2962
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

344 Inlägg
8 april 2009
Arradin skrev:
För dom som sket i att komma,  Idag hade vi lika skoj igen, Råkade möta polisen, som kunde ha tagit biiatchens körkort på plats ( Själv körde jag naturligtvis inte en kilometer över gällande hastighetsbegränsningarna. )

Biljard blev ju tyvärr inte av, nej sad

aa, fler folk borde komma, vi har lika kul varje gång, trots att vi oftast bara är 3 stycken big_smile

597 Inlägg
8 april 2009
Nästa gång får vi planera lite mer  big_smile så vi hinner med lite mer aktiviteter
Senast redigerat av PlatinumRacing (8 april 2009)

344 Inlägg
8 april 2009
PlatinumRacing skrev:
Nästa gång får vi planera lite mer  big_smile så vi hinner med lite mer aktiviteter

aa, precis smile och kanske dra ut vid 7-8 istället för 9.. beroende på när alla kan

597 Inlägg
8 april 2009
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:

aa, precis smile och kanske dra ut vid 7-8 istället för 9.. beroende på när alla kan

japp,
Arradin hur går det med usb kabeln vill se lite bilder big_smile

344 Inlägg
8 april 2009
PlatinumRacing skrev:
Laud skrev:
PlatinumRacing skrev:

japp,
Arradin hur går det med usb kabeln vill se lite bilder big_smile

Aa, leta efter kabeln nu Jimmy, så folket får se mitt misstag bland annat big_smile Och PlatinumRacing's snygga pose xD

597 Inlägg
8 april 2009
hahahaha

344 Inlägg
8 april 2009
Nu ska jag sova gubbs och gums, jag hoppas vi syns på siba träffen imorn big_smile Ta de lugnt .. PeeyyYzzzzZ!!

367 Inlägg
8 april 2009
ja det låter bra det! fler folk! fixa! dock så jobbar man idag onsdag men imorgon kör jag ner till skåne till mittt hjärta å hugo big_smile å får lite kärlek ist big_smile hehe!

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

344 Inlägg
8 april 2009
Biiatchen skrev:
ja det låter bra det! fler folk! fixa! dock så jobbar man idag onsdag men imorgon kör jag ner till skåne till mittt hjärta å hugo big_smile å får lite kärlek ist big_smile hehe!

Haha, de går inte att få mer kärlek än av oss Göteborgare wink

631 Inlägg
8 april 2009
Kunde inte sagt det bättre själv !

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
8 april 2009
Laud skrev:
Biiatchen skrev:

Haha, de går inte att få mer kärlek än av oss Göteborgare wink

Såååå sant!

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

344 Inlägg
8 april 2009
Vi Göteborgare är störst, bäst och vackrast big_smile

597 Inlägg
8 april 2009
Laud skrev:
Vi Göteborgare är störst, bäst och vackrast big_smile

Skåningar dras till skåningar hahaha

170 Inlägg
8 april 2009
Läste lite i tråden sedan jag skrev sist och märkte att det klagas på dom som träffas varje dag. Men e det inte så tråden heter, Angående: Göteborgs helgsträffar och alla dagar utan onsdag ! Eller har jag fel????

Gbg

1 396 Inlägg
8 april 2009
siggi skrev:
Läste lite i tråden sedan jag skrev sist och märkte att det klagas på dom som träffas varje dag. Men e det inte så tråden heter, Angående: Göteborgs helgsträffar och alla dagar utan onsdag ! Eller har jag fel????

Klaga vet jag inte, undrade bara om träffar varje dag förstör hela nöjet med träffar? För mycket av det goda... Men så var tydligen inte fallet cool

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

367 Inlägg
9 april 2009
kan aldrig bli för mkt utav det goda smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

631 Inlägg
9 april 2009
superpackman skrev:
Händer det något ikväll? Många lediga imån ju! smile

det händer väl alltid saker ? smile

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
9 april 2009
Ja tycker man borde samlas vid siba, järnbrott istället, för många mer känner till de stället. För att när man ska åka till göta så är det alltid stora köer på motorvägen vid 16.00-21.00, oså är det lättare att hitta, för i göta så vet man inte exakt var i göta man ska samlas.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Rejsa ?
2 959 Inlägg
9 april 2009
Nått ös idag ?

Autotech

344 Inlägg
10 april 2009
Någonting idag ?

Sök