Utegångsförbud.

FULLGAS Mångsysslare
9 januari 2008 · 303 Inlägg

Men va fan du har ju tid, skit i olja , du hinner mer att riva ut och lägg nytt golv när du e klar smile

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
FireTraXX DFFL
9 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Daaze skrev:
en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

Man har tider för att gå på jobb och handla.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
skumtezz
9 januari 2008 · 306 Inlägg

Daaze skrev:

skumtezz skrev:

MrTurbo skrev:

Han kanske bara fejkar för att få träfaf nya tejejer? De dras ju till stygga pojkar som har problem med rättvisan....  Dom är ju så tuffa och coola....  roll

För trådens skull bör vi inte ta upp anledningen enligt mig...

ärligt talat?! fejka en sån sak?
haha det är ju nästan skrattretande!
och nej jag dras inte till stygga pojkar serru.

dras du till snäll pojkar då eller ?

jeppp=)

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:
en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

Man har tider för att gå på jobb och handla.

ok ok. tänkte nästan det men va osäker så va tvungen att fråga, men har dom någe krav bå besök och sånt då ?

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
John87 Stolt Volvoägare
9 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Daaze skrev:
en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

Dom skickar Secret Service en gång om dan med en pizza cool

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
9 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Hammarslag skrev:
Lite svårt och gå ut i garaget när man inte får lämna ytterdörren.
Och har inget att  fundera över, bara vad fasen man ska roa sig med. Online spel är ju en stor kandidat just nu

Lira BF2142 tongue

Brukar lira det med en jag känner, jag har tom en egen ventrilo-server så vi kan snacka när vi lirar smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

skumtezz skrev:

Daaze skrev:

skumtezz skrev:

ärligt talat?! fejka en sån sak?
haha det är ju nästan skrattretande!
och nej jag dras inte till stygga pojkar serru.

dras du till snäll pojkar då eller ?

jeppp=)

okejj smile då har då lite o välja på här inne iaf, tror att alla grabs här inne är snälla innerst inne tongue moahaha lol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
alain www.bimmerpower.org
9 januari 2008 · 3 995 Inlägg

Du har tur att få det på dig under vinter, det brukar vänta till sommar.
Hur länge ska du har den på dig?
du är helt utegångförbud? är det inte så att du kan vara ute mellan 8.00 och 17.00 för att gå jobba eller handla?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
skumtezz
9 januari 2008 · 306 Inlägg

Daaze skrev:

skumtezz skrev:

Daaze skrev:

dras du till snäll pojkar då eller ?

jeppp=)

okejj smile då har då lite o välja på här inne iaf, tror att alla grabs här inne är snälla innerst inne tongue moahaha lol

haha precis wink

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
FireTraXX DFFL
9 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:
en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

Man har tider för att gå på jobb och handla.

ok ok. tänkte nästan det men va osäker så va tvungen att fråga, men har dom någe krav bå besök och sånt då ?

Besök får man ha hur ofta man vill.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

John87 skrev:

Daaze skrev:
en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

Dom skickar Secret Service en gång om dan med en pizza cool

haha hade inte förvånat mig, dom har ju inte så mkt att göra, fast å andra sidan så kanske dom inte har tid att ta en paus i fildelarjakten lol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Daaze skrev:
en fråga som jag undrar över. hur får du mat om du inte kan gå ut o handla ? tongue

Man får 2 timmar i veckan till att handla, sen har man permis på helger lördag söndag la ja in min permis, 2 timmar är den på. Den ökar till 3 timmar andra månan, och dom 2 sista mån till 6h

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Man har tider för att gå på jobb och handla.

ok ok. tänkte nästan det men va osäker så va tvungen att fråga, men har dom någe krav bå besök och sånt då ?

Besök får man ha hur ofta man vill.

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

alain skrev:
Du har tur att få det på dig under vinter, det brukar vänta till sommar.
Hur länge ska du har den på dig?
du är helt utegångförbud? är det inte så att du kan vara ute mellan 8.00 och 17.00 för att gå jobba eller handla?

Jag har fast jobb så jobbar givetvis dagtid.
Jo hadet ur och få det över vintern

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

ok ok. tänkte nästan det men va osäker så va tvungen att fråga, men har dom någe krav bå besök och sånt då ?

Besök får man ha hur ofta man vill.

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

Haha, ett förslag. Men sälja genom dörren blir ingen rik på wink

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
FireTraXX DFFL
9 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

ok ok. tänkte nästan det men va osäker så va tvungen att fråga, men har dom någe krav bå besök och sånt då ?

Besök får man ha hur ofta man vill.

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

skumtezz skrev:

Daaze skrev:

skumtezz skrev:
jeppp=)

okejj smile då har då lite o välja på här inne iaf, tror att alla grabs här inne är snälla innerst inne tongue moahaha lol

haha precis wink

Jag är genomsnäll, bara haft lite galenskaper för mig smile

Senast redigerat av Hammarslag (9 januari 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Besök får man ha hur ofta man vill.

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

Varken krim eller snuten kommer upp o kollar till en, utan det är handläggare ifrån frivården som kommer upp.
Hehe tror du krim har tid och springa o knacka dörr för att kolla om folk me boja är hemma smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
9 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Daaze skrev:
haha hade inte förvånat mig, dom har ju inte så mkt att göra, fast å andra sidan så kanske dom inte har tid att ta en paus i fildelarjakten lol

OT men skit samma:

Utan den såkallade "illegala fildelningen" så skulle jag aldrig köpt många av dom spelen jag äger idag eftersom jag inte köper ett spel utan att testa det först.

Gillar jag ett spel tillräckligt mycket så köper jag det helt enkelt, annars blir det papperskorgen nästa.


Och sen förresten, en grej till man kan göra om man inte får gå ut e ju att börja med modellbygge smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
FireTraXX DFFL
9 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Hammarslag skrev:

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

Varken krim eller snuten kommer upp o kollar till en, utan det är handläggare ifrån frivården som kommer upp.
Hehe tror du krim har tid och springa o knacka dörr för att kolla om folk me boja är hemma smile

Jag har bara en kompis som haft fotboja och kom inte ihåg vad han sa tongue
Trodde att det var en av de två jag skrev big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang