1383
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

Bamse940Ltt
15 februari 2008
fiiiint väder.. hoppas det håller i sig.. då kan man ju faktiskt tvätta bilen o glida ett varv:D
Senast redigerat av Bamse940Ltt (15 februari 2008)

hej
291 Inlägg
15 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
fiiiint väder.. hoppas det håller i sig.. då kan man ju faktiskt tvätta bilen o glida ett varv:D

Sparka på denso där uppe på volvo när du endå ska tvätta bilen wink

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Bamse940Ltt
15 februari 2008
jag lovar att jag ska sparka på han... ska göra det sen när jag åker o jobbar om han är på jobbet idag vill säga..big_smile

398 Inlägg
16 februari 2008
Bohlin, välkommen till Borås!

Som sagts tidigare så tipsar jag om 402m.com. Många bilintresserade Boråsare där!

Ang race så har vi ett lagligt alternativ i Borås. Vi kör nämligen efter Blackrace koncept.
(Förstår inte varför man skall köra olagligt när det finns ett lagligt alternativ?)

Dessutom så kommer det en Bilträff i Borås. Den är återkommande varje år och kallas "Vårmönstring i Borås". Här är mer info:
http://402m.com/showthread.php?t=37086& … %F6nstring

Mvh Niklas

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

Bamse940Ltt
16 februari 2008
för att lagligt kostar o inte är varje helg.. därför väljer jag både och.. för dom lagliga har varit bra hittills förut om ett då det strulade väldigt mycke.. men bra jobbat med dom lagliga

var la kanske mer riktat till bohlin.. men bara så som jag ser på det hela

mvh
Senast redigerat av Bamse940Ltt (16 februari 2008)

398 Inlägg
16 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
för att lagligt kostar o inte är varje helg.. därför väljer jag både och.. för dom lagliga har varit bra hittills förut om ett då det strulade väldigt mycke.. men bra jobbat med dom lagliga

mvh

Jag tänker inte vara någon moralgubbe, jag har själv kört mycket olagligt tidigare.
Något som jag har förvånats över sista åren är att det är mycket snack men få som faktiskt kör. Detta gäller både lagligt och olagligt!
Folk snackar gärna om hur snabba sina bilar är men få vågar testa! Tror folk är rädda för att få ett tidkort och upptäcka att deras "snabba" bilar inte var så snabba...

Ang kostnaden så tycker jag det är löjligt att gnälla över 200kr?!? Om man är motorintresserad är det ju en marginell kostnad i jämförelse! Tycker synd om dem som lägger så mycket pengar på sin bil att de inte har råd att betala 200kr för att få köra...och vad kostar det inte att åka till Gislaved eller Jönköping för att köra istället?...

Nog tjatat om detta! Hoppas på en toppensommar med massa bilåkande!!!

Välkomna till Vårmönstringen!

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

.......
2 655 Inlägg
16 februari 2008
Formula skrev:
Bamse940Ltt skrev:

mvh

Jag tänker inte vara någon moralgubbe, jag har själv kört mycket olagligt tidigare.
Något som jag har förvånats över sista åren är att det är mycket snack men få som faktiskt kör. Detta gäller både lagligt och olagligt!
Folk snackar gärna om hur snabba sina bilar är men få vågar testa! Tror folk är rädda för att få ett tidkort och upptäcka att deras "snabba" bilar inte var så snabba...

Ang kostnaden så tycker jag det är löjligt att gnälla över 200kr?!? Om man är motorintresserad är det ju en marginell kostnad i jämförelse! Tycker synd om dem som lägger så mycket pengar på sin bil att de inte har råd att betala 200kr för att få köra...och vad kostar det inte att åka till Gislaved eller Jönköping för att köra istället?...

Nog tjatat om detta! Hoppas på en toppensommar med massa bilåkande!!!

Välkomna till Vårmönstringen!

håller me dej till 100%, faan så mycke snack o lite verksta. ja vet att ja inte har en jävligt våldsam bil men ja skulle lätt kunna ställa upp å få pisk av en 500hk volvo 740. man ska köra på kul ffs, värst kan man aldrig va iallfall. bara roligt att jämföra bilar, ja skäms inte av att bli piskad iallfall, kommer köra mot alla som vill köra.
sen 200kr är de ju värt. eller kanske e roligare att köra då körkortet står på spel?...

