1986
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2009
Arradin skrev:
Haha ge dig nu, sluta försöka vara moraltant.

Det handlar inte om att vara Moraltant... jag skiter faktiskt i vad du gör i trafiken.. sålänge de inte drabbar mej wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

597 Inlägg
7 april 2009
Rolig träff även fast vi var få, synd bara att en stolpe flög in i hyundaien tongue (stavning) han får väl tänka efter nästa gång han skall rejsa mot the one and only black bitch big_smile

MVH
Senast redigerat av PlatinumRacing (7 april 2009)

367 Inlägg
7 april 2009
hahah! wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

368 Inlägg
7 april 2009
HyperSonica skrev:
Arradin skrev:
smile

Vi vill få folk ( läs torrbollar ) att förstå att det kan vara mycket roligt även fast man är få smile

Biiatchen glömde berätta om hur vi följde efter en stackars övningskörning .. Han åkta runt i industriområdet i typ 30 km/h , och vi 6 åkte efter som en svans över hela sisjön, vad jag skrattade.. Stackars människa blev ju ihjälstressad big_smile

ja du... vissa kallar de roligt... jag skulle kalla de FRUKTANSVÄRT OMOGET... tänk på att du oxå varigt i den sitsen... Så skärping tycker jag

Och skulle ajg nån gång i mitt liv ligga framför dej.. hade jag kört så sakta jag bara kan.. o gjort allt i min makt för att hindra dej från att köra om... så får vi se hur kul du tycker att de är..

Men men.. nu ska vi inte förstöra denna tråden med skitsnack smile

Låter som ni hade skeeeet kul å att man missade något ju sad
Men Shit... håller med arradin där du låter som en moraltant.... va har hänt med dig har du ingen humor kvar eller ?????winkwinkwinkwinkwinkwink

Bilhora
51 Inlägg
7 april 2009
jäklar låter som jag missade något ? Varför var jag tvungen att åka hem och diska big_smile big_smile

Mikael W

367 Inlägg
7 april 2009
mikael_st skrev:
jäklar låter som jag missade något ? Varför var jag tvungen att åka hem och diska big_smile big_smile

jaa du missa allt mkt du ja!! smile....

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Bilhora
51 Inlägg
7 april 2009
A jag får skylla på att man e lite seg efter jobbet, haha

Mikael W

367 Inlägg
7 april 2009
finns inga ursäketer som e bättre än att skylle på jobb!! jag kan iaf skylla på onsdag vf jag inte kommer på att jag ska ta hand om alla kåta gubbar som ska gå in på porrbion på Martinshop där jag jobbar! att försöka sparka ut dom d e svårt tongue

www.CorradoClubSweden.se

344 Inlägg
7 april 2009
Jag stog för de roliga igår ! xD

344 Inlägg
7 april 2009
Arradin skrev:
Biiatchen skrev:
haha det var den roligaste måndagen jag varit med om på länge!! blev lite små race mellan Arradin å vad han nu heter hmm sen racae jag med han som jag inte vet namnet på  å han kunde inte hantera sin kärra utan han åkte rakt in i lyktstolpen å smällde hela bakvagnen som tur var så skadades bilen inte mer än antagligen en länkarm eller nåt inga bulor eller nånting kunde varit värre men det såg otäckt ut :S

Shit, du skriver lika illa som du kör  *HINT HINT* big_smile

Jag var ju en riktig gentleman och lät tjejerna åka först  .. ( Notera ordvalet )
Jag var ju naturligtvis snabb med kameran .. SÅ om jag kan hitta min USB Kabel så ska dom in på datorn illa kvickt big_smile

Det är nog mer än länkarm, han rullade hem i 20kmh Max.  Men så är det när man ska pusha bilen mer än vad den klarar av , mohaha !

Kompis, farmors bil drar ju din T5:a iallafall big_smilebig_smile

597 Inlägg
7 april 2009
Laud skrev:
Arradin skrev:
Biiatchen skrev:
haha det var den roligaste måndagen jag varit med om på länge!! blev lite små race mellan Arradin å vad han nu heter hmm sen racae jag med han som jag inte vet namnet på  å han kunde inte hantera sin kärra utan han åkte rakt in i lyktstolpen å smällde hela bakvagnen som tur var så skadades bilen inte mer än antagligen en länkarm eller nåt inga bulor eller nånting kunde varit värre men det såg otäckt ut :S

Shit, du skriver lika illa som du kör  *HINT HINT* big_smile

Jag var ju en riktig gentleman och lät tjejerna åka först  .. ( Notera ordvalet )
Jag var ju naturligtvis snabb med kameran .. SÅ om jag kan hitta min USB Kabel så ska dom in på datorn illa kvickt big_smile

Det är nog mer än länkarm, han rullade hem i 20kmh Max.  Men så är det när man ska pusha bilen mer än vad den klarar av , mohaha !

Kompis, farmors bil drar ju din T5:a iallafall big_smilebig_smile

Men du det var bara för att det var dimmigt tongue ja om du frågar arradin i alla fall big_smile

631 Inlägg
7 april 2009
Min bil rullar snabbare än 20km/h tongue 

Skyller på mig själv mer än bilen, men jag står i alla fall inte mot lyktstolpar wink

344 Inlägg
7 april 2009
Arradin skrev:
Min bil rullar snabbare än 20km/h tongue 

Skyller på mig själv mer än bilen, men jag står i alla fall inte mot lyktstolpar wink

Du står inte mot lyktstolpar för att du inte vågar utmana wink Och du får sluta kalla min brud för älskling;)
Senast redigerat av Laud (7 april 2009)

367 Inlägg
7 april 2009
haha skyll på dimman som inte ens var i närheten igår asså! ahha!

www.CorradoClubSweden.se

344 Inlägg
7 april 2009
Biiatchen skrev:
haha skyll på dimman som inte ens var i närheten igår asså! ahha!

Du måste erkänna att jag ägde honom:lol:

597 Inlägg
7 april 2009
lol

344 Inlägg
7 april 2009
Hur som helst, får byta hela vänstra sidan av bakvagnen på bilen efter smällen igår, hissade upp den idag på jobbet, och de visade sig att hjullagret, bägge länkarmarna och stötdämparen hade gett sig, så de blir byta..

597 Inlägg
7 april 2009
Laud skrev:
Hur som helst, får byta hela vänstra sidan av bakvagnen på bilen efter smällen igår, hissade upp den idag på jobbet, och de visade sig att hjullagret, bägge länkarmarna och stötdämparen hade gett sig, så de blir byta..

Inte roligt,

ps vad sa din farmor när  hon såg bilen tongue

34 Inlägg
7 april 2009
oj oj oj taudi.. värka som att jag missa nåt igår.. låter inte speciellt roligt ..
aja lycka till o hoppas det går bra o fixa den iaf smile // Amel

344 Inlägg
7 april 2009
PlatinumRacing skrev:
Laud skrev:

Inte roligt,

ps vad sa din farmor när  hon såg bilen tongue

haha, hon har inte velat gå ut och kolla på den än big_smile

Sök