2051
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

1 587 Inlägg
29 februari 2008
Edil_ skrev:
Severin skrev:
Men en kille med vit 850.. Johan heter han har ja för mig smile !! Han hade tagit bort sin ljud dämpare helt.. Och svetsat dit rör bara.. De lät aaas fint big_smile!

kaaan de möjligtvis vara lille oooans bil du syftar på severin:
http://www.garaget.org/archive/51690/61 … 691797.jpg

Han kör med 2,5", som slutar bakom bakaxeln om jag inte minns fel ^^

Japp, den killen menade jag big_smile !! haha
Han gjorde ju så med sin o de lät as fint asså big_smile!! Funderar på att göra samma sak.. Fast kommer jag ha samma ljud sad?!

1 587 Inlägg
29 februari 2008
SwenssonGTI skrev:
Severin skrev:
Fick böter precis :S !! Min skylt fram var för liten sa han :S Man fick visst inte ha sån sad !!

Välkommen till klubben, samma för mig i höstas, säkert samma polisjävel, lite småtyken?
1500:- fattigare?

Japp, flintskallig va han, småtyken.. 1500:- fattigare sad haha

302 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
nån som ska ut å åka ikväll?

Darth Vader
1 644 Inlägg
29 februari 2008
Jag ger mig ut nu ganska snart smile

Braaaaap?

Darth Vader
1 644 Inlägg
29 februari 2008
arabisk_vodka skrev:
DoWahDiddy skrev:
Har polisen huvudet med sig så är jag heltsäker på att du får böter. Var du nere vid McDonalds igår kväll? har för mig att det var din bil jag såg

jag antar att det finns en orange renualt och det är ju din...
sitter i skolans bibleotek (högskolan) och tittar ut så ser jag den...kan det vara den?? eller finns det två tongue

Den är min, ställer den där när jag har APU på JustNu smile

Braaaaap?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 februari 2008
Bohlin skrev:
nån som ska ut å åka ikväll?

hmm.. kammer kanske ut senare... ska köra ett gäng till hillared först bara smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

dragkruka
275 Inlägg
1 mars 2008
Severin skrev:
Edil_ skrev:
Severin skrev:
Men en kille med vit 850.. Johan heter han har ja för mig smile !! Han hade tagit bort sin ljud dämpare helt.. Och svetsat dit rör bara.. De lät aaas fint big_smile!

kaaan de möjligtvis vara lille oooans bil du syftar på severin:
http://www.garaget.org/archive/51690/61 … 691797.jpg

Han kör med 2,5", som slutar bakom bakaxeln om jag inte minns fel ^^

Japp, den killen menade jag big_smile !! haha
Han gjorde ju så med sin o de lät as fint asså big_smile!! Funderar på att göra samma sak.. Fast kommer jag ha samma ljud sad?!

tja, skulle inte rekommendera dig att göra så. även att ljudet blir gött så kan du ju inte körra längre sträckor i hög hastighet utan hörselskydd ju typ:P (kanske är nåt man vänjer sig vid??!!?) fick på mitt JT 3" system med en dämpare längst ut idag. Låter så in i helvetes gött men när ja åkte till jönköping idag så blev ja nästan döv;)  har en 850 glt för övrigt:P

1 587 Inlägg
1 mars 2008
Ok va nice.. Men låter de verkligen så himla mkt sad ?

182 Inlägg
1 mars 2008
såg dessa på bilfeber...var tvungen och visa de smile

Den stora frågan är vem som valde att börja på den tredje raden och varför????

http://www.garaget.org/gallery/archive/14249/269109_dydftx.jpg

Någon måste helt klart ge sig här, annars kommer ingen komma till jobbet. Frågan är bara vem som ger sig först...

http://www.garaget.org/gallery/archive/14249/269120_qw618d.jpg
Senast redigerat av arabisk_vodka (3 mars 2008)

348 Inlägg
1 587 Inlägg
1 mars 2008
Det var ju helt sjukt :S Hur tänker man asså ?! haha yikes

Påbörja en tredje rad :S!

348 Inlägg
1 mars 2008
blir det någon träff i borås i dag ? tänkte  vi skulle komma i så fall men vet inte vart  det är i så fall:(?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
1 mars 2008
Severin skrev:

Som sagt, får du på en dump så kommer det låta underbart.. Bröööööt psyyyysch brrööööööt psyyyych .. sen när du drar ströget på 40an kommer de låta "brööööööööm" väldigt entonigt, så kör du utan stereo kommer d u bli döv tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
1 mars 2008
mike_ford skrev:
blir det någon träff i borås i dag ? tänkte  vi skulle komma i så fall men vet inte vart  det är i så fall:(?

Knallelandsparkeringen Mcdonalds är alltid ett säkert kort. Det är typ där flest bilintresserade finns till! smile

Och där kan du hitta det mesta mellan 850R och Renault R5 GTE roll
Senast redigerat av Edil_ (1 mars 2008)

dragkruka
275 Inlägg
1 mars 2008
Severin skrev:

jag ska nog beställa en dämpare till te min bil för att kunna åka längre sträckor som då oftast är 90 eller 110 vägar, tro mig de är inte behagligt men som ja sa så är de kanske nåt man vänjer sig vid. Vet ju inte vad du betraktar som högt med mera hehe:P men ska du bara köra i stan så är ljudeet grymmmt skönt wink

måste också tillägga att jag gått från orginal 850 system till 3" halvsats med en dämp vilket är ett stooort steg, och har bara haft dete i två dagar så man kanske vänjer sig vem vet...
Senast redigerat av NOL (1 mars 2008)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
1 mars 2008
Edil_ skrev:
mike_ford skrev:

Knallelandsparkeringen Mcdonalds är alltid ett säkert kort. Det är typ där flest bilintresserade finns till! smile

va inte så mkt folk där igår.. stog typ 5 bilar förutom vi som kom från alingsås.. typ 6 bilar! tongue men kanske händer mer på lördagar?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
1 mars 2008
Btw, kom att tänka på den här lilla saken som kunde beskådas på Street Cars Fest i somras, syskon till Toms kärra? wink

http://i32.tinypic.com/6zlqih.jpg

Yellow bug!
1 640 Inlägg
1 mars 2008
båge skrev:
Edil_ skrev:
mike_ford skrev:

va inte så mkt folk där igår.. stog typ 5 bilar förutom vi som kom från alingsås.. typ 6 bilar! tongue men kanske händer mer på lördagar?

Haha, bara för att många som brukar va där va ute i Bredared o söp wink

Det brukar vara lite upp och ner, vädret igår var nog en faktor. Du ska se när det är uppehåll och lite "varmare". Då händer det definitivt mer! Annars är det rätt dött wink

348 Inlägg
1 mars 2008
skule du tycka det va värt å åka ditt i dag? från gbg smile

1 587 Inlägg
1 mars 2008
Edil_ skrev:
mike_ford skrev:

Haha !! " Allt mellan 850R och Renault R5 GTE " Den va bra wink !!

Ja men grabbar vi tar o syns där ikväll så kör vi en sväng på stan.. big_smile !!

Men tror ni att polisen kan ge mej böter på att de finns hål i mitt avgas system sad ??

Sök