Stenskott!!!

alex_side Neerd
11 januari 2008 · 1 596 Inlägg

Tjena alla gorgare cool

har fått 2 stenskott nu på en vecka sad och de har lagt sig preeeeecis i syn fältet....

nu är min fråga vad brukar ni göra när ni fått stenskott?? ngn som fixar det för en bra slant?
har även sett att micro har ngt själv reperations kitt:S? ngn som provat det om det verkligen funkar??

MVH Alex

jävla stenar!

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
11 januari 2008 · 887 Inlägg

Av egen erfarenhet så hjälper dessa egna reparationskit ett tag.. Dock så verkar skadan bli värre o värre "under ytan" om man säger så.
Har hänt flera gånger att glaset spruckit helt och efter tre fyra fall så kör jag alltid till en specialfirma som fixar detta.

Hör med din lokala glasmästare eller Carglass eller liknande.
Dom vet nog bäst. smile

Lycka till!

Ps: Yup.. JÄVLA STENAR!

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
FireTraXX DFFL
11 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Åk för helvete inte till Carglass.
De bara smetar på nåt konstigt och lägger en plastbit över.

Åk till något "riktigt" ställe som borrar hål och lagar.

För jag fixade två stenskott hos Carglass och man behöver inte titta noga för att se att det är små sprickor under fortfarande.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
sniperoddan User
11 januari 2008 · 41 Inlägg

Kör till en glasmästare som kan med stenskott.

PS. Helst innan det börjar spricka för känner en kille som har en firma i Karlskrona som bara gör sånt och det är vad han har sagt till mig. DS.

saab9_3turbo
11 januari 2008 · 173 Inlägg

Hela mitt dumljus lampa pajja ju pga av stenskott >.<

Senast redigerat av saab9_3turbo (11 januari 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang