jag behover inte forklara for nogon bilintresserad vad skillnaden mellan att kora lagligt eller olagligt ar,
du vet mkt val sjalv!
sen att du har lagt mkt tid pa dettta sa tackar vi dig, men nar jag sitter och funderar pa hur det ska bli battre sa kollar jag pa det negativa, du har gjort mkt jobb med polisen komuunen osv men det ar inte bara det, utan det ska vara en fungerande system, tita pa helheten och bedom sjalv, jamfor med andra stader, ta kontakt med killarna i gislaved elle goteborg och kolla skillnaden, varfor kor folk mer dar? det maste vara en anledning? du pratar om 300korningar pa en kvall ja grattis men vet du hur det ar pa andra stader? som ar mindre an boras men anda lyckats fa till det bra?
bli inte arg nar jag kritiserar, for jag menar inget illa, for jag tror vi i slut andan enade om en sak och det ar ett bra 2008!
det var det som hande 2007, och de flesta medlemar i foreningen tyckte om iden, racen, traff, sms-tjansten, en egen hemsida osv! men du hackar dig pa just dragracing och det ar battre an allt annat for dig!
.....
Senast redigerat av arabisk_vodka (3 mars 2008)