gnäll tråden!

Hmm.
22 maj 2008 ·

Vill gnälla på gorg folk....

varför är det ingen som är intresserad !!?!?!?!?
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85466

lollo
22 maj 2008 · 596 Inlägg

vill gnälla på min cp granne som har tok fest nu och en jävla massa gap....lets twist agin eller hur d stavas spelas för fullt!!!!!!!

Corvair65 Stolt pappa
22 maj 2008 · 161 Inlägg

Jag vill gnälla på vår granne. Vi bjuder honom på fika, och så äter han inte upp kakorna! Vilken lurk. Och när man bjuder honom på mat har han mage att bli mätt! Kanske man skulle skriva till Grannfejden.

Killr0y_swe - De är jag de.
22 maj 2008 · 354 Inlägg

lollo skrev:
vill gnälla på min cp granne som har tok fest nu och en jävla massa gap....lets twist agin eller hur d stavas spelas för fullt!!!!!!!

Gå dit och partaja då! big_smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
lollo
22 maj 2008 · 596 Inlägg

ja det e man ju så pigg på när man ska jobba i morogn... Not...

volvo__matte
22 maj 2008 · 551 Inlägg

Killr0y_swe skrev:

lollo skrev:
vill gnälla på min cp granne som har tok fest nu och en jävla massa gap....lets twist agin eller hur d stavas spelas för fullt!!!!!!!

haha bra låt de tongue

Volvo For Life =)
Volvo V70 "2.4d" (2010)
Volvo V70 "D5 Sport Edition" (2006)
Hmm.
22 maj 2008 ·

Vill gnälla på att jag inte kommer få sova någonting! för andra dygnet denna veckan... samma sak förra veckan på 3 dygn...  men snart har man fått betygen ochs slipper göra det.... tills hösten och högskolan...



sen vill jag gnälla en gång till på gorg folk! som inte är intresserade att visa upp sin bil i borås...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85466

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
22 maj 2008 · 887 Inlägg

Hmm. skrev:
Vill gnälla på att jag inte kommer få sova någonting! för andra dygnet denna veckan... samma sak förra veckan på 3 dygn...  men snart har man fått betygen ochs slipper göra det.... tills hösten och högskolan...



sen vill jag gnälla en gång till på gorg folk! som inte är intresserade att visa upp sin bil i borås...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85466

Haha!

Inte undra på att ingen bryr sig, du har tjatat sönder forumet! cool

Själv vill jag gnälla på stolfan i företagsbilen.
Peugeot Partner måste ha världens mest obekväma stolar. PUNKT!

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
klarrre
23 maj 2008 · 502 Inlägg

Jag vill gnälla på mig själv för dumt beteénde. Jag slog foten i skruvdragaren på golvet. Ajj. tongue

Eller så vill jag gnälla på bensin priset som alla andra tongue

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad
Mullethemeck
23 maj 2008 · 91 Inlägg

VIll gnälla på rostiga bränsleledningar som väljer att ge upp efter en full tank bensin, 120km hemmifrån på en mack som inte vet vad "gummislang" är... kul.. smile

Mitsubishi EVO IV "Vintersläden" (1997)
Micksson
24 maj 2008 · 343 Inlägg

Vill gnälla på alla hänsynslösa idioter som står och röker i busskuren på morgonen när jag står och väntar på bussen tröts rökning förbjudet-skylten.. Bah

STriiiker
26 maj 2008 · 609 Inlägg

AAARRGGGHHH J*%!"&! SK*^/ Wii konsol HELV("%# HUR I HEL%"¤! SKA MAN KUNNA SKJUTA NÄR MAN INTE ENS KAN SIKTA!?! JÄV/" SK)" SKULLE KÖPT PS3 FFS

VictorD Med Jetplan i generna
27 maj 2008 · 413 Inlägg

Jag vill gnälla på ICA:s chaufförer! Det är bestämt att de ska komma klockan åtta men igår kom han halv elva å i lördags elva sad Dom tycker inte om oss i Åre tror jag...

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
STriiiker
27 maj 2008 · 609 Inlägg

ooohhhhhhh städa lägenheten innan tjejen kommer hem och det blir ett jävla liv eller tvätta bilen...... hmmmm

Hmm.
27 maj 2008 ·

Jojje_ skrev:

Hmm. skrev:
Vill gnälla på att jag inte kommer få sova någonting! för andra dygnet denna veckan... samma sak förra veckan på 3 dygn...  men snart har man fått betygen ochs slipper göra det.... tills hösten och högskolan...



sen vill jag gnälla en gång till på gorg folk! som inte är intresserade att visa upp sin bil i borås...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85466

Haha!

Inte undra på att ingen bryr sig, du har tjatat sönder forumet! cool

Själv vill jag gnälla på stolfan i företagsbilen.
Peugeot Partner måste ha världens mest obekväma stolar. PUNKT!

HAHA, klockrent.. ne har bara gnällt typ, 3 gånger i denna tråden faktist =P...

FreddeK
27 maj 2008 ·

ska gnälla på särskrivningar...så ändra gärna topicen till gnälltråden och inte gnäll tråden...

Nu är det ju även lite ironi i mitt inlägg här också så ta inte illa upp=)

Senast redigerat av Freddeponken (27 maj 2008)

baca Os Difuntos
27 maj 2008 · 1 822 Inlägg

Folk som stavar ordet stereo sterio.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Digital_Kicker
27 maj 2008 · 3 721 Inlägg

Hemtjänsten!! Dom kör ju som idioter på nätterna här i Helsingborg!

blacken
27 maj 2008 ·

Jag vill återigen gnälla på dom j""la skitstövlar som parkerar sin bilar framför pumparna på bensinstationerna, när dom inte ska tanka utan bara ska in och handla på macken, och blockar för dom som SKA tanka.  Är ni så dj""la handikappade att ni inte kan går tio meter. Sök färdtjänst!!.. mad

Janne
27 maj 2008 · 252 Inlägg

Kom
pressor
699:-

(Jula Uddevalla)

Senast redigerat av Janne (27 maj 2008)

//Janne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang