jaha, men då tar jag tillbaka det surt att åka dit eller?
Kan säga såhär att jag kom riktigt lindrigt undan, bara 4mån med fotboja. Fick 1års i tingsrätten, det halverades i hovrätten till 6mån. Så hade jävla tur och tungan rätt i mun, iaf i hovrätten.
Då var det med andra ord inget sånt allvarligt i alla fall. Tippar på misshandel , Grov misshandel
Man brukar inte få boja av grova straff, man blir häktad körd till rättegång, tillbaka till häktet och får vänta där tills man får en plats på anstalt.
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Kan säga såhär att jag kom riktigt lindrigt undan, bara 4mån med fotboja. Fick 1års i tingsrätten, det halverades i hovrätten till 6mån. Så hade jävla tur och tungan rätt i mun, iaf i hovrätten.
Då var det med andra ord inget sånt allvarligt i alla fall. Tippar på misshandel , Grov misshandel
Man brukar inte få boja av grova straff, man blir häktad körd till rättegång, tillbaka till häktet och får vänta där tills man får en plats på anstalt.
Inte alla gånger nej. Ibland blir man släppt o får vara hemma o vänta o inställa sig själv.
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (9 januari 2008)
hehe vad har du gjort för dumt då om man får fråga?
Han kanske bara fejkar för att få träfaf nya tejejer? De dras ju till stygga pojkar som har problem med rättvisan.... Dom är ju så tuffa och coola....
För trådens skull bör vi inte ta upp anledningen enligt mig...
Finns bild under galleri om du nu tror jag skulle "fejka" en sån grej för att få tjejer, vilket jag nog inte behöver göra då jag inte direkt är pissful o måste gömma mig bakom en fasad. Tuff o cool ? Absolut.
Ha ha, nu var jag faktiskt IRONISK! Kanske inte framgick tydligt nog?
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Haha, sitter ju ingen GPS eller nåt sånt i bojan, kan olämna landet om ja så vill det. Men torskar ja så blir det 6mån på anstalt ist, och det har jag ingen ork med.
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Haha, sitter ju ingen GPS eller nåt sånt i bojan, kan olämna landet om ja så vill det. Men torskar ja så blir det 6mån på anstalt ist, och det har jag ingen ork med.
Har en kompis som fick ett par månader med boja och hans "basenhet" var batteridriven
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Tja du kan ju kanske tänka genom din situation och komma överens med dig själv att inte hamna där igen.
När du väl kommit fram till detta och är nöjd finns ju alltid onlinespel. Mecka med bilen om du har garage... bygga ngt kul projekt du aldrig annars hade hunnit med. Såg på ett elektronik forum folk som bygger egna snus ugnar för att baka sin egen snus med och spara massa pengar...
Om inte detta passar kan du rulla in dig in en matta och låtsas att du är en kåldolme
åhfan, trodde det satt gps så dom hade koll på sina "brottslingar"
Tja du kan ju kanske tänka genom din situation och komma överens med dig själv att inte hamna där igen.
När du väl kommit fram till detta och är nöjd finns ju alltid onlinespel. Mecka med bilen om du har garage... bygga ngt kul projekt du aldrig annars hade hunnit med. Såg på ett elektronik forum folk som bygger egna snus ugnar för att baka sin egen snus med och spara massa pengar...
Om inte detta passar kan du rulla in dig in en matta och låtsas att du är en kåldolme
Lite svårt och gå ut i garaget när man inte får lämna ytterdörren. Och har inget att fundera över, bara vad fasen man ska roa sig med. Online spel är ju en stor kandidat just nu
Kan du inte be nån snäll polare att plocka upp en MOTOR i vardagsrummet som du kan renovera????
Ett bra förslag! min motor är ifs i delar, men bor 7 trappor upp utan hiss Men ett bra förslag, men blir så jävla mycket o bära upp, sen så har ja det fint hemma nu och motorolja gör sig inte i mitt vardagsrum men bra förslag!