nicke_34 skrev:mike_ford skrev:blir det nåt i dag?Verkar inte så.... Men du kan ju dra igång nått om du vill ha en träff idag?
mike_ford skrev:blir det nåt i dag?
mike_ford skrev:zijaa skrev:något på helgen? KOMMER HA DET TRÅKIGT ANNARSdu kan fixa en egen?
zijaa skrev:något på helgen? KOMMER HA DET TRÅKIGT ANNARS
HyperSonica skrev:jag kommer nog kanske
Zarah_Den_Grymme skrev:HyperSonica skrev:jag kommer nog kanske vadå nog:( du sa ju att du skulle komma ja kämpar ju med att få fram ett skämt ju hehe
superpackman skrev:Zippo_ skrev:händer nått idag/imorgon lr ? vi kan bränna upp lite sommardäck
Zippo_ skrev:händer nått idag/imorgon lr ?
superpackman skrev:Samma här, Bränner först upp 19" sen går ja på mina org 16"
Glansen skrev:kanske kan fixa ihop en bilträff på brodalen ? skall höra me en polare vad säger ni om de?
Meerx skrev:Glansen skrev:kanske kan fixa ihop en bilträff på brodalen ? skall höra me en polare vad säger ni om de? Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glansen skrev:Meerx skrev:Glansen skrev:kanske kan fixa ihop en bilträff på brodalen ? skall höra me en polare vad säger ni om de? Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? ?Bilträff inget olagligt?
Meerx skrev:Glansen skrev:Meerx skrev:Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? ?Bilträff inget olagligt?TÄNK FÖR FAAAAAAAAAN !!!!Du vet mycke väl va ja menar....
Glansen skrev:Meerx skrev:Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? ?Bilträff inget olagligt?
Meerx skrev:Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!