Bamse940Ltt
16 februari 2008
men jag kör både och så det är lugnt:P 200kr är absolut inga pengar att prata om.. ser fram emot sommaren o hoppas kunna se din bil ngn gång Formula för den är sjukt snygg.

blir det många blackrace i år? tänkte försöka förbättra min dåliga tid

nä är vårmönstringen i år??

mvh

25 Inlägg
16 februari 2008
hur ser det ut ikväll? någon som har planerat att träffas på parkeringen vid donken ?

1 587 Inlägg
16 februari 2008
Mkt möjligt, ja kommer förbi vid 9 tiden så tongue hehe

Darth Vader
1 644 Inlägg
16 februari 2008
Jag tittar förbi Severin, så kan vi klaga lite på varann, som vanligt tongue

Braaaaap?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Jag tittar förbi Severin, så kan vi klaga lite på varann, som vanligt tongue

Ska du dit Tom? Då skippar jag nog o åka dit ja roll

Fast iofs, kan bli lite 316power ikväll kanske ^^
Senast redigerat av Edil_ (16 februari 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Darth Vader
1 644 Inlägg
16 februari 2008
Bah, så birdie num-num är tillbaka, jaja, det är så det ligger till. Jah, om du nu håller dig borta så är det väl ok. Kommer du så gömmer jag mig.

Braaaaap?

25 Inlägg
16 februari 2008
ja, frågan är då om jag ska titta förbi jag me.. men de flesta tittar förbi vid 21 va ?

Darth Vader
1 644 Inlägg
16 februari 2008
Du skulle väl inte titta hit förrän den 22:a?

Braaaaap?

25 Inlägg
16 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Du skulle väl inte titta hit förrän den 22:a?

ne egentligen inte, men de hände en olycka så jag är o hälsar på smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 februari 2008
DoWahDiddy skrev:
Bah, så birdie num-num är tillbaka, jaja, det är så det ligger till. Jah, om du nu håller dig borta så är det väl ok. Kommer du så gömmer jag mig.

Hahaha, count on me babe! Jag kommer wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

182 Inlägg
16 februari 2008
Formula skrev:
Bohlin, välkommen till Borås!

Som sagts tidigare så tipsar jag om 402m.com. Många bilintresserade Boråsare där!

Ang race så har vi ett lagligt alternativ i Borås. Vi kör nämligen efter Blackrace koncept.
(Förstår inte varför man skall köra olagligt när det finns ett lagligt alternativ?)

Dessutom så kommer det en Bilträff i Borås. Den är återkommande varje år och kallas "Vårmönstring i Borås". Här är mer info:
http://402m.com/showthread.php?t=37086& … %F6nstring

Mvh Niklas

jag har vart på de flesta blackrace i borås och tittat, men jag har fan inte sett nån av din bilar där, sen oki man betalar de jävla 200kr men det är så mkt strul på blackrace i viared att man tänker jag hellre kör till nån annan stad och tankar dessa 200kr och kör hur mkt jag vill hellre, och ska man vara helt ärlig så är det roligare med OLAGLIGT, därför kommer det så mkt mer bilar och folk till det polis förbannde ramnslätt än vad de kommer till viared.. tänk efter innan du svarar på detta och var ärlig tack
Senast redigerat av arabisk_vodka (3 mars 2008)

398 Inlägg
17 februari 2008
Bamse940Ltt skrev:
men jag kör både och så det är lugnt:P 200kr är absolut inga pengar att prata om.. ser fram emot sommaren o hoppas kunna se din bil ngn gång Formula för den är sjukt snygg.

blir det många blackrace i år? tänkte försöka förbättra min dåliga tid

nä är vårmönstringen i år??

mvh

Tackar, den kommer du få se! Skall köras mycket! smile

Det är inte beslutat om det blir något Blackrace, beror på intresset... Men jag skulle tro att det fortsätter.

Vårmönstringen är 10 Maj! Välkommen!

Mvh N

Bamse940Ltt
17 februari 2008
låter perfect.. det är en bil som tål att visas:P

okej vi får hoppas på att det blir mer blackrace. 10 Maj är nu bokat så lägne det inte inträffar ngt akut. men ser fram emot se alla bilar igen..

Mvh

Sök