3761
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

107 Inlägg
15 mars 2009
Tänk på detta, snälla, den här tråden är till för träffar, så hjärndöd kan man väl ändå inte vara.....

8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

Rejsa ?
2 959 Inlägg
15 mars 2009
Ja det var verkligen en smart träffansvarig.... roll

Autotech

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
16 mars 2009
Kan någon svara på hur korvgrillningen var igår? big_smile big_smile

Meerx
16 mars 2009
Hahaha...

S U C K säer ja bara...
Och ja tror ja har fler som håller me !

112 Inlägg
16 mars 2009
Meerx skrev:
Hahaha...

S U C K säer ja bara...
Och ja tror ja har fler som håller me !

Vad menar du ?

Ingen som var där eller har bilder? VILL SE HUR DET VAR HAHAHA roll

Meerx
16 mars 2009
Hahaha...

Du missa inget...
Joo 5 bilar som körde tongue

112 Inlägg
16 mars 2009
Meerx skrev:
Hahaha...

Du missa inget...
Joo 5 bilar som körde tongue

okaj big_smile

Ingen som har bilder från korvgrillingen? kom länsman? roll

332 Inlägg
16 mars 2009
synd att det ska gnällas så, passar det inte varför är man isf kvar?
och som någon skrev förvänta er inte för mycket men det var nog bara jag som läste det verkar det som
men men......

368 Inlägg
16 mars 2009
S U C K säger jag åt folket.. haha korvgrillningen bättre ord en drageracing iaf....!!!

112 Inlägg
16 mars 2009
Göteborg har många som vill ut och träffas varje dag och helg!

Det går ut så mkt sms vara dag eller varje helg att folk vill ses, sedan kommer det folk och bara åker dit och hem och sedan bara klagar. sad

Om du vill ha en rikigt träff så VÄNTA på dom rikitga stora  träffarna och seriösa korvgrillningen som kommer nu när våren e snart här!

Vill du träffas på göta så skriv inte det på garaget för det blir för tjattigt..man kan dra ihop en stor träff 2 gånger i månaden...

Smsa din vänner eller annat för att du vill ses smile

annars blir det bara skit snack till slut...
Senast redigerat av Ghost_rider1 (16 mars 2009)

155 Inlägg
16 mars 2009
Världens sämsta tråd.
Bara massa jävla skit snack.
Ni som vill ha bilträff varje jävla helg kan väl ta varandras msn iställe.
Så kan ni mail bomba varandra mest hela tiden  smile
En bilträff skall vara genomtänkt.

Själv håller jag på att dra ihop någonting inför sommaren men vet inte riktigt vart det skall vara ännu.
Finns några platser jag håller på att kolla upp just nu.
Bla. Näset / Saltholmen / Kungsten.
Har ni andra förslag så är det PM som gäller.
Kommer att göra ett separat inlägg när det är dax.
Så skriv inte & tjatta om det.
Läs trådarna istället.

Om det finns någon som känner för att hjälpa till är det bara att skicka pm till mig.
Kommer att vara allt ifrån stövel kastning till bilförsäljning (om någon vill sälja sin kärra vill säga).

Mvh  Micke Talladega

Jag har hellre AIDS än kör Volvo

368 Inlägg
16 mars 2009
Ghost_rider1 skrev:

Det går ut så mkt sms vara dag eller varje helg att folk vill ses, sedan kommer det folk och bara åker dit och hem och sedan bara klagar. sad

Om du vill ha en rikigt träff så VÄNTA på dom rikitga stora  träffarna och seriösa korvgrillningen som kommer nu när våren e snart här!

Vill du träffas på göta så skriv inte det på garaget för det blir för tjattigt..man kan dra ihop en stor träff 2 gånger i månaden...

Bra skrivet håller med dig lääääääängtar till de fina vädret å elmia så de börjar hända saaaker igen wiii smile

112 Inlägg
16 mars 2009
Zarah_Den_Grymme skrev:
Ghost_rider1 skrev:

Bra skrivet håller med dig lääääääängtar till de fina vädret å elmia så de börjar hända saaaker igen wiii smile

Tackar roll Yes.. de största träffarna som kommer nu är ju:

Elmia
Power meet eller vad det heter big_smile

sedan kanske GBRT ?
Senast redigerat av Ghost_rider1 (16 mars 2009)

Meerx
16 mars 2009
De e ju också en grej med bilträff och soialt....

När man samlas på göta på lördan för att tjöta...
Inget me bilarna egentligen....

Och för att få me nytt folk skiver man ut de här me..

330 Inlägg
16 mars 2009
Jag drog rätt tidigt, var så seg igår, men jag har egentligen inget att klaga på, som Arang sa, förvänta er inte för mkt, han som många av oss andra ville väll bara ut i det goa vädret och göra nånting smile

mvh

112 Inlägg
16 mars 2009
Zippo_ skrev:
Jag drog rätt tidigt, var så seg igår, men jag har egentligen inget att klaga på, som Arang sa, förvänta er inte för mkt, han som många av oss andra ville väll bara ut i det goa vädret och göra nånting smile

mvh

Joo man saken var ju den att han gick ut me olagliheter och det fick han inte göra här på garaget.org smile

330 Inlägg
16 mars 2009
Ghost_rider1 skrev:
Zippo_ skrev:

mvh

Joo man saken var ju den att han gick ut me olagliheter och det fick han inte göra här på garaget.org smile

Nej, det var rätt dumt faktist, men man lär sig av sina misstag smile, aja nog med offtopic nu smile

mvh

332 Inlägg
16 mars 2009
Meerx skrev:
De e ju också en grej med bilträff och soialt....

När man samlas på göta på lördan för att tjöta...
Inget me bilarna egentligen....

Och för att få me nytt folk skiver man ut de här me..

jag håller med dig i det du säger, mycket är ju den sociala biten

273 Inlägg
17 mars 2009
Zippo_ skrev:

mvh

tänkte inte på de med att de va olagligt. De lär inte hända igen=) Men hur ska folk kunna få tag på varandra om man själv e sugen på att rulla ut bilarna när vädret tillåter de? ska vara bra väder hela veckan sägs de. Folk smsar mig och vill ses nästan varje dag. Hur blir det med onsdags träffarna??

332 Inlägg
17 mars 2009
Zand skrev:
Zippo_ skrev:

mvh

tänkte inte på de med att de va olagligt. De lär inte hända igen=) Men hur ska folk kunna få tag på varandra om man själv e sugen på att rulla ut bilarna när vädret tillåter de? ska vara bra väder hela veckan sägs de. Folk smsar mig och vill ses nästan varje dag. Hur blir det med onsdags träffarna??

Jag tycker du ska skriva här som vanligt det är ju det ett forum är till för....och dom som gnäller på att tråden är tramsig å allt vad det nu är kan ju hålla sig ifrån tråden bara svårare än så är det inte.

Angående snacket om olagliga aktiviteter så håller jag med att det är grymt korkat att skriva sådant på ett forum.... men alla gör fel någon gång och du verkar ju förstått att du gjorde ett mistag...tänkte inte sj på det innan faktiskt annars hade jag sagt till dig innan, men som sagt alla gör misstag smile

Sök