1885
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Tjenixen! Du har vi någon slut datum där allt med tider o antalet vi bli o sånt e bestämmt o klart? Har kollar med komunen i LA o dom jag snackat med e mycket possitiva till att vi kommer:) Men sen så måste man ansöka om tillstånd hos polisen för att få genomföra de! o dom vill ha reda på när vi kommer, vilket håll vi kör in till uppställningsplatsen, hur länge vi tänker stanna, hur många bilar vi blir o vilket håll vi tänker lämna stan!

Jag tror faktiskt att vissa kommuner bara tycker det är bra att vi säger till innan, och vill dom inte.....?
Har dom nått val ? big_smile   (Eclipse_1 skrev det till mig)

3 722 Inlägg
25 januari 2008
Kajlie skrev:
Tjenixen! Du har vi någon slut datum där allt med tider o antalet vi bli o sånt e bestämmt o klart? Har kollar med komunen i LA o dom jag snackat med e mycket possitiva till att vi kommer:) Men sen så måste man ansöka om tillstånd hos polisen för att få genomföra de! o dom vill ha reda på när vi kommer, vilket håll vi kör in till uppställningsplatsen, hur länge vi tänker stanna, hur många bilar vi blir o vilket håll vi tänker lämna stan!

Jag tror faktiskt att vissa kommuner bara tycker det är bra att vi säger till innan, och vill dom inte.....?
Har dom nått val ? big_smile   (Eclipse_1 skrev det till mig)

Håller med helt och hållet! Snackade själv med Eclipse_1 igår natt och han har nästan fixat allt i Landskrona nu, iaf skaffat fram papper m.m.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Jag har mailat mailmö stad samt trelleborg kommun idag.

2 201 Inlägg
25 januari 2008
det låter skitbra, grabbar. ser fram emot detta

firefighter
85 Inlägg
3 059 Inlägg
26 januari 2008
Är det bestämt vilka städer det stannas till för utställning då?
Blir det i alla dom som finns under skånekartan på dekalen?

ps.. varför är det fler städer utsatta under skånekartan än vad det är prickar på kartan???

firefighter
85 Inlägg
26 januari 2008
känns som att man kanske inte behöver ställa ut i varje stad. men hälften iaf?

Sempre Inter
537 Inlägg
26 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Jap_power_ skrev:
att ansöka om tillstånd är nog bara idiotiskt.. för de kommer man aldrig att få. Att ha de som blackrace hade varit nått men de kostar för mycket pengar.. den som är rädd för snuten behöver inte köra helt enkelt..

Jaha ska vi inte ställa ut då??? Tror du att över 90 bilar bara kan börja ställa upp mitt i stan?? tror inte det.

att ställa ut är inte samma sak som att tävla olagligt? trode jag du fattat vid det här laget.. men visst ansökan ska skickas in till Kristianstads kommun!

Mvh Elvis

Elvis
HPC KayTown

firefighter
85 Inlägg
26 januari 2008
jag har anmält mig men är ej med på listan. ni kanske inte har haft tid. vad vet jag men jag testar igen "bara för att".

Beeme "BMW 325 Cabrio"

3 722 Inlägg
26 januari 2008
Jap_power_ skrev:
Digital_Kicker skrev:
Jap_power_ skrev:
att ansöka om tillstånd är nog bara idiotiskt.. för de kommer man aldrig att få. Att ha de som blackrace hade varit nått men de kostar för mycket pengar.. den som är rädd för snuten behöver inte köra helt enkelt..

Jaha ska vi inte ställa ut då??? Tror du att över 90 bilar bara kan börja ställa upp mitt i stan?? tror inte det.

att ställa ut är inte samma sak som att tävla olagligt? trode jag du fattat vid det här laget.. men visst ansökan ska skickas in till Kristianstads kommun!

Mvh Elvis

Har jag nämnt något om att tävla???

