nytaget körkort, man e rätt nöjd med vad man än får just då, sparar man mkt pengar smile åså e ju prövotiden ändå kvar, får ju inte köra hårt med den alls då =/

Förresten, en åsikt bara, gillar inte svartchromade fälgar, blir ju liksom som att dölja hela fälgens design, en sak om man har fula fälgar kanske hehe, men om man nu har snygga fina, se till att de syns, eller?

142 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
ja skulle nog inte slagit på stora trumman på första bilen man köper efter nytaget körkort, man e rätt nöjd med vad man än får just då, sparar man mkt pengar smile åså e ju prövotiden ändå kvar, får ju inte köra hårt med den alls då =/

Förresten, en åsikt bara, gillar inte svartchromade fälgar, blir ju liksom som att dölja hela fälgens design, en sak om man har fula fälgar kanske hehe, men om man nu har snygga fina, se till att de syns, eller?

hehe, precis. Men smaken e som baken ang fälgar wink Men blire o köra bilen bara till träffar o lite sånt. Annars i början får man väl låna ngn av päronens bil. smile Blir o tare lugnt iaf. O sen ere ju drömbilen, o drömbilen tar man väl hand om o kör fint me lr? wink
Senast redigerat av V1C (6 januari 2008)

Gooo Wide =)

2 201 Inlägg
6 januari 2008
G-35:an är ju ovanlig. o dom kan bli riktigt snygga om man gör rätt.
G35 är den amerikanske skylinen.
men ni är inne på rätt spår, infinti är nissan lyxbilar, acura är hondas o lexus är toyotas.
men acura o infiniti är bara för den amerikanska marknaden
Senast redigerat av peter_1976 (6 januari 2008)

V-Power
1 186 Inlägg
6 januari 2008
V1C skrev:
Mortalis skrev:

hehe, precis. Men smaken e som baken ang fälgar wink Men blire o köra bilen bara till träffar o lite sånt. Annars i början får man väl låna ngn av päronens bil. smile Blir o tare lugnt iaf.

Ja tyvärr blir de att man kommer få ta de aldeles för lungt sad Lappen ryker väl vid minsta misstag? Förrutom parkering o sånt.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Majestas
1 319 Inlägg
6 januari 2008
Tja! G35:an är ju en mkt ovanligare bil. Men dock så är den ju inte Överladdad! Iofs så lär kanske orginal effekt räcka gott ( 280 hk ?? )

S13 - lättåtkommlig, Lätttrimmad, mkt delar.
G35 - Ovanlig, mkt dyrare.

Obs, har inte läst hela tråden.

Men kör på den du känner för, lär ju inte ångra dig om du kör på G35:an. Har själv sparat pengar hela denna sommaren för att köpa bil senare iår.

Team VeboTrim

Sök