2320
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

1 585 Inlägg
27 januari 2008
Nice jobbat joohanoo:)

firefighter
85 Inlägg
27 januari 2008
jag är fortfarande inte uppskriven. skulle va kul att få det bekräftat bara.. hehe.. ingen brådksa dock. mååånga dagar kvar. men iaf

Beeme "BMW 325 Cabrio"

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
28 januari 2008
peter_1976 skrev:
vi får hoppas att alla här sköter sig, lugnt o fint. minsta lilla tuggummipapper ska slängas i papperskorgen.
man kan som någon sa, ha en påse i bilen att slänga skräp i.
dem som redan nu vet att dom inte kan hålla sig, kan stanna hemma. det behövs bara en för att förstöra för alla oss andra, o den personen klarar vi oss utan.

vi vill ju gärna kunna göra om det här fler gånger  big_smile

Vi som verkligen vill göra detta får se till att det ser snyggt och städat ut. Ett alternativ är att man polisanmäler den som skräpar ner osv, tar regnr. + bild om de står och eldar gummi(förstör för andra menar jag då). Men samtidigt känns det inte så kul att leka polis på ett så pass roligt evenemang som en tour, folk ska kunna sköta sig. Men jag tycker vi kör på de att väktarna här inne i tråden får ha lite extraknäck ? big_smile

VeeDub
319 Inlägg
28 januari 2008
Joohanoo skrev:
Här är ett Fotoalbum på bilarna som är anmälda till Touren!! Några som inte är med, pgr ingen bil online inte skivit vilken bil dem ska köra osv.

http://skanetour.fotobojan.se/visaanvandare.php?id=2834

Råka göra en groda! sparade första bildern på eran bil, därför endel blev små.. Störigt

Trevligt initiativ! Kul o se lite mer än bara ett namn!

Lillen
101 Inlägg
28 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Eclipse1 skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kan ju fixa ett Security Staff... vad vet jag?. smile

Ställer du upp??? tongue
Jag ställer gärna upp på de!
Hade varigt ett sant nöje att fåt skicka hem dom som inte kan hålla sig i skinnet!
O sen som sagt så kommer det att finnas tillfälle för folk som vill leka av sig! men de berättas inte här utan de lär ni märka när vi kommer dit!

klart jag ställer upp. du då?

`
Självklart big_smile hehehe vi kan ta med min ssnuddas oxå tongue HAHAHAHA

Full Gas Sparar Tid!!! :D

3 722 Inlägg
28 januari 2008
Eclipse1 skrev:
Digital_Kicker skrev:
Eclipse1 skrev:

Ställer du upp??? tongue
Jag ställer gärna upp på de!
Hade varigt ett sant nöje att fåt skicka hem dom som inte kan hålla sig i skinnet!
O sen som sagt så kommer det att finnas tillfälle för folk som vill leka av sig! men de berättas inte här utan de lär ni märka när vi kommer dit!

klart jag ställer upp. du då?

`
Självklart big_smile hehehe vi kan ta med min ssnuddas oxå tongue HAHAHAHA

Okey!!!

152 Inlägg
28 januari 2008
Amit skrev:
Biaaas skrev:
peter_1976 skrev:
vi får hoppas att alla här sköter sig, lugnt o fint. minsta lilla tuggummipapper ska slängas i papperskorgen.
man kan som någon sa, ha en påse i bilen att slänga skräp i.
dem som redan nu vet att dom inte kan hålla sig, kan stanna hemma. det behövs bara en för att förstöra för alla oss andra, o den personen klarar vi oss utan.

vi vill ju gärna kunna göra om det här fler gånger  big_smile

Vi som verkligen vill göra detta får se till att det ser snyggt och städat ut. Ett alternativ är att man polisanmäler den som skräpar ner osv, tar regnr. + bild om de står och eldar gummi(förstör för andra menar jag då). Men samtidigt känns det inte så kul att leka polis på ett så pass roligt evenemang som en tour, folk ska kunna sköta sig. Men jag tycker vi kör på de att väktarna här inne i tråden får ha lite extraknäck ? big_smile

Overkill på hög nivå! Att ringa poliser osv är bara att dra mer uppmärksamhet..

seriöst.. jag tror de flesta här är medvetna om vad som gäller.. och det är ändå bara anmälda bilar som för vara med. Ge dem en informations lapp med regler innan vid start.
Efter det så kan vi säkert kasta ut någon från evenemanget om de inte sköter sig.

Givetvis är det overkill, fattar vilken snickare som helst. Men de bör ju stå i reglerna att saker och ting kan hända om man bryter mot reglerna, mer så jag mena..om du förstår?

2 201 Inlägg
28 januari 2008
dom som gör nåt dumt, så är det bara att gå fram o dra av hans dekal så är han inte med i turen längre

101 Inlägg
28 januari 2008
Priser:
1a Plats: 1000 KR hos Redrum
2a Plats: 750 KR hos Redrum
3dje Plats: 500 KR hos Redrum

vad gör man för komma 1 2 3:a?  pm mig. hittar ju ej var man har skrivit innan! smile ha de

2 201 Inlägg
28 januari 2008
XxetrOxX skrev:
Priser:
1a Plats: 1000 KR hos Redrum
2a Plats: 750 KR hos Redrum
3dje Plats: 500 KR hos Redrum

vad gör man för komma 1 2 3:a?  pm mig. hittar ju ej var man har skrivit innan! smile ha de

det du ska göra är att få flest röster.
det är först o främst en rolig skåne tur. tävlingen är bara på skoj, inget blodigt allvar

men jag måste nog säga att den vita subban med kolfiber huv/ tak/ baklucka ligger ganska bra till det   big_smile

253 Inlägg
28 januari 2008
som sagt, ni kan stryka mig från listan då detta krockar me utlandssemestern, tyvärr.. får bli nästa år istället

firefighter
85 Inlägg
28 januari 2008
fortfarande inte med på listan. eller hemsidan. börjar bli nojjig big_smile

glöm inte lilla mig. hehe

152 Inlägg
29 januari 2008
Beeme skrev:

samma här cool big_smile

Ringmeister
48 Inlägg
29 januari 2008
Biaaas skrev:
Beeme skrev:

samma här cool big_smile

Ta det lungt, Kajlie hade ju mkt att göra.

Men jag är inte heller med på listan än, JOBBA KAJLIE!!!!!!

tonguetongue

Billjudsbyggare
105 Inlägg
29 januari 2008
fortfarande inte med på listan

M.V.H Dub Mag

3 722 Inlägg
29 januari 2008
tror att ni kommer med på listan under dagen!

7 Inlägg
29 januari 2008
Trevligt initiativ! Skriv upp mig med, kommer med 931an.

3 722 Inlägg
29 januari 2008
Vi måste sätta en gräns på hur många bilar som får åka med.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Så nu e ni med på listan, fler jag har glömt så hojjta till.

Sök