2948
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

1 587 Inlägg
9 mars 2008
Bamse940Ltt skrev:
blev det mycke folk eller?

Ja, de va rätt mkt för denna årstid, det var väl en 12-15 bilar vid parkeringen, o sedan stack vi till viared tongue

348 Inlägg
9 mars 2008
dags å komma ner till gbg på lördag då eller ?smile

1 587 Inlägg
9 mars 2008
Japp !! På Lördag blir de till Gbg men hur många som följer med vet jag inte .. sad

snel hest
152 Inlägg
9 mars 2008
brillmongo skrev:
Du borde väll fått brev dem?

huh(?) vad mena du med det? tongue
Jasså de har inte hört av sig än? Värst vad dryga de va då. Tråkit när man inte vet vad som hända skall ändå :-/

Måste bara fråga tongue.. Har för mig att jag sett din audi här i sandared rätt många gånger, framför allt förra sommaren smile.. Stämmer det eller har ja sett i syner? ;D

Yrkesförare
1 267 Inlägg
9 mars 2008
Har nu lagt upp bilder från träffen igår. Så gå gärna in på min sida och ta en titt wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

51 Inlägg
9 mars 2008
fan ska allt hända nu när bilen inte är färdig än sad

"Primus motor"

1 587 Inlägg
9 mars 2008
Thomsen_87 skrev:

Oroa dig inte, du missar nog inget wink !! De kommer bli ännu bättre när din bil väl är klar big_smile hehe

40 Inlägg
10 mars 2008
Bohlin skrev:
hallå! ja är nyinflyttad i borås och tycker det verkar vara dåligt med bilintresserat folk här???
Har jag rätt eller har jag bara träffat fel personer?

vore kul å lära känna lite bilintresserat folk här..

här är en till som e bilintresserad:tongue

Hellre herpes än saab:p

398 Inlägg
10 mars 2008
RouziMotorsport skrev:
Formula, hur går det med dialogen med kommunen, ser det ljust ut för blackrace i borås 2008?

Mvh

Vi har inte börjat diskussionen än. Vi i tävlingskommiten skall ha möte på söndag för att bestämma hur vi skall göra till sommaren.
Vi har redan beslutat om ett ökat sammarbete med Vårgårda. Vilket innebär att vi skall ha race där i Maj för Nostalgi-dragracing. Och sedan kör vi Blackrace varannan gång i Borås och Vårgårda så inte datumen krockar.

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

10 Inlägg
10 mars 2008
vårgårda???tongue finns de många bilintresserade där€??

40 Inlägg
10 mars 2008
booones skrev:
vårgårda???tongue finns de många bilintresserade där€??

brukar vara rätt gott om blackrace körningar i vårgårda(på flygfältet)på sommaren vad jag vet iaf.mvh

Hellre herpes än saab:p

51 Inlägg
10 mars 2008
Severin skrev:
Thomsen_87 skrev:

Oroa dig inte, du missar nog inget wink !! De kommer bli ännu bättre när din bil väl är klar big_smile hehe

a fan längtar bra!!! 2 april besiktning gött! tongue

"Primus motor"

10 Inlägg
10 mars 2008
assså...visste ja inte måste nog kolla upp de till sommarn:D

302 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
happ, nu är man saab ägare... kör en röd 900 med svart huv som hörs ganska långt... så ni känner igen mej.

874 Inlägg
11 mars 2008
Bohlin skrev:
happ, nu är man saab ägare... kör en röd 900 med svart huv som hörs ganska långt... så ni känner igen mej.

haha, va? Gött killen smile synd att du inte var hemma i helgen ändå, du missa massa kuligt jhu tongue
Senast redigerat av brillmongo (11 mars 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

15 Inlägg
11 mars 2008
Bohlin skrev:

så dej i helgen me den saaben tror ja lol

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
11 mars 2008
Bohlin skrev:

Ja, grattis till bilen, själv ska jag åka och kolla på en bil till idag

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

302 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
jasså vad blir de för bil?   bilen va i borås för första gången idag så trr nog det va nån annan du såg... eller va du norröver i helgen?

vad var det allt för sköjj man missa då??

bamse!!! vi ska köra nu.

398 Inlägg
11 mars 2008
Bohlin skrev:

Grattis!

Hur går det med jänke-köpet då?

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

Bamse940Ltt
11 mars 2008
Bohlin skrev:
jasså vad blir de för bil?   bilen va i borås för första gången idag så trr nog det va nån annan du såg... eller va du norröver i helgen?

vad var det allt för sköjj man missa då??

bamse!!! vi ska köra nu.

klart vi ska köra big_smile alltid redo för att gasa lite.. säg till när bara

Sök