2033
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

367 Inlägg
5 april 2009
e d träf på söndags kvällarna med??
när träffas ni nästa gg?? inget nu måndag, tisdag?? jobbar till elva på onsdkvällen på martinshop sån då e d försent

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

348 Inlägg
S40 T4
584 Inlägg
6 april 2009
mike_ford skrev:
är det träffar varje dag nu :s

vart då? Swedish Match?

712 Inlägg
6 april 2009
Kan ha en träff imorgon (måndag) också ifall det finns intresse...

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

597 Inlägg
6 april 2009
Crazyivan skrev:
Kan ha en träff imorgon (måndag) också ifall det finns intresse...

Jag är på

7 Inlägg
6 april 2009
Jag är gärna på idag

631 Inlägg
6 april 2009
När ska vi säga då ? SIBA Järnbrott ?   19 ?  Vill ju gärna träffas innan solen försvinner? big_smile

597 Inlägg
6 april 2009
Arradin skrev:
När ska vi säga då ? SIBA Järnbrott ?   19 ?  Vill ju gärna träffas innan solen försvinner? big_smile

why not:D

367 Inlägg
6 april 2009
låter som en bra idee smile

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

631 Inlägg
6 april 2009
MINI TRÄFF  - MÅNDAG 6/4

Plats: Järnbrott, SIBA
TID: 19:00  ( 7PM CET , GMT+1)

Dyk upp och tjöta med gött folk!  smile

712 Inlägg
6 april 2009
ska försöka komma

Finns även på twitter:

1 396 Inlägg
6 april 2009
Tycker ni inte att ni förstör det roliga med träffar när ni har det varje dag? Blir lite för mycket av det goda

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

712 Inlägg
6 april 2009
det är ju bara småträffar. inget stort!

Finns även på twitter:

367 Inlägg
6 april 2009
haha det var den roligaste måndagen jag varit med om på länge!! blev lite små race mellan Arradin å vad han nu heter hmm sen racae jag med han som jag inte vet namnet på  å han kunde inte hantera sin kärra utan han åkte rakt in i lyktstolpen å smällde hela bakvagnen som tur var så skadades bilen inte mer än antagligen en länkarm eller nåt inga bulor eller nånting kunde varit värre men det såg otäckt ut :S

www.CorradoClubSweden.se

631 Inlägg
6 april 2009
Biiatchen skrev:
haha det var den roligaste måndagen jag varit med om på länge!! blev lite små race mellan Arradin å vad han nu heter hmm sen racae jag med han som jag inte vet namnet på  å han kunde inte hantera sin kärra utan han åkte rakt in i lyktstolpen å smällde hela bakvagnen som tur var så skadades bilen inte mer än antagligen en länkarm eller nåt inga bulor eller nånting kunde varit värre men det såg otäckt ut :S

Shit, du skriver lika illa som du kör  *HINT HINT* big_smile

Jag var ju en riktig gentleman och lät tjejerna åka först  .. ( Notera ordvalet )
Jag var ju naturligtvis snabb med kameran .. SÅ om jag kan hitta min USB Kabel så ska dom in på datorn illa kvickt big_smile

Det är nog mer än länkarm, han rullade hem i 20kmh Max.  Men så är det när man ska pusha bilen mer än vad den klarar av , mohaha !

367 Inlägg
6 april 2009
Arradin skrev:
Biiatchen skrev:

Jag var ju en riktig gentleman och lät tjejerna åka först  .. ( Notera ordvalet )
Jag var ju naturligtvis snabb med kameran .. SÅ om jag kan hitta min USB Kabel så ska dom in på datorn illa kvickt big_smile

Det är nog mer än länkarm, han rullade hem i 20kmh Max.  Men så är det när man ska pusha bilen mer än vad den klarar av , mohaha !

ursäkta?

www.CorradoClubSweden.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2009
Biiatchen skrev:
Arradin skrev:
Biiatchen skrev:

ursäkta?

Inga sura miner nu flickor smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

631 Inlägg
6 april 2009
smile

Vi vill få folk ( läs torrbollar ) att förstå att det kan vara mycket roligt även fast man är få smile

Biiatchen glömde berätta om hur vi följde efter en stackars övningskörning .. Han åkta runt i industriområdet i typ 30 km/h , och vi 6 åkte efter som en svans över hela sisjön, vad jag skrattade.. Stackars människa blev ju ihjälstressad big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2009
Arradin skrev:
smile

Vi vill få folk ( läs torrbollar ) att förstå att det kan vara mycket roligt även fast man är få smile

Biiatchen glömde berätta om hur vi följde efter en stackars övningskörning .. Han åkta runt i industriområdet i typ 30 km/h , och vi 6 åkte efter som en svans över hela sisjön, vad jag skrattade.. Stackars människa blev ju ihjälstressad big_smile

ja du... vissa kallar de roligt... jag skulle kalla de FRUKTANSVÄRT OMOGET... tänk på att du oxå varigt i den sitsen... Så skärping tycker jag

Och skulle ajg nån gång i mitt liv ligga framför dej.. hade jag kört så sakta jag bara kan.. o gjort allt i min makt för att hindra dej från att köra om... så får vi se hur kul du tycker att de är..

Men men.. nu ska vi inte förstöra denna tråden med skitsnack smile
Senast redigerat av HyperSonica (6 april 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

631 Inlägg
6 april 2009
Haha ge dig nu, sluta försöka vara moraltant. smile
NU håller vi oss till topic, Sista inlägget angående detta.

Och vad du just skrev är OLAGLIGT, jävla skillnad smile
Senast redigerat av Arradin (6 april 2009)

Sök