3604
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

129 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:
shacrutigwunderbaum skrev:
Edil_ skrev:

Haha, då tycker ja allt du ska komma förbi! smile Jadu, brukar väl vara klungor på typ 10-15 pers i varje ^^ Haha, kan väl finnas en 4,5 stycken 740isar med LGF wink

snart inte bara 740is med LGF skyltar wink 240in på ingång big_smilecool någon helg framöver kanske tongue

Jaaa, du får allt ta o komma in till stan nu Jessica. Kom ikväll big_smile

hehe hade gärna gjort det, men har annat skoj för mej tongue får bli nästa kanske? smile wink

Karossarn

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Lill_Peggan skrev:
hehe.. senast... hmm de måste ha varit för exakt en vecka sen.. tongue .. hehe, nu ska vi inte mobba lilla tom, han kan inte hjälpa de... tongue

Nu ska vi inte starta nån hjälporganisation till mig här, jag kan själv!

Bara för att min bil får plats i Edils reservhjulsbalja så betyder inte det att 1,7litarN går sämre än hans b230A (A = Förgasare = SlöknallarN)

När ska vi göra upp ikväll då edil, eller, vänta nu, var det inte så att du skulle åka med mig, för att förgasarN går för dåligt?? OOOOOOOO!

"You name the time and the place"

Fögge-Jansson går gött säger ja bara big_smile 2,3 litare på 111 starka pållar o hela 1340kg tjänstevikt. Det rör på sig vill ja lööööva wink

Viared, klockan 21.00. You and me babe.. Be there! lol

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

129 Inlägg
8 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Edil_ skrev:

Haha, då tycker ja allt du ska komma förbi! smile Jadu, brukar väl vara klungor på typ 10-15 pers i varje ^^ Haha, kan väl finnas en 4,5 stycken 740isar med LGF wink

snart inte bara 740is med LGF skyltar wink 240in på ingång big_smilecool någon helg framöver kanske tongue

Bra där, mer 2-serie till Borås!

lätttt cool behövs annat än gammla fögge 740is wink

Karossarn

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:

hehe hade gärna gjort det, men har annat skoj för mej tongue får bli nästa kanske? smile wink

Aaaa, kom in nästa lördag! big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

129 Inlägg
8 februari 2008
Edil_ skrev:
Edil_ skrev:

Aaaa, kom in nästa lördag! big_smile

aa de kan ja göra tongue får se vem som ja drar med mej wink
inte så skoj å ligga å puttra helt själv tongue

Karossarn

25 Inlägg
8 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Lill_Peggan skrev:
hehe.. senast... hmm de måste ha varit för exakt en vecka sen.. tongue .. hehe, nu ska vi inte mobba lilla tom, han kan inte hjälpa de... tongue

Nu ska vi inte starta nån hjälporganisation till mig här, jag kan själv!

Bara för att min bil får plats i Edils reservhjulsbalja så betyder inte det att 1,7litarN går sämre än hans b230A (A = Förgasare = SlöknallarN)

När ska vi göra upp ikväll då edil, eller, vänta nu, var det inte så att du skulle åka med mig, för att förgasarN går för dåligt?? OOOOOOOO!

"You name the time and the place"

hehe, okay men då vet vi att vi inte beöver göra oss de besväret iaf.. tongue .. ne urch nu ska vi inte va så elaka.. toms bil är faktiskt fin (pga sin helfina färg) tongue wink

Darth Vader
1 644 Inlägg
8 februari 2008
Lill_Peggan skrev:
hehe, okay men då vet vi att vi inte beöver göra oss de besväret iaf.. tongue .. ne urch nu ska vi inte va så elaka.. toms bil är faktiskt fin (pga sin helfina färg) tongue wink

tackar! Ta med din så kan vi beundra våra franska lillskitar ihop smile

Några fler här på gorg som tänker hälsa på?

Braaaaap?

25 Inlägg
8 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Lill_Peggan skrev:

tackar! Ta med din så kan vi beundra våra franska lillskitar ihop smile

Några fler här på gorg som tänker hälsa på?

gött... men då tycker jag att vi packar våra franskar den 22 för att visa volvosarna hur det egentligen ska gå till.. wink .. någon måste ju visa var de blå skåpet ska stå, eller hur ?

Darth Vader
1 644 Inlägg
8 februari 2008
Hah! Absolut!

För er utan franska småskitar, som inte brukar komma, så är ni också välkomna till McDonaldsparkeringen på fredagar och lördagar, fast inte mer 740s, dom har vi för många av redan tongue
Senast redigerat av DoWahDiddy (8 februari 2008)

Braaaaap?

474 Inlägg
8 februari 2008
asch då.. får åka till maxparkeringen istället tongue

Volvo S60 2.5T AWD

.......
2 655 Inlägg
8 februari 2008
jaha blir de bli nå träffas ikväll eller ska alla bara sitta hemma å klia sej ä röva? tongue...

1 587 Inlägg
8 februari 2008
Amen grabbar & flikkor big_smile !! Vilka är med på att samlas ikväll kkl: 22 ?? Varför kan inte alla adda varandra.. Sen sitta i en ruta o snacka allihopa big_smile!?!? mer skojj tycker ja iaf o så går de snabbare tongue

Darth Vader
1 644 Inlägg
9 februari 2008
Fick du smak efter våran lilla diskussion smile

Braaaaap?

.......
2 655 Inlägg
9 februari 2008
måste fixa min bil!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL REJJSAAA sad...

Bamse940Ltt
9 februari 2008
händer det ngt ikväll eller?

129 Inlägg
9 februari 2008
nästa helg, då kan alla dra in wink då kommer iaf ja tongue

Karossarn

Bamse940Ltt
9 februari 2008
får satsa på nästa helg med då;)  ingen som ska ut o glida ikväll?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
9 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
får satsa på nästa helg med då;)  ingen som ska ut o glida ikväll?

mm.. ska väll åka en sväng med min lätt krockskadade bil tror jag sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
9 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Fick du smak efter våran lilla diskussion smile

Fan.. den är söt den där lilla bilen ju tongue he he

Sump Runk Rätt O Slätt!

Bamse940Ltt
9 februari 2008
hehe vad har du gjort med din bil nu då?? jo blir la glida förbi en sväng då o kolla om det är ngn man känner ute

Sök