2867
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

114 Inlägg
16 januari 2008
AeroMalm skrev:
räcker det inte att man ahr en ledar bil och en sista bil... han i sista bilen får ju hålla reda på ifall någån tapar fter flr att pissa.`? på nåt sätt....big_smile räcker att sista bilen raporterar till första bilen att hålla igen lite för att vänta n efter ex antal minuter som någon varit borta...

Varför skrev du inte tidigare för då? lol Men alltid bra i framtiden för andra grajer. "Bil-Lekar" Street race... Får vi de till att växa så att många har de så kommer de säkert att användas till allt senare och kommer bli vanligt att ha de... som förr hade juh måååånga bilar både polis radio och komradio för de va bra o skoj tongue Fast vi behöver inte ha dom stora klumparna! big_smile

Saab är Power. Power är makt =)
Nu med Renualten. Får jag nöja mig med en skön bil =)

203 Inlägg
16 januari 2008
Då var hemsidan klar, mer exakt info kommer senare. Är det något som saknas på hemsidan eller om någon av misstag inte blivit uppskriven så säg till, http://skanetour2008.dinstudio.se

Sempre Inter
537 Inlägg
16 januari 2008
sidan blir snyggare o snyggare, ska maila dekaltrim om sidan!

Elvis
HPC KayTown

268 Inlägg
16 januari 2008
AhlSkal skrev:
Melmac skrev:
De har du rätt i.. Men ska en gå på dass stannar man fasen inte 70 bilar för de smile Då säger han bara till sin höna att han pissar sen pinnar han ikapp igen.

Gör de inte så stuligt! ett tips wink

Förstår dig till 100%, Helt jävla onödigt nu när du säger de... Men du förstår mig och Marcus_Turbo me att de e lätt att ha kontakt me varandra? Va som helst kan hända...

Hehe jag hade inte heller tänkt att alla skulle stanna för att en ska pissa tex. skulle ju aldrig funka tongue.. men som ja tänkt mig och jag också tror AhlSkal tänkt sig så är det för att lätt ha kontakt med varandra osv, alla behöver ju inte ha det! kan ju vara en frivilig sak!! men AhlSkal skulle ju kolla det, så sen om där är några som är intresserade så kan dom ju skaffa sig en sådan, för blir det klöd så är det ett lätt sätt att hålla kontakten med varandra wink

114 Inlägg
16 januari 2008
Marcus_Turbo skrev:
AhlSkal skrev:
Melmac skrev:
De har du rätt i.. Men ska en gå på dass stannar man fasen inte 70 bilar för de smile Då säger han bara till sin höna att han pissar sen pinnar han ikapp igen.

Gör de inte så stuligt! ett tips wink

Förstår dig till 100%, Helt jävla onödigt nu när du säger de... Men du förstår mig och Marcus_Turbo me att de e lätt att ha kontakt me varandra? Va som helst kan hända...

Hehe jag hade inte heller tänkt att alla skulle stanna för att en ska pissa tex. skulle ju aldrig funka tongue.. men som ja tänkt mig och jag också tror AhlSkal tänkt sig så är det för att lätt ha kontakt med varandra osv, alla behöver ju inte ha det! kan ju vara en frivilig sak!! men AhlSkal skulle ju kolla det, så sen om där är några som är intresserade så kan dom ju skaffa sig en sådan, för blir det klöd så är det ett lätt sätt att hålla kontakten med varandra wink

Kolla! Lastbilschaffisen fattar va jag e ute på tongue Aja vi får se iaf... smile

114 Inlägg
16 januari 2008
Larssonn skrev:
Då var hemsidan klar, mer exakt info kommer senare. Är det något som saknas på hemsidan eller om någon av misstag inte blivit uppskriven så säg till, http://skanetour2008.dinstudio.se

MYCKET fint! *Stående applåd* smile Nästan gråt färdig! Hehe. Skulle du ändra en sak till mig? Jag har plats 48 såg jag... Kan du lägga till "Quad Pipes T7" ? Jag e petig, jag vet tongue

268 Inlägg
16 januari 2008
AhlSkal skrev:
Kolla! Lastbilschaffisen fattar va jag e ute på tongue Aja vi får se iaf... smile

Haha klart wink. men det löser sig säkert smile.. nej nu säger jag god natt ^^

BMW 4-ever
26 Inlägg
16 januari 2008
var skriver man in sig i listan?

mvh erik.

203 Inlägg
16 januari 2008
Du bara säger till här i tråden. Jag skriver upp dej, kör du BMW 316 Coupe elr Volvo 740 GL? (:

2 014 Inlägg
16 januari 2008
Larssonn skrev:

Hmm... Antar att det får bli finbilen om man lyckas komma med. Du får väl lägga till den efter mitt namn i listan då: Nissan Skyline R34 GT-R

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

119 Inlägg
16 januari 2008
Ja, Hur många dekaler blir det per bil? Dom flesta vill väl ha minst 2?? 1 på varje sida?

Malmöit

Sempre Inter
537 Inlägg
16 januari 2008
det får vi se när vi tryckt upp dem men jag satsar på att vi får 150 dekaler. alla ska ha minst en dekal.

Elvis
HPC KayTown

207 Inlägg
16 januari 2008
Du har missat mig tongue

Om d är till nån hjälp så bor jag på österlen o har alltid gjort så lite koll har man väl där..
Spenderar 90% av fritiden i ystad också så....

114 Inlägg
16 januari 2008
Jap_power_ skrev:
det får vi se när vi tryckt upp dem men jag satsar på att vi får 150 dekaler. alla ska ha minst en dekal.

Låter Super great! Bara jag får 2 vita wink tongue

Mensa -09
132 Inlägg
16 januari 2008
jag tror nästan att ett övre tak på antalet bilar kommer bli ett tvång.

kommer bli kaos annars.

Röda bilar är SNABBAST!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
pale skrev:

kommer bli kaos annars.

Jag räknar med att ca 40-50% aldri kommer att komma till start.
Därför e det skit tråkigt o sätta övre tak för dom som verkligen vill följa med kanske inte får plats.

Listan kommer nog rensas HELT ett par månader innan så vi får med dom som verkligen e intresserade.

191 Inlägg
16 januari 2008
Kajlie skrev:
pale skrev:

kommer bli kaos annars.

Jag räknar med att ca 40-50% aldri kommer att komma till start.
Därför e det skit tråkigt o sätta övre tak för dom som verkligen vill följa med kanske inte får plats.

Listan kommer nog rensas HELT ett par månader innan så vi får med dom som verkligen e intresserade.

Helt rätt tror jag.

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
16 januari 2008
jag är med...
kör med 9-3 eller 9000 om jag hinner få den ihop och mappad

/Street

VeeDub
319 Inlägg
16 januari 2008
18 juli ska jag ha kommit hrm från semesten, så skriv upp mig med!!

Genuine, Golf 3 VR6

Sempre Inter
537 Inlägg
16 januari 2008
AhlSkal skrev:
Jap_power_ skrev:

Låter Super great! Bara jag får 2 vita wink tongue

om vi är 150 bilar så är de 150 dekaler så får du ju så klart inte två.

nytt mail:
"
Hej!

Jag hade tänkt runt 15-20cm höjd och sedan trycka dem på vit folie med konturskärning runt. Men jag återkommer till dig med ett förslag. Det är lite mycket med de vanliga ordrarna idag bara.

Med vänliga Hälsningar
Klas - Dekaltrim.nu"

Elvis
HPC KayTown

Sök