2203
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Rycketofta Racing
292 Inlägg
23 januari 2008
shenna. jag ä'r lite sugen på att hänga med. men skulle vilja ha lita mer info. om tid och vart? med mera.
för hemsidan verkade inte fungera :S

tacksamm för lita info big_smile

//Rycketofta Racing

2 201 Inlägg
23 januari 2008
det finns kanske vandrarhem oxå nånstans?
nån som vet om det. det behöver ju inte vara nåt avancerat

I <3 my Honda
483 Inlägg
23 januari 2008
Bara tält som gäller för mig. Det går inte att sova i Del Sol heller tongue

73 Inlägg
23 januari 2008
såg precis denna tråd! verkar ju vara skit kul! när är sista anmälningsdagen?

151 Inlägg
23 januari 2008
pale skrev:
kommer nog bli tält för min del,  sova i bilen är lite gay smile

haha okej:P..ja det blir tält för min del med..måste bara laga pinnarna på det..råka trilla över det i somras.
blev kanske förmycket av det goda=)..men silvertejp ska nog lösa det problemet=) haha

bönner lagar allting med tajp balabann e också alraight=)
Inte för jag e bonne men ändå:P

Play It Loud

2 201 Inlägg
23 januari 2008
Amit skrev:
Kajlie skrev:
Vi kan säkert kolla upp nått hotell till dig Amit tongue

Sover inte i tält...hatar kryp som kryper på mig på natten. och sen är jag rädd efter att ha sett en massa skumma filmer där folk dör i tält utan att ens fått se den/dom som dödar en.
Sen på tanke på att jag inte vill skita utomhus heller för den delen.. tycker inte om att få grenar i röven eller en papparazzi bild utlagd på nätet där Redrums ägare skiter bland stylade bilar.

Sover inte i bilen för den e fett obekväm att sova i..
dessutom har jag inget baksäte för där är massa slutsteg...:S

Så kolla du upp åt mig smile

kollat för mycket skräckisar   tongue

men nåt vandrarhem måste det finnas. för dom som inte vill sova i bil eller tält. men ändå inte
svindyrt

Filkörning?
852 Inlägg
23 januari 2008
hehe xP   allvarligt talat har jag följt den här tråden ett tag men inte vågat signa upp mig ännu... alldeles för tidigt tongue men verkar riktigt skoj så e fan så sugen på att hänga med..

men ja tänkte på en sak.. skulle inte lite ansvarigt folk kunna fråga runt lite och se om dem kan få hyra en äng eller nått av en bonne på dem ställena där ni ska stanna på? de vore ju askul med lite camping liv big_smile grilla marshallows, korv och annat ohygge och utbyta rövarhistorier vid lägereldarna smile

De behöver ju inte vara så dyrt att hyra en äng heller, eller?
hade ju vart skitbra istället för att alla splittar på sig och hänger in sig på olika ställen...

aja lycka till i alla fall.. om jag inte e upptagen så kommer jag lätt hänga med big_smile   men de får vi se senare

3 059 Inlägg
23 januari 2008
Hyra en äng..? Du vet väl vad allemansrätten säger.. sen om man råkar vara 70 pers kan ju vara osagt.

Filkörning?
852 Inlägg
23 januari 2008
hmmm att man får stanna en natt på annans mark eller nått sånt där va?

men de e nått om att man inte får skräpa ner/göra upp eld och massa såna grejer med om inte jag har fel...

dessutom tror jag att bonnen hade blivit askinkig om de kommer 70 bilar, ställer sig på hans äng och börjar slå upp tält  och sedan grilla korv och sånt  tongue

bättre att göra upp med bonen först så de e lugnt tycker jag. dessutom representerar de karavanen bättre. man får ju bättre anseende och folk kanske tänker... jaaa dagen ungdom kanske inte är så fördärvad trots allt tongue istället för de gamla vanliga blööö de va mycket bättre på min tid alla va så duktiga och fina etc etc etc

Livsnjutare
31 Inlägg
23 januari 2008
Har ni nått tidsschema.. Vilken stad är ni i under vilken dag osv.. Kan man haka på under resans gång..??
Vilka ställen stannar ni länge på.. StreetRace osv..

Sugen som satan!!!!

Ja, så tror jag att det är..

253 Inlägg
23 januari 2008
jag får tyvärr ta o avboka.. det krockar med utlandsresan kom jag på nu =/ hade det varit en vecka tidigare........ ajja, vi får ses på vallåkra istället! hoppas ni har hur roligt som helst, verkligen smile

Sempre Inter
537 Inlägg
24 januari 2008
hotell finns i åhus amit ska ta reda på va de heter.. folk kan ju grilla o tälta i åhus.. tror inte att de kostar o slå upp tält i en liten tunn skog vid en strand wink

Elvis
HPC KayTown

firefighter
85 Inlägg
24 januari 2008
låter som en helnajs tour.

skriv upp mig!
ska kolla semestern men skulle det skita sig så meddelar jag detta snarast. perfekt "förkrök" innan gatbilar tour wink å skåne är man ju inte i allt för ofta. haha. har inte hängt med på hela tråden så finns det nånstans man kan läsa lite mer info eller kommer det senare. regards!

"Beeme" *BMW 325 Cabrio*

Garaget Video Crew
842 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
HAHA det var fantamej det roligaste jag läst på länge Amit big_smile

guuuuud som ni gnäller på o sova i bilarna smile Jag har sovit i en opel speedster med fasta stolar så sluta gnäll smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
livet__leker skrev:
Har ni nått tidsschema.. Vilken stad är ni i under vilken dag osv.. Kan man haka på under resans gång..??
Vilka ställen stannar ni länge på.. StreetRace osv..

Sugen som satan!!!!

Ang street race så kommer vi ha det på 1 ställe så folk som vill det kan köra av sig. Var det är och när det e kommer vara hemligt tills vi kommer dit fall i fall farbror blå skulle få för sig att kolla här smile

Billjudsbyggare
105 Inlägg
24 januari 2008
inga problem att sova i vår bil

M.V.H Dub Mag

Sempre Inter
537 Inlägg
24 januari 2008
Amit skrev:
Kajlie skrev:
HAHA det var fantamej det roligaste jag läst på länge Amit big_smile

guuuuud som ni gnäller på o sova i bilarna smile Jag har sovit i en opel speedster med fasta stolar så sluta gnäll smile

Jag har haft sex i en MGF... klå det...

jag har haft sex i min delsol me tok skålade stolar (kolla min bil)  klå det.. ja tror att ja fick kram 3-4 gånger big_smile

Elvis
HPC KayTown

Bmwälskare
75 Inlägg
24 januari 2008
Anmäl mig självklart ska man med runt Skåne!! Mvh McMcFly

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

529 Inlägg
24 januari 2008
HA HA Amit du är väll en Scout tongue  märks du är lite stabo tongue  En Viking reder sej själv tongue

Volvo fore life :)

2 Inlägg
24 januari 2008
Anmäl mig till skåne crazy tour 2008 jag kör en saab 9000 turbo 92års mvh sam

Sök