5260
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

.......
2 655 Inlägg
6 februari 2008
kan lätt skriva upp mej iallfall big_smile, jag älskar att raca, ja fegar inte ur, vänta bara tills bilen är igång igen så ska ni få se wink...

182 Inlägg
7 februari 2008
var den där skyline killen "Anubis" ...kom tävla mot mig om du vågar tongue hahaha

1 587 Inlägg
7 februari 2008
Haha messa mig så fort nåt är på G wink

Yellow bug!
1 640 Inlägg
7 februari 2008
Hört talas om nattliga rejs uppe på Viared på helgerna? Någon som har lite mer info om detta?

Samt att pållen skriker verkligen ut på radion när det är rejs, så det ska nog inte vara några större problem att hålla koll på vart dom är.. Så vart de iallafall förra året tongue Iochmed att de inte åker upp dit utan anledning längre, så de går via sambandscentralen. Typ "vi har fått in ett flertal anmälningar angående buskörning på ramnaslätt".

Och du severin, du lär piska tom sååå hårt big_smile roll om inte, så får du skämmas för resten av ditt liv big_smile

Förresten, nån som vet hur de blir med blackrace och sånt i sommar? tongue Får inte kortet förräns i augusti, men står ju gärna med kamera/filmkamera, så alltid trevlig med lite rejs som är utannonserade ^^
Senast redigerat av Edil_ (7 februari 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 februari 2008
Istället för att tjata om vem som tar ve... Åk o ta ett race nu på direkten istället smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
7 februari 2008
HyperSonica skrev:
Istället för att tjata om vem som tar ve... Åk o ta ett race nu på direkten istället smile

Haha, så kommer det alltid vara. smile Hade vart kul att se en "stege" bland bilarna här i stan.. Vi har ju ett antal som piskar på rätt bra tongue
Senast redigerat av Edil_ (7 februari 2008)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 februari 2008
Edil_ skrev:
HyperSonica skrev:

Haha, så kommer det alltid vara. smile Hade vart kul att se en "stege" bland bilarna här i stan.. Vi har ju ett antal som piskar på rätt bra tongue

Joo.. det finns ju några.. smile Än så länge är inte min lilla glidare en av dem tongue men men.. de kanske kommer.. vem vet smile he he

mjoo.. ajg har för mej att de va nått liknande förra året.. va inte så insatt i det då..
Skulle kört.. men min dåvarande SAAB ville inte sad Så de blev aldrig nått för min del.. men men...
Kommer inte köra nått med min nuvarande häller... Känns inte lönt att bli förnedrad med minst 100 meter typ..
Men jag hjälper gjärna till o arrangerar smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
7 februari 2008
Haha förnedring eller ej.. Man ska våga o ställa upp lixom, vi gör de alla för skojjs skull big_smile Dessutom har Tom inte ens chans mot mig !! Muhahaha big_smile !!!

Jaa men vi kan la bäörja köra tidigt i år.. Gäller bara att Organisera big_smile !! Träffas o snacka om de !!

.......
2 655 Inlägg
8 februari 2008
faan nu måste ja ju verkligen få ordning på min bil om de ska racas tidigara:P, nån som lånar mej 20000kr (A) haha tongue...

"JAG EFTERLYSER.... FINNS DE NÅN SNÄLL BILMÄNNISKA I BORÅS SOM KAN TÄNKA SEJ ATT LÅNA UT EN BILTRAILER??????, SKA HÄMTA MIN BIL HIT TILL BORÅS, BLIR TILL PÅSK..."

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2008
Hittade ett par gamla mobilbilder från förra våren. Någon mer än jag som längtar??
(Nu uppladdade på TINYPIC, så ska nog funka bättre nu, hoppas jag!)

Ramnaslätt, vissa gånger var det nästan inget folk, som här:
http://i32.tinypic.com/jucro4.jpg

Men det fanns ju även de söndagar då det var fyllt med folk (riktigt trevlig stämning!)
http://i31.tinypic.com/14uukwg.jpg

http://i27.tinypic.com/j8zbm9.jpg

http://i25.tinypic.com/2a4r30n.jpg

Minns speciellt den här gången vid R40, var nog nån kilometer med parkerade bilar, men nästan ingen som rejsade, men trevligt var det iaf!
http://i30.tinypic.com/33tnhac.jpg

Blackracen på Viared i somras, mmm.. Stämning, fina bilar, goa hamburgare, trevligt folk. Ja, allt var fan på topp!
http://i27.tinypic.com/2i9e3b.jpg
Senast redigerat av Edil_ (8 februari 2008)

