2259
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

26 Inlägg
24 januari 2008
hallå alla.....
e bara lite nyfiken på va ni ska göra alla dom timmarna i 3 dagar som rundan skulle ta? skåne e inte stort så ja tycker de hade räckt me att träffas i malmö på morgonen å kört rundan bak länges å sen avsluta me race i helsingborg för de e ju stort här:D men de e bara va ja tycker å vill höra va ni tycker nu?! ha de gött alla biltokia

993 Inlägg
24 januari 2008
galningombord skrev:
hallå alla.....
e bara lite nyfiken på va ni ska göra alla dom timmarna i 3 dagar som rundan skulle ta?........

hahaha

191 Inlägg
24 januari 2008
galningombord skrev:
hallå alla.....
e bara lite nyfiken på va ni ska göra alla dom timmarna i 3 dagar som rundan skulle ta? skåne e inte stort så ja tycker de hade räckt me att träffas i malmö på morgonen å kört rundan bak länges å sen avsluta me race i helsingborg för de e ju stort här:D men de e bara va ja tycker å vill höra va ni tycker nu?! ha de gött alla biltokia

Du tror på allvar att vi ska böga runt i bilarna konstant i tre dagar?
Meningen är att man ska ta de lugnt, kör småvägar. Stanna o kolla lite, fika o snacka en massa skit. Tälta o grilla på kvällen.

Så har jag fått för mig iaf smile

Lite som ett jäkla gäng med "panchisar" tongue

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

191 Inlägg
24 januari 2008
Kajlie skrev:
livet__leker skrev:
Har ni nått tidsschema.. Vilken stad är ni i under vilken dag osv.. Kan man haka på under resans gång..??
Vilka ställen stannar ni länge på.. StreetRace osv..

Sugen som satan!!!!

Ang street race så kommer vi ha det på 1 ställe så folk som vill det kan köra av sig. Var det är och när det e kommer vara hemligt tills vi kommer dit fall i fall farbror blå skulle få för sig att kolla här smile

låter kanon bra!cool

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

Garaget Video Crew
842 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Melmac skrev:
galningombord skrev:
hallå alla.....

Meningen är att man ska ta de lugnt, kör småvägar. Stanna o kolla lite, fika o snacka en massa skit. Tälta o grilla på kvällen.

Kolla du har ju fått hela ideén rätt för dig big_smile

Sempre Inter
537 Inlägg
24 januari 2008
streetrace kan fixas i krstd

Elvis
HPC KayTown

151 Inlägg
24 januari 2008
Melmac skrev:
galningombord skrev:
hallå alla.....

tycker vi håller oss till den planen som va tänkt..med grillning å kika runder och lite så=).
ta det lungt ett par timmar är ju inte heller fel hehe..kommer bli en kanon tour detta=).
ser verkligen fram emot det.

Play It Loud

3 059 Inlägg
25 januari 2008
För att inte glömma själva utställningsgrejen i vissa städer.. Stannar ju inte 10 minuter o drar vidare direkt..

firefighter
85 Inlägg
25 januari 2008
utställningen e jävligt viktig. då blir det ju vila på samma gång. bara ta det lugnt å kika bilar. perfekt,

Ringmeister
48 Inlägg
25 januari 2008
Är det bara jag som inte kan se Tourens hemsida?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Nej, hemsidan är nere för tillfälligt sad

Ringmeister
48 Inlägg
25 januari 2008
Ok...
Hur gör man egentligen korrekt anmälan?
Skriver man här, PM, elr via hemsidan etc. etc?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Skriv här i tråden bara så sätter jag upp dig på listan

Billjudsbyggare
105 Inlägg
25 januari 2008
Jag har ej kommit med på lista

M.V.H Dub Mag

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Sitter på jobb lite "upptagen" just nu tongue Skriver in er när jag kommer hem.

Ringmeister
48 Inlägg
25 januari 2008
Tacktack smile

3 722 Inlägg
25 januari 2008
Vill inte låta allt för gnällig, men har ni som representerar städer börjat att ansöka om tillstånd m.m??? Pallar inte ha polisen i röven under hela touren!. Och angående köra på småvägar, tycker att vi ska försöka att hålla oss lite mer på större vägar. Annars blir det chaos, och då kommer polisen igen.

Hoppas ni förstår vad jag menar. smile

Sempre Inter
537 Inlägg
25 januari 2008
att ansöka om tillstånd är nog bara idiotiskt.. för de kommer man aldrig att få. Att ha de som blackrace hade varit nått men de kostar för mycket pengar.. den som är rädd för snuten behöver inte köra helt enkelt..

Elvis
HPC KayTown

3 722 Inlägg
25 januari 2008
Jap_power_ skrev:
att ansöka om tillstånd är nog bara idiotiskt.. för de kommer man aldrig att få. Att ha de som blackrace hade varit nått men de kostar för mycket pengar.. den som är rädd för snuten behöver inte köra helt enkelt..

Jaha ska vi inte ställa ut då??? Tror du att över 90 bilar bara kan börja ställa upp mitt i stan?? tror inte det.

Rycketofta Racing
292 Inlägg
25 januari 2008
när ska ni fixa hemsidan så man kan få lite INFO?

//Rycketofta Racing

Sök