tjo!, Han var med nere på parkeringen oxå va? Hann inte riktigt få nån överblick, åkte ju typ 2min efter att jag kom , men det var iaf nån Saab som drog i en j*vla fart redan på parkeringen, trodde nästan han skulle köra in i sidan å mig
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
HAHAHAHA !! Ni e sjuka asså, gör en aaaas stor grej av VEM ÄR HAN !!
Han är nyflyttad hit från HGB.. Han är gift åså men lite galen av sig, han har bott i Älmhult innan HBG.. Jag bodde åxå där innan Borås, i älmhult alltså.. Nere i småland ligger de !! Så ja känner han typ sen vi va små men ja umgicks inte med han.. Kan berätta mer när vi ses.. Vi tänder en brasa o alla samlas runt mig sen så berättar jag !!! HAHAHA Blir typ som en spööökhistoria !! haha
finns några företag som har läst och sett våra inlägg här ska ni veta.... typ rejsen som vi gjorde och deras överskotts produkter (reklam) produkter vad händer igentligen tänker ni just nu
finns några företag som har läst och sett våra inlägg här ska ni veta.... typ rejsen som vi gjorde och deras överskotts produkter (reklam) produkter vad händer igentligen tänker ni just nu
ja, vad händer nu tänker vi:P. Så ta och förklara dig, så vi hänger med;).
vad yrar du om nu då??? Har du drukit arabisk vodka?.. Fyyy ha ha
Kom på en liten sak... vi kan göra en lite remix på förra veckans lilla race... Men denna gången är de en 12" avant bas i sluten låda från net on net som står som pris... Men då vill jag allt ha lite mer än 2 bilar som kör.. Plus att det ska gjärna va liite jämt... ... så vem som hälst kan vara med Den som känner sej manad till det kan ju säga det
Senast redigerat av HyperSonica (27 februari 2008)
Jag är med !! Absoluuut !! Och denna gången inga pysventiler o skit förfan hahaha !! Tack vare den så förlorade ja nog ... Ska hitta den som kom på den !!! :@ HAHA !!
Ja men grabbar, vi träffas på Lördag kväll Mc Parkeringen kl 8 !! Ok ?! SÅ snackar vi mer där va vi ska hitta på för kul !!