Bilintresserat folk i Borås?

t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

hallå! ja är nyinflyttad i borås och tycker det verkar vara dåligt med bilintresserat folk här???
Har jag rätt eller har jag bara träffat fel personer?

vore kul å lära känna lite bilintresserat folk här..

Klaesson
16 januari 2008 · 399 Inlägg

ja va i borås i sommras då va det gott om bilar i borås.

VOLVO for life
t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

dom kanske gömmer sej under vintern... håller till där man ska vara - garaget... faan ja vill också vara i garage! men de finns ju inga lediga här i borås sad

R0b1n hej
16 januari 2008 · 291 Inlägg

här har du en som e bilintresserad. joro ibland äre skit mkt folk överallt på sommaren i borås. men kan oxå vara helt dött..

trevligt! hoppas du trivs i borås då ^^

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

R0b1n skrev:
här har du en som e bilintresserad. joro ibland äre skit mkt folk överallt på sommaren i borås. men kan oxå vara helt dött..

trevligt! hoppas du trivs i borås då ^^

trevligt.. ok.. är det mc donalds parkeringen i knalleland som är samlingsplatsen eller?

t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

ingen som vet av nått garage att hyra / hyra in sej i?

Bamse940Ltt
16 januari 2008 ·

har samma problem med garage.. jag o en kompis letar. är det så att vi hittar o det finns plats för en bil till så kan jag höra av mig

Anubis
16 januari 2008 · 1 255 Inlägg

Jo visst finns de bil intreserat folk men inga som vill/vågar köra helt jävla dött här så jävla tragist o behöva ta sig till Jkpg eller Gisslaved bara för man vill köra lite =/

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
muffl0n Bajsapa
16 januari 2008 · 316 Inlägg

402m.com och borås forumet där finns det folk

t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
har samma problem med garage.. jag o en kompis letar. är det så att vi hittar o det finns plats för en bil till så kan jag höra av mig

ja gör det.. det vore kanon..    jag är beredd att betala ganska bra för ett stort garage, men det verkar vara ont om dom hmm

t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

Anubis skrev:
Jo visst finns de bil intreserat folk men inga som vill/vågar köra helt jävla dött här så jävla tragist o behöva ta sig till Jkpg eller Gisslaved bara för man vill köra lite =/

ok.. jo ja tycker alla jag sett verkar vara lite mesig i körningen här...  tappar hakan om man kommer på sladd...

alla är säkert inte så, men många verkar vara det.

t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

muffl0n skrev:
402m.com och borås forumet där finns det folk

Tackar.

Anubis
16 januari 2008 · 1 255 Inlägg

Något ja skulle vilja fråga är varför folk i Borås bara kör när det är lagligt race?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Severin
16 januari 2008 · 1 587 Inlägg

VI har la kört olagligt med big_smile Ramnaslätt har vi alla varit på, synd att de funkar så såligt bara.. De flesta vågar väl inte eftersom polisen är så snabba hos oss sad hehe

Bil intresserat folk finns det gott om.. Jag är en av dom !! big_smile

Anubis
16 januari 2008 · 1 255 Inlägg

Severin skrev:
VI har la kört olagligt med big_smile Ramnaslätt har vi alla varit på, synd att de funkar så såligt bara.. De flesta vågar väl inte eftersom polisen är så snabba hos oss sad hehe

Bil intresserat folk finns det gott om.. Jag är en av dom !! big_smile

Jo men som om man kollar i sommras va de verkligen vart hur kasst som hälst bra mycke bättre 2006 ju =/

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
brillmongo
16 januari 2008 · 874 Inlägg

Bohlin skrev:

Anubis skrev:
Jo visst finns de bil intreserat folk men inga som vill/vågar köra helt jävla dött här så jävla tragist o behöva ta sig till Jkpg eller Gisslaved bara för man vill köra lite =/

ok.. jo ja tycker alla jag sett verkar vara lite mesig i körningen här...  tappar hakan om man kommer på sladd...

alla är säkert inte så, men många verkar vara det.

Tja, jag e ju bil intresserad. Men jag rejsar ju inte... och jag är inte så värst bra på att meka heller. Men jag älskar bilar att titta på bilar och prata om bilar och att fotografera bilar.. så nog e man intresserad alltid.