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
8 februari 2008
Går ej att längta, när bilderna ej fungerar tongue

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2008
Puppen skrev:

Märkte det nu när jag rensade cookies. Aja, ska försöka fixa. Var lat så tog ju från Bilddagboken, och där funkar ju ingenting för tillfället tongue
Senast redigerat av Edil_ (8 februari 2008)

25 Inlägg
8 februari 2008
Ja grabbar, nu vill jag allt oxå vara med och träffas, orkar inte vänta tills sommaren.. vad säg som att betämma ett datum för att träffas ? För att få lite tid på oss att prata om de, och planera lite, och även informera alla, så föreslår jag fredanen den 22 eller lördagen den 23, eller om de behövs mer tid den fredagen den 29... ? .. Finns det något intresse för detta?

25 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:
Puppen skrev:

Märkte det nu när jag rensade cookies. Aja, ska försöka fixa. Var lat så tog ju från Bilddagboken, och där funkar ju ingenting för tillfället tongue

jag får se bilderna, och längtar massor..

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2008
Lill_Peggan skrev:
Ja grabbar, nu vill jag allt oxå vara med och träffas, orkar inte vänta tills sommaren.. vad säg som att betämma ett datum för att träffas ? För att få lite tid på oss att prata om de, och planera lite, och även informera alla, så föreslår jag fredanen den 22 eller lördagen den 23, eller om de behövs mer tid den fredagen den 29... ? .. Finns det något intresse för detta?

Det är väl bara att glida förbi Knallelandsparkeringen. Just nu är det väl mest Volvoraggare, samt någon enstaka BMW (billsson *host*), samt Toms Renault 5 wink  samt nåra.. ähum.. epaförare. äähm.. host.. harkel.. roll

Men vafan, kom förbi big_smile

25 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:
Lill_Peggan skrev:

Det är väl bara att glida förbi Knallelandsparkeringen. Just nu är det väl mest Volvoraggare, samt någon enstaka BMW (billsson *host*), samt Toms Renault 5 wink  samt nåra.. ähum.. epaförare. äähm.. host.. harkel.. roll

hehe, jaaaaaa då tror jag att jag och peggan passar bra in där (INTE) .. hehe.. hmm jag hade ju kanske tänkt mig hyfsat mkt folk, riktiga bilar.. tongue ... hehe.. nu ska jag inte va så elak..
trodde inte att epana existerade mer på samma nivå som förut..tongue ..

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2008
Lill_Peggan skrev:
Edil_ skrev:
Lill_Peggan skrev:

hehe, jaaaaaa då tror jag att jag och peggan passar bra in där (INTE) .. hehe.. hmm jag hade ju kanske tänkt mig hyfsat mkt folk, riktiga bilar.. tongue ... hehe.. nu ska jag inte va så elak..

Hahaha, njaae, det är väl inte rätt tid för det än. Mest vinterbilar. Men stämningen ska man ju inte klaga på big_smile Brukar ju komma förbi lite folk från både Ulricehamn och Gbg ibland.

Haha, ptjaa.. roll wink

25 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:
Lill_Peggan skrev:
Edil_ skrev:

Hahaha, njaae, det är väl inte rätt tid för det än. Mest vinterbilar. Men stämningen ska man ju inte klaga på big_smile Brukar ju komma förbi lite folk från både Ulricehamn och Gbg ibland.

Haha, ptjaa.. roll wink

ne de e ju inte tid för de, men jag struntar i de tongue.. jag vill träffa bilar !! tjata med folk, och ha kul .. smile ... hr mkt folk brukar de komma då?
haha, men de e väll ganska sällsynt med epa nu förtiden? tongue

Darth Vader
1 644 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:

HAH, bra sammanfattning, Volvos, Bills Bmw, och min R5:a. Det är de olika märkena du lär se smile

Lill_Peggan skrev:
hehe, jaaaaaa då tror jag att jag och peggan passar bra in där (INTE) ..

Joho då, då blir det 2 lillfranskskitar smile
Senast redigerat av DoWahDiddy (8 februari 2008)

Braaaaap?

25 Inlägg
8 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Edil_ skrev:

HAH, bra sammanfattning, Volvos, Bills Bmw, och min R5:a. Det är de olika märkena du lär se smile

hehe, ja de lät lite skumt men jag tror inte riktigt att peggan skulle trivas, hon har nämligen blivit mobbad av volvosar innan tongue

Sök