Bamse940Ltt skrev:
för att lagligt kostar o inte är varje helg.. därför väljer jag både och.. för dom lagliga har varit bra hittills förut om ett då det strulade väldigt mycke.. men bra jobbat med dom lagliga
var la kanske mer riktat till bohlin.. men bara så som jag ser på det hela
mvh
Jag tänker inte vara någon moralgubbe, jag har själv kört mycket olagligt tidigare.
Något som jag har förvånats över sista åren är att det är mycket snack men få som faktiskt kör. Detta gäller både lagligt och olagligt!
Folk snackar gärna om hur snabba sina bilar är men få vågar testa! Tror folk är rädda för att få ett tidkort och upptäcka att deras "snabba" bilar inte var så snabba...
Ang kostnaden så tycker jag det är löjligt att gnälla över 200kr?!? Om man är motorintresserad är det ju en marginell kostnad i jämförelse! Tycker synd om dem som lägger så mycket pengar på sin bil att de inte har råd att betala 200kr för att få köra...och vad kostar det inte att åka till Gislaved eller Jönköping för att köra istället?...
Nog tjatat om detta! Hoppas på en toppensommar med massa bilåkande!!!
Välkomna till Vårmönstringen!
"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson