Iskörning låter som en bra ide!!! fast vi bor i götte där snön inte vill stanna kvar så länge tyvär. va just på bäckebol och jag tycker inte det va så bra att köra där alls:(
Om jag får komma med ett förslag så sammlar vi ihoop ett gäng och drar till borås och har en trevlig och kul dag imorrgon i borås.. Någon som är intresserade?
Jag får se om det blir borås imorgon men kanske, funderade på att hälsa på lite släkt där samtidigt isf
Jag kommer nog åka ut idag vilket som, får se lite vad "igge" säger om allt nu, han ville att jag skulle höra av mig om det blev ändringar. annars åker nog han å jag ut å snurrar lite :d
Iskörning låter som en bra ide!!! fast vi bor i götte där snön inte vill stanna kvar så länge tyvär. va just på bäckebol och jag tycker inte det va så bra att köra där alls:(
Om jag får komma med ett förslag så sammlar vi ihoop ett gäng och drar till borås och har en trevlig och kul dag imorrgon i borås.. Någon som är intresserade?
hade gjärna arigt med imorgon.. men ajg krockade precis min 244 :'(
Senast redigerat av HyperSonica (20 februari 2009)
jag har fan varit o köpt 4st vinterdäck till min 240 så nu får ni fan ta och komma ut hehe, jag o några andra ska också ut o snurra lite, så vi kommer till bäckebol 20:00 iaf
hade gjärna arigt med imorgon.. men ajg krockade precis min 244 :'(