4274
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

344 Inlägg
7 april 2009
pistonhead skrev:
oj oj oj taudi.. värka som att jag missa nåt igår.. låter inte speciellt roligt ..
aja lycka till o hoppas det går bra o fixa den iaf smile // Amel

de va inte kul ;p tack, de ska nog lösa sig ska du se smile

597 Inlägg
7 april 2009
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:
Laud skrev:
Hur som helst, får byta hela vänstra sidan av bakvagnen på bilen efter smällen igår, hissade upp den idag på jobbet, och de visade sig att hjullagret, bägge länkarmarna och stötdämparen hade gett sig, så de blir byta..

Inte roligt,

ps vad sa din farmor när  hon såg bilen tongue

haha, hon har inte velat gå ut och kolla på den än big_smile

lol

712 Inlägg
7 april 2009
snacka om otur hehe tongue

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

344 Inlägg
7 april 2009
Crazyivan skrev:
snacka om otur hehe tongue

sånt som händer =/

1 311 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
Ingen som vill me ut imon å tvätta bilarna i sävedalen? smile

367 Inlägg
7 april 2009
jaa laud du ägde honom totalt hahahah big_smile... jaa lite synd med olyckan men du var så stirrig igår å ville enbart race!! å d fick du men d gick snett tur jag inta gasa på där i kurvan för jag såg hur du snurrade rätt in i stolpen så jags akta ju ner å kolla i slowmotion smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

344 Inlägg
7 april 2009
Biiatchen skrev:
jaa laud du ägde honom totalt hahahah big_smile... jaa lite synd med olyckan men du var så stirrig igår å ville enbart race!! å d fick du men d gick snett tur jag inta gasa på där i kurvan för jag såg hur du snurrade rätt in i stolpen så jags akta ju ner å kolla i slowmotion smile

haha, som sagt, de e sånt som händer, ska beställa delar till bilen imorgon, märkte förut att hjulet satt löst också xD , en jävla tur att du hann se mig glida, för annars hade de gått åt helvete för både dig och mig.. såg det läskigt ut ? XD

367 Inlägg
7 april 2009
jaa men jag var steget smartare där big_smile... jaa d såg faan inte klokt ut trodde du skulle smeka stolpen först fast du hade fjällan breve wink men jaa otäckt var d allt!!

Arradin vart e alla bilderna??smile

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

597 Inlägg
7 april 2009
Just ja bilderna vill ju gärna ha bilden där jag poserar så fint vid räcket lol

344 Inlägg
7 april 2009
Hahahah, jag kan säga såhär, jag kände mig inte tuff när jag såg hur vägen bara försvann och jag fortsatte glida ;p

344 Inlägg
7 april 2009
PlatinumRacing, Biiatchen, ska ni med ut å träffas en stund lite senare ? smile Andra är såklart välkomna också smile Tid och plats kommer snart
Senast redigerat av Laud (7 april 2009)

597 Inlägg
7 april 2009
jag är eventuellt på

344 Inlägg
7 april 2009
PlatinumRacing skrev:
jag är eventuellt på

Gött, fast åker med Arradin antagligen xD så idag blire inget race, inte för min del iallafall big_smile

597 Inlägg
7 april 2009
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:
jag är eventuellt på

Gött, fast åker med Arradin antagligen xD så idag blire inget race, inte för min del iallafall big_smile

hahaha du kan ju alltid köra arradins tongue

344 Inlägg
7 april 2009
PlatinumRacing skrev:
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:
jag är eventuellt på

du tror han låter mig sota ur hans bil  ? Inte en chans =P  Hade varit kul ifall Biiiatchen svara åxå ;p

7 Inlägg
7 april 2009
jasså ut o glida i kväll?

631 Inlägg
7 april 2009
PlatinumRacing skrev:
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:
jag är eventuellt på

ELLER HUR.
Om han inte ens kan köra en sån skrothög, hur ska han klara min ? Neheej tack !

597 Inlägg
7 april 2009
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:
Laud skrev:

du tror han låter mig sota ur hans bil  ? Inte en chans =P  Hade varit kul ifall Biiiatchen svara åxå ;p

smsade henne nyss hon e på
vilken tid?

367 Inlägg
7 april 2009
jaa tid ja smile
jag som går runder e mys klädd å allt ska kolla dh men vaa faan tongue

www.CorradoClubSweden.se

344 Inlägg
7 april 2009
WishMaster74 skrev:
jasså ut o glida i kväll?

förhoppningsvis, om några är på smile onödigt att dra ut 2 bilar liksom

Sök