Utegångsförbud.

Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

FireTraXX skrev:

Hammarslag skrev:

FireTraXX skrev:

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

Varken krim eller snuten kommer upp o kollar till en, utan det är handläggare ifrån frivården som kommer upp.
Hehe tror du krim har tid och springa o knacka dörr för att kolla om folk me boja är hemma smile

Jag har bara en kompis som haft fotboja och kom inte ihåg vad han sa tongue
Trodde att det var en av de två jag skrev big_smile

Hehe trodde en gång i tiden med att det var så.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Crall julgran
9 januari 2008 · 214 Inlägg

jag har lite läxor/uppgifter du kan få göra åt mig? ; )
nää men tråkigt med utegångsförbud men de var ju inte så farligt som jag trodde, du behöver ju bara vara hemma några timmar på vardagskvällarna. Det är ju bara kolla lite TV, film, internet spel

Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Crall skrev:
jag har lite läxor/uppgifter du kan få göra åt mig? ; )
nää men tråkigt med utegångsförbud men de var ju inte så farligt som jag trodde, du behöver ju bara vara hemma några timmar på vardagskvällarna. Det är ju bara kolla lite TV, film, internet spel

Jo det är ju klart bättre än anstalt,  men det är rätt störande att tex inte kunna lämna dörren för att köpa snus tex.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Besök får man ha hur ofta man vill.

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

jo det e sant tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Daaze skrev:

okejj, tänkte mest om man fått bojja för narkotika brott av någe slag, då kan man ju fortfarande syssla med försäljning och sånt i hemmet ? eller tongue

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

jo det e sant tongue

Därför jag haft färdig kokat kaffe och fika när de kommit nu de 2ggr, men det har varit schemalagda besök, fick bojan verkställd idag.
+ skitfint städat hemma, + att man har ett snyggt hem med.
Dom var inte vana vid att folk var trevliga och hade kaffe klart när dom kom sa dom.
Lika bra och slicka lite arsel, så kanske dom kan se mellan fingrarna om man råkar göra nåt galet wink

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Daaze Rent A Retard !
9 januari 2008 · 674 Inlägg

Hammarslag skrev:

Daaze skrev:

FireTraXX skrev:

Ja, men man får OFTA påhälsning av krim/farbror blå.
Och ifall de kommer på besök och man verkar stressad eller nåt sånt så kommer de ännu oftare tongue

jo det e sant tongue

Därför jag haft färdig kokat kaffe och fika när de kommit nu de 2ggr, men det har varit schemalagda besök, fick bojan verkställd idag.
+ skitfint städat hemma, + att man har ett snyggt hem med.
Dom var inte vana vid att folk var trevliga och hade kaffe klart när dom kom sa dom.
Lika bra och slicka lite arsel, så kanske dom kan se mellan fingrarna om man råkar göra nåt galet wink

exakt, lönar sig alltid att vara trevlig, om inte så får man vara riktigt elak istället smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 januari 2008 · 5 753 Inlägg

en polare hade fotboja för nått år sedan, och han hade verkligen långtråkigt att bara vara hemma tongue så jag förstår hur du känner dig.... men det finns ju bra mkt att göra, varför inte bara slösurfa dygnet runt wink haha tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Patte_88 The Vikingrocker
9 januari 2008 · 53 Inlägg

Ta en öl med polarna å snacka gamla minnen tongue

Om du är händig, bygg en bar i lägenheten och invig den smile

Senast redigerat av Patte_88 (9 januari 2008)

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
9 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Hehe... Jadu...

Jag är en pysselmorsa då: Baka, renovera förgasare (det räcker med tidingar eller kanske ugnsplåt under, gjorde det själv i min förra lägenhet, blir inte alls så smutsigt...), fixa andra smådetaljer till bilen, kanske plasta dörrsidor eller något sådant?! smile

Har du bostadsrätt kan du renovera (håller på och ska måla mitt badrum men blev tyvärr sjuk i influensa så nu står färgen och bara väntar på att jag ska orka vidare...)

