2376
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

119 Inlägg
16 januari 2008
Dekaltrim Verkar ju vara Kanon! Och väldigt seriösa iaf;) Trevligt att dom e villiga å ställa upp!!!
Kan kan ju köra me;)

Malmöit

114 Inlägg
16 januari 2008
Jap_power_ skrev:
"
Hej!

Jag hade tänkt runt 15-20cm höjd och sedan trycka dem på vit folie med konturskärning runt. Men jag återkommer till dig med ett förslag. Det är lite mycket med de vanliga ordrarna idag bara.

Med vänliga Hälsningar
Klas - Dekaltrim.nu"

Vad va de jag sa me storlek och bakgrunden? big_smile Sen kan jag oxså räkna matte så du behöver inte va sån tongue

Saab är Power. Power är makt =)
Nu med Renualten. Får jag nöja mig med en skön bil =)

2 201 Inlägg
16 januari 2008
oj, nu är vi ganska många.  tongue
det roliga är ju att det är sån variation på bilarna.

det kommer bli skitbra med dekalerna. det är ju lagom stort
fast det bästa hade varit om det blir vars två. för det ser nästan dumt ut med bara en.
men man kan ju inte få allt

Garaget Video Crew
842 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
Får man bara en (Vilket är bättre än ingen tongue) så kommer jag ha den i framrutan vid passagerar stället smile

629 Inlägg
16 januari 2008
Kajlie skrev:
pale skrev:
jag tror nästan att ett övre tak på antalet bilar kommer bli ett tvång.

kommer bli kaos annars.

Jag räknar med att ca 40-50% aldri kommer att komma till start.
Därför e det skit tråkigt o sätta övre tak för dom som verkligen vill följa med kanske inte får plats.

Listan kommer nog rensas HELT ett par månader innan så vi får med dom som verkligen e intresserade.

Kanske ska ta någon slags startavgift då? smile för att verkligen veta att alla som skriver upp sig kommer. Lär ju ändå bli någon avgift för tröjerna + dekalen?

9 Inlägg
16 januari 2008
jag hakar gärna på om där finns plats smile

113 Inlägg
16 januari 2008
Kör gärna med på er skånetour smile

Sempre Inter
537 Inlägg
16 januari 2008
kan slå vad om att 90% kommer backa om man tar avgift.. varf betala för att köra i en cruising.. ja menar, jaga rätt på en sponsor istället..

Elvis
HPC KayTown

151 Inlägg
16 januari 2008
Jap_power_ skrev:
kan slå vad om att 90% kommer backa om man tar avgift.. varf betala för att köra i en cruising.. ja menar, jaga rätt på en sponsor istället..

jag är inte intreeserad av att betala nån startavgift.

detta gör vi ju för en kul grej..skriver man upp sig på listan så så är det ju ens eget ansvar att säga till om man inte ska vara med vid ett senare skede..
gör man inte det så är det ju dålig stil med tanke på hur mycket dom som arrangerar detta gör.. kan tänka mig att dom jobbar för fullt för att detta ska bli en trevlig helg och det ser jag fram emot..

så ser jag på det hela..

Play It Loud

2 201 Inlägg
16 januari 2008
jap-power menade inte att vi ska betala. liksom varför betala.
jag tycker dom som bor i närheten eller runt malmö skulle vara kul om åtminstone alla vi kan börja i malmö. sen förstår jag lite dom som kommer tex från halmstad mm, om dom vill hoppa på  tex i helsingborg. även om det är roligare om alla, även att dom skulle vara med på vår "utsällning"/ start i malmö

Garaget Video Crew
842 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
koka skrev:
Kajlie skrev:
pale skrev:
jag tror nästan att ett övre tak på antalet bilar kommer bli ett tvång.

kommer bli kaos annars.

Därför e det skit tråkigt o sätta övre tak för dom som verkligen vill följa med kanske inte får plats.

Listan kommer nog rensas HELT ett par månader innan så vi får med dom som verkligen e intresserade.

Kanske ska ta någon slags startavgift då? smile för att verkligen veta att alla som skriver upp sig kommer. Lär ju ändå bli någon avgift för tröjerna + dekalen?

nån startavgift kommer det icke bli smile
Dekalerna har vi ju fått spons ifrån dekaltrim
sen tröjjorna får man köpa själv om man önskar det smile

629 Inlägg
16 januari 2008
Kajlie skrev:
koka skrev:
Kajlie skrev:

okej, trycker du upp speciell dekal till servicebilen? big_smile

Kör med audi :P
53 Inlägg
16 januari 2008
sign me up big_smile om det skulle uppstå problem kan man backa ur då? kommer med en c70 t5:P

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

151 Inlägg
16 januari 2008
stick_din_idiot skrev:
sign me up big_smile om det skulle uppstå problem kan man backa ur då? kommer med en c70 t5:P

jadå..bara du säger ifrån så kan arrangörerna ta bort dig från listan

Play It Loud

Garaget Video Crew
842 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
koka skrev:
Kajlie skrev:
koka skrev:

okej, trycker du upp speciell dekal till servicebilen? big_smile

Det kan vi säkert fixa smile

Besiktningstekniker
275 Inlägg
16 januari 2008
Detta kommer bli riktgt najs! big_smile jag vet en del ställen här nere på österlen som är bra att stanna på!

Godsägare
264 Inlägg
16 januari 2008
200_sx skrev:
Detta kommer bli riktgt najs! big_smile jag vet en del ställen här nere på österlen som är bra att stanna på!

No shit Sheerlock. bra, big_smile

-=Mr SLIR=-

Smed
47 Inlägg
16 januari 2008
Vart är det tänkt att övernatt?

119 Inlägg
16 januari 2008
Joohanoo skrev:
Vart är det tänkt att övernatt?

Tält eller Bilen;)

Malmöit