På lördag åker vi till borås för att ha en träff mee dom, Jag nicke_34 och Severin har talat och har snackat om lite crusing genom stan, race och driftning.
SAMLING: swedich macth 18:00 stannar där några minuter å väntar och se om de kommer några som skall me!!
vill du mee och inte vi är där eller du bor på vägen så kan du fråga efter mitt nummer i min gästbok.
---------------------------------------Angående Lördag den 8-Mars-2008--------------------------------------- Denna lördag så tänkte vi slå samman Gbg:s och Borås träffen. Vi får hoppas på att det är en del som hänger på. Alltid kul att träffa och lära känna nytt folk som också har bilar som intresse. Samling: Swedish Mats Tid:18,00 så är vi där till ca:18,30 så folk hinner komma. Sen så far vi mot Borås.... Sen när vi kommer fram till Borås så är det Knalleland som vi ska samlas på. MVH//Niklas
Jag kommer, fast inte till SM för jag kommer att vara i Borås hela helgen. Men då synes vi på Knallelandet på lördag.. Glansen kan väl messa mig när ni börjar närma er borås, typ skicka när ni är vid Bolle..?
Jag kommer, fast inte till SM för jag kommer att vara i Borås hela helgen. Men då synes vi på Knallelandet på lördag.. Glansen kan väl messa mig när ni börjar närma er borås, typ skicka när ni är vid Bolle..?
Japp,vi messar dig när vi närmar oss Bolle MVH//Niklas