2803
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

253 Inlägg
18 januari 2008
woow, speciell jag e.. den enda opeln än så länge såvitt jag vet tongue haha

ska ladda upp en länk på opelsportclub
Senast redigerat av Bruno_S (18 januari 2008)

3 059 Inlägg
19 januari 2008
Kul att det blir många MEN synd att det inte bara blir garaget medlemmar nu när alla möjliga klubbar bjuds in till höger o vänster.
Blir en jädrans massa som inte ens deltar i tråden här om vad som gäller. Och säkert en del som "bjuder" med polare o deras bilar utan att ens vara medlemmar här eller uppsatta på listan.

119 Inlägg
19 januari 2008
Ja,, jag tycker inte man ska sprida detta på andra Forum heller!!
bara garaget Folk som sitter å tjatar i denna Tråden!
bojkotta alla andra*Hehe* wink
E ju typ en Garaget Skåne tour. i

Malmöit

2 201 Inlägg
19 januari 2008
visst kan man sprida det, men då kan man skriva att dom måste typ ha sin bil här o anmäla sig på denna sidan.
risken är stor att kommer utomstående så vet dom inte vilka regler som gäller o kör om bilar hit o dit o rejsar o förstör allt.
men jag håller nog andå på att vi inte sprider eller bara säger till nån kompis/ar, som har garaget.

119 Inlägg
19 januari 2008
Ja, att säga till en kompis är ju en annan sak..
Men lägga ut det på en mass olika Forum känns inte lite Kul.
Sen eftersom Gorg är med på dekalen oxå.
Ska alla Forum vara me då oxå?*haha* wink

Malmöit

2 201 Inlägg
19 januari 2008
det är just därför man i så fall ska skriva på forumet att man ska ha garaget o ska anmäla sig HÄR!!   oach att alla ska ha dekaler.  skåne turen gäller bara gorgare
sen när vi väl kommer till att vi ska mötas upp i diverse stad att vi skulle ha nån typ avbockning så det verkligen är gorg bilar

119 Inlägg
19 januari 2008
Ja,, Precis!! Håller med*Hehe* wink

Malmöit

I <3 my Honda
483 Inlägg
19 januari 2008
Bara sprida ut på alla forum tycker jag. Lista bli kanske 200st men säket många kommer inte när det är dags för tour. Då har vi 30-40% av listan ska med, lagom smile

191 Inlägg
19 januari 2008
peter_1976 skrev:
det är just därför man i så fall ska skriva på forumet att man ska ha garaget o ska anmäla sig HÄR!!   oach att alla ska ha dekaler.  skåne turen gäller bara gorgare
sen när vi väl kommer till att vi ska mötas upp i diverse stad att vi skulle ha nån typ avbockning så det verkligen är gorg bilar

Vadå, de spelar väl ingen roll!!!!!
Dom länkar juh till denna länken på forumen. Då läser man juh första sidan där reglerna står. Spelar roll var man är medlem. Finns juh inget som koster pengar eller så. Alla som vill komma få så klart komma!!
Sen får man juh ta alla regler igen innan start såklart! Kanske även ha nummer på bilarna så man vet om någon busar. tex.
Typ alla som skriver på andra forum är juh medlem på garaget också. Så dom loggar juh bara in och anmäler sig här. Vad är problemet? Folk som folk, ingen betydelse vart man snackar bilar.. Tycker jag. Anmälan här är väl bara för att se hur många som kommer cirka..

Jag välkommnar alla varmt att anmäla sig om dom ska komma, även om ni brukar prata bilar på något annat forum.

Mvh

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

870 Inlägg
19 januari 2008
Jag tycker klart man kan bjuda in andra, men som sagt dom ska jag skriva in sig här eller på hemsidan... Sen skall det ju som sagt kolla cirka en månad innan vilka som fortfarande e intresserade... Sen tycker jag att det kan finnas en lista i Malmö som man prickar av när man kommer dit, inte alls svårt ju?

119 Inlägg
19 januari 2008
Jo, visst ska man kanske sprida det..
Men alla som sitter på andra forum har Garanterat Grog oxå!
Nästan alla bil-älskare har ju Gorg.  Då kan man ju inte ha missat denna Tråden.
*Hehe* Tycker jag iaf.. Men visst e de skoj me fler folk å alla är välkommna

Malmöit

3 722 Inlägg
19 januari 2008
Detta är upp till skaparen av Touren att bestämma.

119 Inlägg
19 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Detta är upp till skaparen av Touren att bestämma.

Nu ska vi inte bli sån:lol: lol .
Ja, blev en stor diskution av detta:D

Malmöit

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
Så här ligger det till pojkar, vill man bjuda in andra FINE men var medlem på gharagety för jag kommer skicka ut PM om all info samt anmälning längre fram coh e man inte medlem får man inte det.
Känner ni nån som e sugen på o hänga med så tar det ca 1 min o regga sig på garaget.org.

151 Inlägg
19 januari 2008
Kajlie skrev:
Så här ligger det till pojkar, vill man bjuda in andra FINE men var medlem på gharagety för jag kommer skicka ut PM om all info samt anmälning längre fram coh e man inte medlem får man inte det.
Känner ni nån som e sugen på o hänga med så tar det ca 1 min o regga sig på garaget.org.

PRECIS hehe big_smile

Play It Loud

161 Inlägg
19 januari 2008
Ni kan ju räkna med mig smile  RobertJ (Volvo 850 t5 )

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
Dekalerna på plats ! big_smile Bli riktigt bra! Ser 100 ggr bättre ut IRL.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-DSC00413.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-DSC00414.JPG

Vettifan varför bilderna bli så dåliga :S Ni får väl se dom på nån träff i vår smile

400 Inlägg
19 januari 2008
Kajlie skrev:
Dekalerna på plats ! big_smile Bli riktigt bra! Ser 100 ggr bättre ut IRL.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-DSC00413.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-DSC00414.JPG

Vettifan varför bilderna bli så dåliga :S Ni får väl se dom på nån träff i vår smile

ser fint ut big_smile

Elektriker
16 Inlägg
19 januari 2008
Jag följer med med V70in !!

3 722 Inlägg
19 januari 2008
Kajlie skrev:

Tommen opp på d!

Sök