3769
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Fartygsingenjör
550 Inlägg
15 januari 2008
Jag hänger gärna på med nya kärran som presenteras snart, men sätt upp volvon bland bilarna så länge wink
Senast redigerat av wrapman (15 januari 2008)

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Topman_1 skrev:
peter_1976 skrev:
Digital_Kicker skrev:
Okey! Då lämnar jag in ansökan om ledighet ikväll!. 17-21 juli.

Ang detta med övernattning. För mig är det ok att sova i bil men så länge man kan tvätta av sig, borsta tänder m.m och eventuellt duscha i närheten av sovplats!. ,

Men detta löser vi!. wink

precis det är det jag menar. annars blir det att man kör hem på natten o möter upp igen på morgonen. o väcker alla   tongue

som sagt, det löser vi

Vi får har Petflaskor eller dunkar med er:D

haha precis!! Får ta donken mä maj!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare

529 Inlägg
15 januari 2008
du e fane mej redig Kajlie ser fint ut hemsidan

Volvo fore life :)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
du e fane mej redig Kajlie ser fint ut hemsidan

tack big_smile va bra håller på o knåpar med den precis börjat på den smile

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
15 januari 2008
Hoppas att ni får det skoj! Tyvärr har jag inte tid, men kan nog dra mig ner mot stan(HBG) på fredagen(antar att ni är här då) och ser vad det är för spännande bilar som är med smile

Bommen - Vänder mig till dig eftersom du planerar HBG.. Hade du tänkt dig att det skulle bli ner mot hamnen när ni är nere i stan, med tanke på all aktivitet där på sommaren? Hade varit skoj att veta var man ska leta smile

3 059 Inlägg
15 januari 2008
Ja några petflaskor med vatten så kan man borsta gaddarna.. inga problem.. Duscha innan ni kör till malmö så kan ni duscha när ni kommer hem från touren.. blir ju bara lördagen då som de inte blir dusch.. no problems.. Vill du slabba å dig i varmvatten e de ju bra o smälla igång engångsgrillen o ställa en bytta vatten på den.
Ta med deon så blir de raggardusch.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
saab93saab skrev:
skriv upp mig också, e inte riktigt hundra på om jag har tid, men om jag hänger med så kör jag nog med min Porsche 928

Jag tycker inte att vi ska ta motorvägen mellan malmö o ängelholm, tråkigare väg finns nog inte att köra. tycker att vi ska köra på lite mindere vägar

Jo vi ska nog inte ta motorvägen smile Har hört om den gamla "landskrona" vägen innan så det blir väl den smile

3 059 Inlägg
15 januari 2008
Sätt upp mig på listan.. e nästan hundra.. 320i Touring

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie skrev:
http://skanetour2008.dinstudio.se/

Va tycker ni ? smile

PERFEKT!

BMW fantast
1 172 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie skrev:
saab93saab skrev:
skriv upp mig också, e inte riktigt hundra på om jag har tid, men om jag hänger med så kör jag nog med min Porsche 928

Jag tycker inte att vi ska ta motorvägen mellan malmö o ängelholm, tråkigare väg finns nog inte att köra. tycker att vi ska köra på lite mindere vägar

Jo vi ska nog inte ta motorvägen smile Har hört om den gamla "landskrona" vägen innan så det blir väl den smile

från landskrona tar vi en minder väg genom glumslöv, rydebäck och råå tycker jag... då förljer vi kusten... annars får vi ge oss inåt och ta genom tågarp och bjuv... blir nog lite längre om vi nu ska dra ut på det:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

3 722 Inlägg
15 januari 2008
tågarp och bjuv är ju bättre. finns ingen plats på Råå för över 40 bilar, där är för tight

3 722 Inlägg
15 januari 2008
nä nu ska jag dra till jobb! Haj då

Godsägare
264 Inlägg
15 januari 2008
Jag är på med min sambo Lady_di , Osäker på vilken bil, ska köpa ny.big_smile

-=Mr SLIR=-

Besiktningstekniker
275 Inlägg
119 Inlägg
15 januari 2008
Smajly skrev:
Ja några petflaskor med vatten så kan man borsta gaddarna.. inga problem.. Duscha innan ni kör till malmö så kan ni duscha när ni kommer hem från touren.. blir ju bara lördagen då som de inte blir dusch.. no problems.. Vill du slabba å dig i varmvatten e de ju bra o smälla igång engångsgrillen o ställa en bytta vatten på den.

PRecis de jag menar;)
Vi ska ju inte på dejtar väl??*Hehe* cool
Fast man vet aldrig*haha*
Får ha Partym å deo den *kanon*

Kanon med en hemsida oxå!! Lite proffsigare nu;) *Tummen upp*

Malmöit

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Topman_1 skrev:
Smajly skrev:

PRecis de jag menar;)
Vi ska ju inte på dejtar väl??*Hehe* cool
Fast man vet aldrig*haha*
Får ha Partym å deo den *kanon*

Kanon med en hemsida oxå!! Lite proffsigare nu;) *Tummen upp*

haha vem vet du kanske träffar livspartnern i nån liten hydda ute i skogen big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Mobilsvar skrev:
Jag är på med min sambo Lady_di , Osäker på vilken bil, ska köpa ny.big_smile

Kör ni samma bil eller ska jag sätta upp er var för sig ?

119 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie: Haha,, Någon Bonna tös då eller?wink
Som kommer fram å knackar på en immig Ruta Tidigt på morgonen*haha*
Kan kanske låna Duschen å vasken då;)*haha*

Malmöit

Sempre Inter
537 Inlägg
15 januari 2008
äh duscha o grejjer vafan det är en cruising tour inte nån dejting tour, duscha kan du göra nån annan dag wink det är ju de som är meningen me allt, leva  begränsat
Senast redigerat av Jap_power_ (15 januari 2008)

Elvis
HPC KayTown

Sök