vi får hoppas att alla här sköter sig, lugnt o fint. minsta lilla tuggummipapper ska slängas i papperskorgen. man kan som någon sa, ha en påse i bilen att slänga skräp i. dem som redan nu vet att dom inte kan hålla sig, kan stanna hemma. det behövs bara en för att förstöra för alla oss andra, o den personen klarar vi oss utan.
vi vill ju gärna kunna göra om det här fler gånger
vi får hoppas att alla här sköter sig, lugnt o fint. minsta lilla tuggummipapper ska slängas i papperskorgen. man kan som någon sa, ha en påse i bilen att slänga skräp i. dem som redan nu vet att dom inte kan hålla sig, kan stanna hemma. det behövs bara en för att förstöra för alla oss andra, o den personen klarar vi oss utan.
vi vill ju gärna kunna göra om det här fler gånger
ja vi får jy hoppas de! o den jävlen som förstör för oss andra tycker jag skall bli hemskickad o förbjuden att följa med på följande tourer!
Jag slängde upp en hemsida, Dock så är det bara en Testversion.. Så den ligger uppe i 4 dagar och sen försvinner den!! är inte sugen på att betala den själv..
Japp, nu kan vi snacka skit igen... In i gästboken med er
Jag slängde upp en hemsida, Dock så är det bara en Testversion.. Så den ligger uppe i 4 dagar och sen försvinner den!! är inte sugen på att betala den själv..
Japp, nu kan vi snacka skit igen... In i gästboken med er
Kanske ska lägga in lite mer uppgifter på din info som t.ex. vad du ska köra med.
Jag tar cykeln ! Nej men jag vet inte än vilken bil jag kommer att köra.. Därför jag inte skrivit något. Såg liksom på Listan med anmälda att där var folk som är anmälda som där inte står vad dom ska köra för bil.
Ställer du upp??? Jag ställer gärna upp på de! Hade varigt ett sant nöje att fåt skicka hem dom som inte kan hålla sig i skinnet! O sen som sagt så kommer det att finnas tillfälle för folk som vill leka av sig! men de berättas inte här utan de lär ni märka när vi kommer dit!