Vad är de klantigaste man kan kugga en uppkörning på ?

mebben Troligen galen...
5 februari 2008 · 567 Inlägg

Polaren krockade med en pensionär, han blev kuggad...

richardoo290 VOLVO for life..
5 februari 2008 · 2 113 Inlägg

asså i böckerna står det ju: anpassa farten efter sikt och väderförhållanden?
HÖGSTA tillåtna hastighet ..tex: 70km/h   man får ligga i 60?

hur kan de då komma sig att vissa kuggar ifall ni tex: kör lite saktare då det regnar o är mörkt på motorväg?
roll

Senast redigerat av richardoo290 (5 februari 2008)

pompom88
5 februari 2008 · 422 Inlägg

sj så körde man fel och höll på o krocka....hehe men karade de ändå

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
Volvo S70R "Smurfen" (1998)
Soubee
5 februari 2008 ·

Jag kuggade på att jag kollade vänster sen höger i en korsning och glömde spruta med spolarvätskan...
(den läraren fick en rejäl känga av min teori lärare efteråt, då man skall kolla vänster sen höger i korsningar. Det är iaf vad de lärt ut på de två körskolar jag gått på. men det tyckte inte uppkörnings läraren...)

Sen kuggade en polare genom att han körde på en bil när han skulle parkera utanför ett köpcentrum.
En annan polare kuggade genom att han körde för fort om en bärgningsbil, som stod vid sidan av vägen...

Rooth07 Lindahls Gräv AB
6 februari 2008 · 716 Inlägg

Ja men kan ju titta på en fågel samtidigt som man krockar med en stor fisk som någon tappat på vägen och sen få sladd och köra på en hund i rullstol, det skulle vara fett klantigt:D

Mackanol
6 februari 2008 · 2 079 Inlägg

Rooth07 skrev:
Ja men kan ju titta på en fågel samtidigt som man krockar med en stor fisk som någon tappat på vägen och sen få sladd och köra på en hund i rullstol, det skulle vara fett klantigt:D

inte så klantigt kanske, men konstigt:D

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Rooth07 Lindahls Gräv AB
6 februari 2008 · 716 Inlägg

Mackanol skrev:

Rooth07 skrev:
Ja men kan ju titta på en fågel samtidigt som man krockar med en stor fisk som någon tappat på vägen och sen få sladd och köra på en hund i rullstol, det skulle vara fett klantigt:D

inte så klantigt kanske, men konstigt:D

Visst fan det:P ingenting är omöjligt:)

ichibon mmm, blåbärssoppa.
21 september 2008 · 616 Inlägg

En kompis brorsa skulle lägga i 5an efter att precis ha kört på en motorväg. Men körde nån gammal Saab så växellådan krånglade som fan, så till slut släppte han ratten och drog i växeln med båda händerna.
Fick kortet ändå, dock...

/ichi
dantisen
21 september 2008 · 116 Inlägg

Har en kompis som backade in i en lyktstolpe , men han fick kortet endå , dom tyckte att han körde så bra i övrigt så det vägde upp.

Mvh Dantisen

Johankocken
21 september 2008 · 529 Inlägg

själv körde ja för fort igenom ett sjukhusområde där va 30km/h ja körde nog 40-45

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
PMPerformance
21 september 2008 · 2 266 Inlägg

Min körskole lärare hade en tjej en tidigare grupp. När dom skulle köra halkbana så kugga hon sig lite där. Hon skulle köra väjningsprovet i 60km/h visst tyckte hon hoppa in i bilen jättegla och drog iväg, men problemet var att när hon skulle åka 60 så titta hon bara på varvräknaren bilen var en renault scenic dvs 6000varv på tro de var treans växel också gick rätt fort på slutet då haha. Höll på att sluta med skogen i slutet av banan haha. Hon tyckte bilen var så slö de var hennes kommentar haha.

svetsdiff !!!
KimVsWorld Mästare
21 september 2008 · 2 947 Inlägg

HAHAHAHahahahahaha!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Coddas ProWanker
21 september 2008 · 211 Inlägg

hörde samma om en tant på halkövning på ring knutstorp.  hahah!!!

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^
-Mackan- Fire And Silk
21 september 2008 · 2 254 Inlägg

Hehe, jag klarade det visserligen på första men jag svängde vänster när instruktören sa att jag skulle svänga höger.

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
PlatinumRacing
21 september 2008 · 597 Inlägg

En av mina polare kuggade tre gånger pga han körde för fort in i en rondell det roliga är att han kuggade på samma rondell alla tre gångerna big_smile

andreasivarsson
21 september 2008 · 98 Inlägg

Det klantigaste jag har hört är att köra på en pensioner på ett övergångsställe. Hon kugga kan man säga.

BMW E36 "Time Attack Team 91" (1992)
Blomma-n
21 september 2008 · 28 Inlägg

Har en bekant som såg två as heta fjällor så han körde rakt in i en rondell smile

MrTurbo Better than God \o/
21 september 2008 · 1 882 Inlägg

_fille_ skrev:
kuggade ingen av uppkörningarna på B C eller CE

Samma här, måste vara därför vi båda kör Mustang & Saab....   smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Rwd
21 september 2008 · 337 Inlägg

min gamla körskolelärare berättade om en tjej som fick instruktionen att köra rakt i rondellen, va gör hon då? Jo självklart följer hon lärarens råd å genar rakt igenom rondellen å slår sönder oljetråget på bil big_smile haha

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
ErikAxelsson
21 september 2008 · 517 Inlägg

Brorsan kuggade för att han inte stannade vid en stoppskylt. Idiot:D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang