3269
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Sempre Inter
537 Inlägg
15 januari 2008
mm men om ja skickar rrunt typ 10 dekaler för vaarje ansvarig per stad så kan de bli bra

Elvis
HPC KayTown

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
NickeJ89 skrev:
Vi kanske borde skriva upp i vilken stad alla kommer i, inte säkert att alla kommer till Malmö till starten?

Vi får ju hoppas att alla kommer eftersom vi ska ha utställningar innan starten big_smile
Men vill man inte det kan man ju skriva vart man kommer att starta ifrån.

870 Inlägg
15 januari 2008
Ja, men jag tycker ändå det är bättre att man skriver var man starta ifrån, så man har bättre koll på allt... Jag kommer iaf till Malmö till start!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Jag förutsätter att man kommer till malmö om man inte skriver nått annat.

119 Inlägg
15 januari 2008
Jag tycker att alla ska Komma till malmö. Mycket roligare å starta somen stor grupp! Istället för att köra och plocka upp en massa folk. Känns inte rätt tycker jag.

Malmöit

529 Inlägg
15 januari 2008
Tycker alla ska försöka ta sej till Malmö  annars blir det ett jäkla  klydd en ska hoppa på där en där osv. va fan ni e ju lediga o semester då har ni all tid i världen o köra ned till Malmö o inte sitta o snåla på bensinen. blir lite roligar med gemensam start Ju !!!

Volvo fore life :)

3 722 Inlägg
15 januari 2008
jag startar från malmö då!! smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
jag startar från malmö då!! smile

Gött! big_smile Nej men seriöst MYCKET roligare om alla hade varit med från starten...Så stort e inte skåne så man inte kan pallra sig dit smile

529 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie hur många bilar e anmälda nu ?

Volvo fore life :)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
Kajlie hur många bilar e anmälda nu ?

Står på sida 1 ? big_smile Tror det är 48 om jag inte blivit senil

2 201 Inlägg
15 januari 2008
jag startar i malmö, men som sagt mycket hänger på tider o sånt, får folk kanske jobbar, o har inte slutat för dagen (alla har kanske inte semester)

ett förslag är ju att försöka få övernattning på camping. visst, vi kan sova i bilen, vi behöver bara plats för bilarna ju. man kanske bara kan höra med nån camping om man eventuellt kan få en yta, kanske till ett bra pris. inget man bokar, utan provisoriskt. men allla här verkar ju vara riktigt intresserade av "tour:en"
hoppas ni fattar vad jag menar. inte så jätteskönt o vakna i en stekhett bil, o sen bara bara köra vidare. jag tänker mest så man kanske kan gå o tvätta av sig lite eller nåt, borsta tänder.
vi alla vet hur det är att sätta sig i en stekhett bil, tänk då att vakna i en. fy fan!!
eller bara jag som tänker så   hmm

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
peter_1976 skrev:
jag startar i malmö, men som sagt mycket hänger på tider o sånt, får folk kanske jobbar, o har inte slutat för dagen (alla har kanske inte semester)

ett förslag är ju att försöka få övernattning på camping. visst, vi kan sova i bilen, vi behöver bara plats för bilarna ju. man kanske bara kan höra med nån camping om man eventuellt kan få en yta, kanske till ett bra pris. inget man bokar, utan provisoriskt. men allla här verkar ju vara riktigt intresserade av "tour:en"
hoppas ni fattar vad jag menar. inte så jätteskönt o vakna i en stekhett bil, o sen bara bara köra vidare. jag tänker mest så man kanske kan gå o tvätta av sig lite eller nåt, borsta tänder.
vi alla vet hur det är att sätta sig i en stekhett bil, tänk då att vakna i en. fy fan!!
eller bara jag som tänker så   hmm

Gnäll lagom jag har svart skinnklädsel big_smile
Nä men det e svårt o reservera saker för dom har ingen garanti på att vi kommer och då har dom kanske redan avvisat nån som ville sova där och då loosar dom pengar.
Plus att det är ännu svårare mitt i Juli med alla semesterfirare.

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Okey! Då lämnar jag in ansökan om ledighet ikväll!. 17-21 juli.

Ang detta med övernattning. För mig är det ok att sova i bil men så länge man kan tvätta av sig, borsta tänder m.m och eventuellt duscha i närheten av sovplats!. ,

Men detta löser vi!. wink

2 201 Inlägg
15 januari 2008
Digital_Kicker skrev:

Ang detta med övernattning. För mig är det ok att sova i bil men så länge man kan tvätta av sig, borsta tänder m.m och eventuellt duscha i närheten av sovplats!. ,

precis det är det jag menar. annars blir det att man kör hem på natten o möter upp igen på morgonen. o väcker alla   tongue

som sagt, det löser vi

3 722 Inlägg
15 januari 2008
peter_1976 skrev:
Digital_Kicker skrev:

precis det är det jag menar. annars blir det att man kör hem på natten o möter upp igen på morgonen. o väcker alla   tongue

som sagt, det löser vi

hehe, ja det hade varit något! smile

188 Inlägg
15 januari 2008
oki tur att jag inte är det då.. bor i blekinge.. amen jag är ju såå tur är en skåning

http://www.garaget.org/gallery/archive/425/232656_ormddh.jpg
skåne är bäst

870 Inlägg
15 januari 2008
Helt perfekt datum för min del, detta helgen på vecka 29 sen Mantorp och kolla på Dragrace EM helgen efter wink

Team Carkings
2 300 Inlägg
15 januari 2008
Ska bli jättekul att vara med på touren. Tacksam om vägarna man ska ta sig igenom varje stad är väl planerade så man slipper förstöra bodykittet. Luftfjädring är för mesar.haha

122 Inlägg
15 januari 2008
skriv upp mig också, e inte riktigt hundra på om jag har tid, men om jag hänger med så kör jag nog med min Porsche 928

Jag tycker inte att vi ska ta motorvägen mellan malmö o ängelholm, tråkigare väg finns nog inte att köra. tycker att vi ska köra på lite mindere vägar

119 Inlägg
15 januari 2008
peter_1976 skrev:
Digital_Kicker skrev:

som sagt, det löser vi

Vi får har Petflaskor eller dunkar med er:D

Malmöit

Sök