Sempre Inter
537 Inlägg
26 januari 2008
haha oj när ja läste igen så såg ja att de inte va du som skrev dem e streetrace tongue sry läste fel big_smile klart som fan vi ska ha utställningar big_smile Stora torg krstd here we come

Elvis
HPC KayTown

Lillen
101 Inlägg
26 januari 2008
De tillståndet som man MÅSTE söka hos polisen och komunen är för att dom skall vara uppdaterade om vad som händer + att den platsen som e tänkt att stå på e ledig så de inte e något annat evenemag där samtidigt! Gör vi inte detta så kommer allas våra bästa vän(trafikpolisen)att vara på oss som iglar i städerna vi kommer till! De e lika bra att göra allting rätt från förstabörjan så slipper vi allt tjat o gnat från tant agda o farbro blå! + att sköter vi de snygg dvs att vi städar efter oss på parkeringen, att vi inte håller på att rita en massa svarta spår på gatan m.m så kanske vi e välkomma tillbaka nästa år igen! big_smile
Om en bil gör något dumt o inte följer det som e sagt/skrivigt o sabbar för oss andra som bara vill visa upp våra bilar o ha en trevlig helg skulle vara rätt så tråkit eller har jag fel????
Så till den som har några som helst planer på att jävlas på något sätt kan lika bra stanna hemma!!!!

Full Gas Sparar Tid!!! :D

151 Inlägg
26 januari 2008
All Heder till er somfixar allt..skitsnygt jobbat

Play It Loud

3 059 Inlägg
26 januari 2008
Eclipse1 skrev:
Om en bil gör något dumt o inte följer det som e sagt/skrivigt o sabbar för oss andra som bara vill visa upp våra bilar o ha en trevlig helg skulle vara rätt så tråkit eller har jag fel????
Så till den som har några som helst planer på att jävlas på något sätt kan lika bra stanna hemma!!!!

WORD !!
Alla andra ska inte behöva betala för den som tvunget måste sabba för framtida tourer.

Såg att det var någon som ville att vi skulle köra lite större vägar istället för små härligt slingriga vägar.. det handlar inte inte om fortkörning/race eller nått sånt överhuvudtaget med att visa vilka bilar som är snabbast. Det är en stilla lugn crousing genom skånska landskapet.

1 585 Inlägg
26 januari 2008
Finns alltid någon som förstör på träffar, Alltid nån som måste vissa att dem ha snabbast bil. Och att deras bil klarar av att göra svarta spår i marken. Sen med nedskräpning, det kommer garanterat att hända. Så det bästa är ju att alla har en påse eller nått i bilen som man slänger sitt eget skräp i. Sen kan man ju bara slänga påsen i någon soptunna. Men hoppas att alla förstår att det är en lugn tripp vi kör i lugn takt och njuter av skånes landskap:) Hoppas det blir en bra tour och att alla sköter sig. För då kan man säkert göra det nästa år igen:)
Senast redigerat av Jolle87 (26 januari 2008)

151 Inlägg
26 januari 2008
Jolle87 skrev:
Finns alltid någon som förstör på träffar, Alltid nån som måste vissa att dem ha snabbast bil. Och att deras bil klarar av att göra svarta spår i marken. Sen med nedskräpning, det kommer garanterat att hända. Så det bästa är ju att alla har en påse eller nått i bilen som man slänger sitt eget skräp i. Sen kan man ju bara slänga påsen i någon soptunna. Men hoppas att alla förstår att det är en lugn tripp vi kör i lugn takt och njuter av skånes landskap:) Hoppas det blir en bra tour och att alla sköter sig. För då kan man säkert göra det nästa år igen:)

Instämmer helt och hållet..

Play It Loud

3 722 Inlägg
26 januari 2008
Kan ju fixa ett Security Staff... vad vet jag?. smile

Jag ska göra en låt för Touren också
Senast redigerat av Digital_Kicker (26 januari 2008)

Rycketofta Racing
292 Inlägg
26 januari 2008
ja jag e med. med en bmw 330 coupe. big_smile
skriv upp mig

//Rycketofta Racing

Lillen
101 Inlägg
26 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Kan ju fixa ett Security Staff... vad vet jag?. smile

Ställer du upp??? tongue
Jag ställer gärna upp på de!
Hade varigt ett sant nöje att fåt skicka hem dom som inte kan hålla sig i skinnet!
O sen som sagt så kommer det att finnas tillfälle för folk som vill leka av sig! men de berättas inte här utan de lär ni märka när vi kommer dit!
Senast redigerat av Eclipse1 (26 januari 2008)

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Sök