Läsa, pussla, se på film, se på dokumentärkanaler på TV (djur och natur, motor, arkitektur, renovering, sånt uppskattar jag, serier och såpor vet jag inte vad man ska ha till tongue )

Surfa på garaget, chatta med folk på MSN, lära dig något nytt (själv plockar jag latiska uttryck just nu, det är rätt kul! ;P ).

Och är du jäklig gör du en kombo, passa på att baka något gott nu när du ändå är hemma och har städat och fint, och så bjuder du hem vänner från verkligheten eller garaget på fika och passar på att umgås lite - kanske lära känna lite nytt folk?! smile

Och är det ett problem att inte få köpa snus när du vill kanske du ska ta tillfället i akt och sluta snusa nu... ?! ;P Lättare sagt än gjort, men vilken utmaning att bita tag i du... tongue

Hoppas du fick några tips och ideer!

Puss / E smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
darkwizard Fordonstekniker
9 januari 2008 · 1 740 Inlägg

Dom har inte kontaktat dig angående ART kurs?? Har du övervakare också?

Efter denna fadärs, så håller du nog dig i skinnet.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Pikey
9 januari 2008 · 2 283 Inlägg

Läs upp något på distans? Kanske lite tid med 4 månader men kan bli något under tiden big_smile

R.I.P. Michael Jackson!
Svenss0n
9 januari 2008 · 643 Inlägg

Patte_88 skrev:
Ta en öl med polarna å snacka gamla minnen tongue

Om du är händig, bygg en bar i lägenheten och invig den smile

joo men tror du seriöst man får dricka när man har boja? dom kan komma när som helst å be dig blåsa/pissa.

Volvo 850R (1997)
Anna_ GirlsGoFast
9 januari 2008 · 172 Inlägg

Skaffa ett hemmagym! Hehe, hade en kompis som fick fotboja för fyllkörning för många år sedan och efter ett år hemma på soffan hade han väl lagt på sig minst 20 kg. big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Oldsmobile
9 januari 2008 · 9 Inlägg

*asg* snarare storebror som grundat dig. Shit happens big_smile

Tjurig jävel
Rejad Maskin stundent!
9 januari 2008 · 218 Inlägg

Vadå vad man ska göra? Vara inloggad på gorg 24/7 så klart! big_smile

Ne men seriöst så hemmagym, laga mat, snickra ihop nåt till lägenheten, läsa nån kurs på distans, du kanske inte behöver välja iaf, hinner nog med lite av varje wink

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
Ponuts
9 januari 2008 · 220 Inlägg

Min första kontakt med frivården var jävligt nice, hon va skit snygg hehe.

Lars-P
9 januari 2008 · 427 Inlägg

Be nån polare hämta lite vektyg o nån bildel kan du renovera en del av bilen i taget smile

Gormanz SRT4 2,4T & 9000 2,3T
9 januari 2008 · 272 Inlägg

Anna_ skrev:
Skaffa ett hemmagym! Hehe, hade en kompis som fick fotboja för fyllkörning för många år sedan och efter ett år hemma på soffan hade han väl lagt på sig minst 20 kg. big_smile

Håller med Anna_. köp hem lite skrot och en cykel. Lär dig laga bra och nyttig mat.

/Gormanz
henkebenke
9 januari 2008 · 1 703 Inlägg

Du kan:

Rasta en iller
Måla en tavla
Hoppa jämfota
Kasta stöt
Stöta ett kast
Kasta pil
Vika en bäver
Diska en pall
Skyffla en hög
Måla ett tak
Tapetsera en vägg
Däcka på ett golv
Golva ett däck
Mosa ett djur
Äta en bit
Pilla en navel
Masturbera i ett fönster

Jag har mer på lager om du får slut på ideér.

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
_JLarsson . . . .[brehas spar tid!!] . . .
9 januari 2008 · 264 Inlägg

Tjenare, ja du kan ju Bygga en Bastu.

möblera om i alla rum du har,

Försöka lära dig alla roliga filmrepliker som du har på lager kanske.

lacka om golvet.

Gymma.

Laga en ovanligt mat.

Se hur länge du orkar vara vaken....ja allt gå  smile

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang