vad skulle ni välja att köpa en bil i sverige som e redan imoterad och bilen e 2001-2002 som har gått 10.000 mil och har 5-7 ägare (pris-245.000) ELLER impotera själv en bmw M3 som e 2003 med en ägare och som har gått 8.000 mil (240.000+10.000 för besikt och alla andra utgifter).
Och vad ska ni Välja manuel eller SMG ??
MVH sexy_d
Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Tyskar är inte snåla va gäller bilvård om man jämför med oss svenskar. Dom lägger stora pengar vid servicar etc. T.ex. bilarna rullar på autobahn där farten är hög, skulle du sj snåla på t.ex. bromsunderhåll? Neä
Så ja skulle lätt importera en fin M3 med SMG-lådan!
undar om vilken växlelåda ska hålla bättre , Manuel eller SMG!! eller det känns konstigt utan kopling , går det väl att snurra bilen och bränna däck , och hur !! tyvär har aldrig provkört SMG eller bilar med automat växellåda
jag e så jävla tveksam!!! det e nästan alla som har bmw M3 har SMG!1 det e bara 3-4 st med manuel!! aj aj aj vet inte vad ska jag göra !! har hittat en 03 men Smg och 16.9 dvd och full utrustat svart!1 och en 02 manuel men vanlig navi.färg (grön-gul) metalic
jag e så jävla tveksam!!! det e nästan alla som har bmw M3 har SMG!1 det e bara 3-4 st med manuel!! aj aj aj vet inte vad ska jag göra !! har hittat en 03 men Smg och 16.9 dvd och full utrustat svart!1 och en 02 manuel men vanlig navi.färg (grön-gul) metalic
SPORT BIL SKA HA KOPPLING!
du får ringa till ferrari och lamborghini och berätta det för dom;)
du vet att det sitter en koppling även på smg-bilar. den fri kopplar på första växeln , sen kan man ju med launch kontrollen eller hastigheten på gaspedalen avgöra hur snabbt bilen skall släppa kopplingen.