en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Tack för en mkt trevligt, dock liten (tre bilar) träff idag, hade välidgt skoj. Jag må ha varit/är lite halvberusad, men eftersom Arradin körde mig så är de lugnt, och att vara halv berusad gör inte saken tråkigare heller
Tack för en mkt trevligt, dock liten (tre bilar) träff idag, hade välidgt skoj. Jag må ha varit/är lite halvberusad, men eftersom Arradin körde mig så är de lugnt, och att vara halv berusad gör inte saken tråkigare heller
Trevlig träff skulle suttit fint om biljarden blev av men vi var lite sent ute. Just ja, blev det nån mer öl för dig "alkoholisten"
detsamma trevligt när man träffar folk irl ist för bakom plåtburken som man pratat med en längre tid!
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Haha, nej jag sket i ölen eftersom alla skulle hem, aa synd att biljarden inte blev av =/ hade varit ball, menmen, sånt som händer.. Blir öl för mig imorgon istället xD
Haha, nej jag sket i ölen eftersom alla skulle hem, aa synd att biljarden inte blev av =/ hade varit ball, menmen, sånt som händer.. Blir öl för mig imorgon istället xD
Du fick mig sugen så nu sitter jag här och dricker en kall öl
För dom som sket i att komma, Idag hade vi lika skoj igen, Råkade möta polisen, som kunde ha tagit biiatchens körkort på plats ( Själv körde jag naturligtvis inte en kilometer över gällande hastighetsbegränsningarna. )
Du fick mig sugen så nu sitter jag här och dricker en kall öl