5021
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

712 Inlägg
10 april 2009
vädret säger att de blir nånting idag. synd ba att man inte är i gbg sad

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

274 Inlägg
10 april 2009
zijaa skrev:
Ja tycker man borde samlas vid siba, järnbrott istället, för många mer känner till de stället. För att när man ska åka till göta så är det alltid stora köer på motorvägen vid 16.00-21.00, oså är det lättare att hitta, för i göta så vet man inte exakt var i göta man ska samlas.

när dom skriver göta menas det uppe på göta platsen. POseidon står ju där naken big_smile
Längst upp på AVVVEEEEENNNYYYYYYN  till er som inte vet vad GÖTA är wink

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
10 april 2009
volvotomten skrev:
zijaa skrev:
Ja tycker man borde samlas vid siba, järnbrott istället, för många mer känner till de stället. För att när man ska åka till göta så är det alltid stora köer på motorvägen vid 16.00-21.00, oså är det lättare att hitta, för i göta så vet man inte exakt var i göta man ska samlas.

när dom skriver göta menas det uppe på göta platsen. POseidon står ju där naken big_smile

haha det vet jag, ja brukade stå unders poseidons balle o vänta på kompisar haha lol men ja menar det att när ni säger vi samlas vid göta så kommer man alltid till poseidon men det är inte där ni rär utan nån annanstans bredvid. så man hittar inte er då drar man hem. wink

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

712 Inlägg
10 april 2009
Är det inga som ska gå på Elmia idag då??

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

7 Inlägg
10 april 2009
Någon som skall ut ikväll? är ju grymmt fint väder

Chaffis
285 Inlägg
10 april 2009
Jag ska ut en sväng idag på göteborgs gator. Måste stretcha bilen inför Elmia=)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Cambrant
10 april 2009
Väldigt tveksamt. Nog ett par stycken som ska upp 06:00 imon för att åka karavan till Elmia smile

475 Inlägg
10 april 2009
Cambrant skrev:
Väldigt tveksamt. Nog ett par stycken som ska upp 06:00 imon för att åka karavan till Elmia smile

Jag är en av dom tongue Men lite tid på stan hinner man allt spendera big_smile

7 Inlägg
10 april 2009
Ja det hade vart trevligt om några ville komma

Avstängd
153 Inlägg
10 april 2009
Göta kl 20 ikväll. Sprid ut till så många som möjligt..!!

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Avstängd
153 Inlägg
10 april 2009
zijaa skrev:
volvotomten skrev:
zijaa skrev:

haha det vet jag, ja brukade stå unders poseidons balle o vänta på kompisar haha lol men ja menar det att när ni säger vi samlas vid göta så kommer man alltid till poseidon men det är inte där ni rär utan nån annanstans bredvid. så man hittar inte er då drar man hem. wink

Vi står alltid på göta PRECIS bakom poseidon, o ser man inte oss då så vet ja inte vart man ska stå faktiskt big_smile

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
10 april 2009
Macys skrev:
Skitbra smile Jag kommer förbi smile

Bra sprid vidare detta till så många du känner så kanske vi kan bli många big_smile

¤SANDRA¤

Chaffis
285 Inlägg
10 april 2009
Jag kanske tar en sväng förbi göta då.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

274 Inlägg
10 april 2009
om man inte ser alla bilarna e det nog dags för glasögon eller liknande tror jag. Håll tiderna så kanske man träffas ananrs e det ju stor risk att man drar sig till annan plats ju . Alla är ju faktiskt ej tidsoptimister.

Motorplåga
112 Inlägg
11 april 2009
Skulle vara härligt om vi kunde fixa nån liten träff ida på göta, alla är ju inte på elmia...
har ni tid o lust?

En gång T5, Alltid T5!

32 Inlägg
11 april 2009
Jag är lite små sugen på att ut å åka en sväng idag.

någon mer?
coolcool

Motorplåga
112 Inlägg
11 april 2009
skulle vara gött o få med lite folk idag smile

En gång T5, Alltid T5!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
11 april 2009
Hade vart skitnajs, det e ju super duper bra väder idag. Ja säger vi samlas vid siba, järnbrott. Ifall ni vill, ja bestämmer inte.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Sök