I sammarbete med RedrumPerformace kommer vi hålla en peoples choise tävling under touren. Mer info om tävlingen kommer längre fram. Stort tack till Amit på Redrum. Kolla in deras heta webshop på www.redrumperformance.se
Priser: 1a Plats: 1000 KR hos Redrum 2a Plats: 750 KR hos Redrum 3dje Plats: 500 KR hos Redrum
Vet inte jag om Amit ska diskutera hur det ska gå till, men förmodligen blir det nått i stil med att när jag prickar av er vid starten så får ni en blankett där ni skriver in vilken bil ni tycker ska vinna.
Vet inte jag om Amit ska diskutera hur det ska gå till, men förmodligen blir det nått i stil med att när jag prickar av er vid starten så får ni en blankett där ni skriver in vilken bil ni tycker ska vinna.
Skulle kunna ha det som avslutning annars? Då har man sett alla bilar lite å varit dom nära*Hehe*
Har redan anmält mig men kan även tänka mig att själpa till vid start o mål + ett jag kan även hjälpa till att representera Landskrona Skall jy då köra men eclipsen
Har redan anmält mig men kan även tänka mig att själpa till vid start o mål + ett jag kan även hjälpa till att representera Landskrona Skall jy då köra men eclipsen
'
Vi har redan en snubbe i landskrona men snacka med han så kanske ni kan komma på nått tsmans Kolla förrstasidan så ser du vad han heter på graraget.