Rolig träff även fast vi var få, synd bara att en stolpe flög in i hyundaien (stavning) han får väl tänka efter nästa gång han skall rejsa mot the one and only black bitch
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Vi vill få folk ( läs torrbollar ) att förstå att det kan vara mycket roligt även fast man är få
Biiatchen glömde berätta om hur vi följde efter en stackars övningskörning .. Han åkta runt i industriområdet i typ 30 km/h , och vi 6 åkte efter som en svans över hela sisjön, vad jag skrattade.. Stackars människa blev ju ihjälstressad
ja du... vissa kallar de roligt... jag skulle kalla de FRUKTANSVÄRT OMOGET... tänk på att du oxå varigt i den sitsen... Så skärping tycker jag
Och skulle ajg nån gång i mitt liv ligga framför dej.. hade jag kört så sakta jag bara kan.. o gjort allt i min makt för att hindra dej från att köra om... så får vi se hur kul du tycker att de är..
Men men.. nu ska vi inte förstöra denna tråden med skitsnack
Låter som ni hade skeeeet kul å att man missade något ju Men Shit... håller med arradin där du låter som en moraltant.... va har hänt med dig har du ingen humor kvar eller ?????
jäklar låter som jag missade något ? Varför var jag tvungen att åka hem och diska
jaa du missa allt mkt du ja!! ....
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
finns inga ursäketer som e bättre än att skylle på jobb!! jag kan iaf skylla på onsdag vf jag inte kommer på att jag ska ta hand om alla kåta gubbar som ska gå in på porrbion på Martinshop där jag jobbar! att försöka sparka ut dom d e svårt
haha det var den roligaste måndagen jag varit med om på länge!! blev lite små race mellan Arradin å vad han nu heter hmm sen racae jag med han som jag inte vet namnet på å han kunde inte hantera sin kärra utan han åkte rakt in i lyktstolpen å smällde hela bakvagnen som tur var så skadades bilen inte mer än antagligen en länkarm eller nåt inga bulor eller nånting kunde varit värre men det såg otäckt ut :S
Shit, du skriver lika illa som du kör *HINT HINT*
Jag var ju en riktig gentleman och lät tjejerna åka först .. ( Notera ordvalet ) Jag var ju naturligtvis snabb med kameran .. SÅ om jag kan hitta min USB Kabel så ska dom in på datorn illa kvickt
Det är nog mer än länkarm, han rullade hem i 20kmh Max. Men så är det när man ska pusha bilen mer än vad den klarar av , mohaha !
haha det var den roligaste måndagen jag varit med om på länge!! blev lite små race mellan Arradin å vad han nu heter hmm sen racae jag med han som jag inte vet namnet på å han kunde inte hantera sin kärra utan han åkte rakt in i lyktstolpen å smällde hela bakvagnen som tur var så skadades bilen inte mer än antagligen en länkarm eller nåt inga bulor eller nånting kunde varit värre men det såg otäckt ut :S
Shit, du skriver lika illa som du kör *HINT HINT*
Jag var ju en riktig gentleman och lät tjejerna åka först .. ( Notera ordvalet ) Jag var ju naturligtvis snabb med kameran .. SÅ om jag kan hitta min USB Kabel så ska dom in på datorn illa kvickt
Det är nog mer än länkarm, han rullade hem i 20kmh Max. Men så är det när man ska pusha bilen mer än vad den klarar av , mohaha !
Kompis, farmors bil drar ju din T5:a iallafall
Men du det var bara för att det var dimmigt ja om du frågar arradin i alla fall
haha skyll på dimman som inte ens var i närheten igår asså! ahha!
Hur som helst, får byta hela vänstra sidan av bakvagnen på bilen efter smällen igår, hissade upp den idag på jobbet, och de visade sig att hjullagret, bägge länkarmarna och stötdämparen hade gett sig, så de blir byta..
Hur som helst, får byta hela vänstra sidan av bakvagnen på bilen efter smällen igår, hissade upp den idag på jobbet, och de visade sig att hjullagret, bägge länkarmarna och stötdämparen hade gett sig, så de blir byta..
Inte roligt,
ps vad sa din farmor när hon såg bilen
haha, hon har inte velat gå ut och kolla på den än