Sen vet man väl inte om man e feg eller inte*hmm mad **.. gillar att köra hårt. Men en annan har ju inte råd att köpa nytt så fort nåt går sönder(vilket det gärna gör om man kör hårt mycket) sen är ju inte bensinen gratis heller... hmm

Bor på Sjöbo btw, välkommen till stan.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Anubis
16 januari 2008 · 1 255 Inlägg

brillmongo skrev:

Bohlin skrev:

Anubis skrev:
Jo visst finns de bil intreserat folk men inga som vill/vågar köra helt jävla dött här så jävla tragist o behöva ta sig till Jkpg eller Gisslaved bara för man vill köra lite =/

ok.. jo ja tycker alla jag sett verkar vara lite mesig i körningen här...  tappar hakan om man kommer på sladd...

alla är säkert inte så, men många verkar vara det.

Tja, jag e ju bil intresserad. Men jag rejsar ju inte... och jag är inte så värst bra på att meka heller. Men jag älskar bilar att titta på bilar och prata om bilar och att fotografera bilar.. så nog e man intresserad alltid.

Sen vet man väl inte om man e feg eller inte*hmm mad **.. gillar att köra hårt. Men en annan har ju inte råd att köpa nytt så fort nåt går sönder(vilket det gärna gör om man kör hårt mycket) sen är ju inte bensinen gratis heller... hmm

Bor på Sjöbo btw, välkommen till stan.

Så du vill inte köra för att bensinen ä dyr o du är rädd att bilen går sönder hmm

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
t2r
16 januari 2008 · 302 Inlägg

brillmongo skrev:

Bohlin skrev:

Anubis skrev:
Jo visst finns de bil intreserat folk men inga som vill/vågar köra helt jävla dött här så jävla tragist o behöva ta sig till Jkpg eller Gisslaved bara för man vill köra lite =/

ok.. jo ja tycker alla jag sett verkar vara lite mesig i körningen här...  tappar hakan om man kommer på sladd...

alla är säkert inte så, men många verkar vara det.

Tja, jag e ju bil intresserad. Men jag rejsar ju inte... och jag är inte så värst bra på att meka heller. Men jag älskar bilar att titta på bilar och prata om bilar och att fotografera bilar.. så nog e man intresserad alltid.

Sen vet man väl inte om man e feg eller inte*hmm mad **.. gillar att köra hårt. Men en annan har ju inte råd att köpa nytt så fort nåt går sönder(vilket det gärna gör om man kör hårt mycket) sen är ju inte bensinen gratis heller... hmm

Bor på Sjöbo btw, välkommen till stan.

det är dyrt å ligga på topp...  jo jag känner igen bilen din.. åker förbi den varje dag .. bor på ekängsgatan själv:)

Thomsen_87
16 januari 2008 · 51 Inlägg

du får vara ute oftare finns många bilintresserade i borås, på sommaren så är de ju knallelands parkeringen som gäller finns alltid någon kotte ute.
garage finns men om du vill ha ett vettigt garage så är det lite svårare synd men de finns ett ställe som kan ha de är spetsfabriken i gingri ligger ute vid fristad hade garage där innan ja fick tag på de ja har nu. har du inte borås tidning där står det ofta annars om garage som dem vill hyra ut!

"Primus motor"
brillmongo
16 januari 2008 · 874 Inlägg

Anubis skrev:

brillmongo skrev:

Bohlin skrev:

ok.. jo ja tycker alla jag sett verkar vara lite mesig i körningen här...  tappar hakan om man kommer på sladd...

alla är säkert inte så, men många verkar vara det.

Tja, jag e ju bil intresserad. Men jag rejsar ju inte... och jag är inte så värst bra på att meka heller. Men jag älskar bilar att titta på bilar och prata om bilar och att fotografera bilar.. så nog e man intresserad alltid.

Sen vet man väl inte om man e feg eller inte*hmm mad **.. gillar att köra hårt. Men en annan har ju inte råd att köpa nytt så fort nåt går sönder(vilket det gärna gör om man kör hårt mycket) sen är ju inte bensinen gratis heller... hmm

Bor på Sjöbo btw, välkommen till stan.

Så du vill inte köra för att bensinen ä dyr o du är rädd att bilen går sönder hmm

**hum** Ja, använder min bil som bruksbil dvs om Bilen går sönder = utan bil. Kan inte ta sig till jobbet = inget jobb = utan jobb = stora bekymmer //
Hmm, visst e det kul och köra hårt men det är inte värt det. Sen säger jag inte att jag inte leker av mig emellanåt. Men det är en helt annan historia...

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang