Här är dagens HDR-bilder, samtliga är framtagna ur RAW-bildfil. Kanske inte det bästa resultatet med tanke på att jag nyligen bytt kamera och har inte riktigt lärt mig alla funktioner ännu.
Fighter_87:s gamla vinterbil. Fighter_87:s gamla vinterbil. (Notera honda-märket som kommer från hans sommar bil) Fighter_87:s "nya" vinterbil. Fighter_87:s "nya" vinterbil.
Jag kollade igenom faq'en lite snabbt o provade att göra ett par bilder.. Tänkte lägga upp dom här.. Alltså mina första HDR-bilder.. Om dom e riktiga eller inte vet jag inte alls.. bara gillar looken på dom.
Var tvungen att förminska bilden rejält för att kunna ladda upp den. Är iaf en bild på brorsans skoter, tagen i åre.
Tagen på mittsverigebanan för nått år sedan.
EDIT:Gjorde en till på saaben. Gjorde som sagt en till bara för att ha en på saaben.
Nu tror jag att jag börjar få kläm på de flesta funktioner på min nya kamera. Gjorde nu denna bild från en RAW-fil. Skriv mer än gärna kommentarer om bilden om den blev lyckad eller ej! Själv är jag supernöjd!
hehe jao... han var intresserad av min förra sierra, han ville byta skotern mot den men far eran tyckte inte det haha
Nä, nog för att en sierra är bland det finaste man kan äga men nånstans måste man ju dra en gräns.. Killen skulle inte ens kunna utnyttja en bil mer än till byracing så..
hehe okej.. och sen så är ju skotern värd mer än en sierra som är obes
Har ingen spec koll på hur bilen var men men.. Det vart inget av iaf.
Fotomicke: Flaskan till vänster förstör lite tycker jag.. För tittar man på de 2 andra så ser de nästan ut att vara gjorda av högpolerad koppar eller guld eller nått. Jäkligt häftigt.. Sen hade en kolsvart bakgrund gjort susen.
Nä, nog för att en sierra är bland det finaste man kan äga men nånstans måste man ju dra en gräns.. Killen skulle inte ens kunna utnyttja en bil mer än till byracing så..
hehe okej.. och sen så är ju skotern värd mer än en sierra som är obes
Har ingen spec koll på hur bilen var men men.. Det vart inget av iaf.
Fotomicke: Flaskan till vänster förstör lite tycker jag.. För tittar man på de 2 andra så ser de nästan ut att vara gjorda av högpolerad koppar eller guld eller nått. Jäkligt häftigt.. Sen hade en kolsvart bakgrund gjort susen.
tkr också du ska beskära bort den vänstra flarran och räta upp bilden! kolsvart bakgrund hade gjort susen. det var bildmässigt, HDR, njae.. lite för starka färger tkr jag, men sure. fint:)
När man gör en HDR-bild så gör man den väldigt personlig eftersom man gör den efter vad man själv tycker är snyggt. Men det är trevligt att få kommentarer och tips på vad man bör tänka på. Och på så sätt kan bilderna bli ännu bättre.